pixel200 Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 witam DZIĘKUJĘ odważnym i mądrym Kolegom na forum zrobiłem diagnostykę spinaczem biurowym i dowiedziałęm sie ciagle świecąca lampa "check engine" chciała mi oznajmić że wykryła diagnostyka błąd 13 (jen długi i trzy krótkie mignięcia ) czyli z tego co wyczytałem czujnik tem. wody, ale że od razu zrobiłem w/g procedury pokazanej na forum to skasowałem błąd i teraz mam błogi spokój z brak na mojej desce rodzielczej żółtych świcących denerwujących światełek i oby się więcej nie pojawiły...teraz po zwarciu spinaczem pokazuje kod 55 czyli ok jeszcze raz dziekuję za wiedzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylvester007 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 Przeczytałem cały temat i już miałem nadzieje ,że świecący check zniknie lub będę wiedział o co chodzi , ale niestety wykonana prawidłowo wg instrukcji zabawa spinaczem nic nie dała. U mnie nie mruga ! Silnik 2.0 TD 2000 r. Czy ktoś z Was miał podobne problemy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 Czyli check Ci swieci . Wobec tego mam pytanie do Ciebie . Czy robiles autodiagnostyke dla gniazda prostokatnego czy trapezowego. Ty masz gniazdo trapezowe bo autko z 2000r i procedure trzeba zrobic tak jak opisane dla tego gniazda . czyli najpierw wlazyc spinacz w skrajne piny (lewy i prawy) w szerszej czesci (czyli dolna czesc) i dopiero wlaczyc zaplon (nie zapalac silnika ) i odczytac bledy. Musisz dobrze wlozyc spinacz w te piny bo inaczej nic nie wymruga . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylvester007 Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 (edytowane) Miałem problem z internetem, dlatego odpowiadam dopiero dziś. Krzysztof 1958 - wydaje mi się ,że zrobiłem diagnostykę prawidłowo dla gniazda trapezowego. Spinacz wkładałem głęboko , wchodził z lekkim oporem, potem zapłon i ..... nie mruga ! Edytowane 5 Lipca 2011 przez Sylvester007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mlody20132 Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 witam mam mały poblem w primci 2,0td cd20t z 1996 p11 mianoicie robiac diagnostyke chek za pierwszym razem zapalił sie 14 razy długo a potem piec krótko co to za bład czy ktos sie z tym spotkał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 A co sie dzieje ze wymigalo blad. Nie chce odpalic? . Jesli tak to sprobuj najpierw skasowac blad. Jesli nie da sie skasowac i bedzie powracal to masz problem z immobiliserem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nightstalker Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 czytam czytam i niewiele wyczytałem więc odświeżę temat: cóż za licho jest ten błąd 144?!(14 długich 4 krótkie) wcześniej był 21 ale to chyba ze sobą się nie wiąże? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 TY czytasz a ja patrze a tu Paczkow.Dobrze. TY masz blad nr 144 wiec moze to takze dotyczyc immobilisera . U kolegi byl blad nr 143 i okazalo sie ze to dotyczy immobilisera. Wiec na poczatek spruboj wykasowac blad i jezeli nie dasz rady go wykasowac to jednak trzeba bedzie skontaktowac sie z elektrykiem. Koledze z Almery wymigalo kilka bledow z serii 140 i po wykasowaniu zostal tylko 143. Okazalo sie ze to immobiliser. Kolega z dieselka tez mial blad 143 i tez immobiliser Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonito75 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 panowie lista błędow nissan primera disel pelna lista pod adresem http://www.gunsontools.co.uk/items/pdf/Products/77031_Instructions.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flisak Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Jestem nowy na forum więc witam wszystkich na wstępie. Podejrzewam u siebie padający przeplywomierz więc chciałem sprawdzić czy komputer nie ma zapisanego błędu 12, zrobiłem diagnostykę i wyszło coś takiego: 10x długie 10x krótkie 10x krótkie 10x krótkie Co to oznacza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miziera Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Jestem nowy na forum więc witam wszystkich na wstępie. Podejrzewam u siebie padający przeplywomierz więc chciałem sprawdzić czy komputer nie ma zapisanego błędu 12, zrobiłem diagnostykę i wyszło coś takiego: http://www.youtube.com/watch?v=FqCip37-Etk&feature=plcp 10x długie 10x krótkie 10x krótkie 10x krótkie Co to oznacza? 0000-czyli wszystko ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Padający przepływomierz nie wywali błędu chyba że będzie uszkodzonny elektrycznie (przerwa lub zwarcie). Musisz pomierzyć napięcia na włączonym zapłonie i przy włączonym silniku na obrotach jałowychi po podniesieniu obrotów. Wszystko jest w serwisówce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.