Guest ibiza15 Posted January 14, 2009 Share Posted January 14, 2009 problem polega na tym, ze chalasuje lancuch rozrzadu, wymienilem 2 razy lancuch rozrzadu i raz lancuch pompy oleju. dalej to samo a najgorzej jest gdy jest wilgotno . nie przestaje chalasowac nawet po 30 km. olej nowy, komputer nie pokazuje zednych bledow. serwis nissan rozklada rece. prosze o pomoc. PS. jak narazie wtopilem 6 tys. POMOCY Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ziomek Posted January 15, 2009 Share Posted January 15, 2009 A wymieniałeś sam łańcuch, czy i napinacze? Może któryś napinacz trzeba wymienić? Ja u siebie wymieniłem górny napinacz i było dobrze. Ale teraz znowu coś zaczęło brzęczeć. Musze się przejechać do mechaniora. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest czorny140 Posted January 15, 2009 Share Posted January 15, 2009 Przerabiałem kiedys taki przypadek....Wine mial napinacz łancucha.... Tylko najlepiej kupic oryginal bo zamiennik nie wytrzymal nawet 5tys...Pozdrwiam :diabel: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ibiza15 Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 napinacze tez nowe i slizgi (orginal). jeden mechanior podejrzewa pompe oleju ktora nie daje wystarczajaco cisnienia na napinacz. kontrolka gasnie... ciekawe ile bedzie kosztowala pompa oleju?????????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ulisses Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 A filtr oleju masz oryginala? Po jakim czasie gasnie Ci kontrolka oleju? PS za 6tys to bys mial ze 2 silniki do P12 :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest donn_primerra Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 cisnienie oleju bardzo łatwo sprawdzic po co od razu wymieniac pompe. a brałeś pod uwage koła rozrządu. sam łańcuch to wiesz.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ibiza15 Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 A filtr oleju masz oryginala? Po jakim czasie gasnie Ci kontrolka oleju? PS za 6tys to bys mial ze 2 silniki do P12 :/ kontrolka oleju gasnie po 2ch sekundach. wiem, ze mialbym juz dwa silniki ale juz za pozno Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest donn_primerra Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 co za problem sprawdzic ciśnienie oleju napisz czy sam łancuch wymieniałeś czy razem z kołami. ile razy łańcuch, jaki olej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ibiza15 Posted January 17, 2009 Share Posted January 17, 2009 co za problem sprawdzic ciśnienie oleju napisz czy sam łancuch wymieniałeś czy razem z kołami. ile razy łańcuch, jaki olej. wymienialem 2 razu lancuch rozrzadu i raz lancuch od oleju, slizgi i napinacze.olej wlalem pol sintetyk bo ma juz przejechane 175 tys. i mechanio powiedzial, ze jesk ok. nic nie wiem o kolach. co to za kola?? acha ,skukanie jest mocniejsze gdy jest wilgotno.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest donn_primerra Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 no łancuch po czyms musi latać wiec są kola zębate i o nie właśnie mi chodziło.niedawno wymienialem łańcuch w mikrze i co ciekawe na orginał 10 tys i to samo wiec teraz bedą do wymiany równierz i koła albo trzeba sie przezwyczaić. zastanawia mnie tylko co ma tu wilgoć . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.