Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11.144/W11.144] Diagnostyka silnika Primera TD CD20T


Bart-qlka2
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

DZIĘKUJĘ odważnym i mądrym Kolegom na forum

 

zrobiłem diagnostykę spinaczem biurowym i dowiedziałęm sie ciagle świecąca lampa "check engine" chciała mi oznajmić że wykryła diagnostyka błąd 13 (jen długi i trzy krótkie mignięcia ) czyli z tego co wyczytałem czujnik tem. wody, ale że od razu zrobiłem w/g procedury pokazanej na forum to skasowałem błąd i teraz mam błogi spokój z brak na mojej desce rodzielczej żółtych świcących denerwujących światełek i oby się więcej nie pojawiły...teraz po zwarciu spinaczem pokazuje kod 55 czyli ok

 

jeszcze raz dziekuję za wiedzę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Przeczytałem cały temat i już miałem nadzieje ,że świecący check zniknie lub będę wiedział o co chodzi , ale niestety wykonana prawidłowo wg instrukcji zabawa spinaczem nic nie dała. U mnie nie mruga ! Silnik 2.0 TD 2000 r. Czy ktoś z Was miał podobne problemy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli check Ci swieci . Wobec tego mam pytanie do Ciebie . Czy robiles autodiagnostyke dla gniazda prostokatnego czy trapezowego. Ty masz gniazdo trapezowe bo autko z 2000r i procedure trzeba zrobic tak jak opisane dla tego gniazda . czyli najpierw wlazyc spinacz w skrajne piny (lewy i prawy) w szerszej czesci (czyli dolna czesc) i dopiero wlaczyc zaplon (nie zapalac silnika ) i odczytac bledy.

 

Musisz dobrze wlozyc spinacz w te piny bo inaczej nic nie wymruga .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem problem z internetem, dlatego odpowiadam dopiero dziś. Krzysztof 1958 - wydaje mi się ,że zrobiłem diagnostykę prawidłowo dla gniazda trapezowego. Spinacz wkładałem głęboko , wchodził z lekkim oporem, potem zapłon i ..... nie mruga !

Edytowane przez Sylvester007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
Gość mlody20132

witam mam mały poblem w primci 2,0td cd20t z 1996 p11 mianoicie robiac diagnostyke chek za pierwszym razem zapalił sie 14 razy długo a potem piec krótko co to za bład czy ktos sie z tym spotkał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co sie dzieje ze wymigalo blad. Nie chce odpalic? . Jesli tak to sprobuj najpierw skasowac blad. Jesli nie da sie skasowac i bedzie powracal to masz problem z immobiliserem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Gość nightstalker

czytam czytam i niewiele wyczytałem więc odświeżę temat:

cóż za licho jest ten błąd 144?!(14 długich 4 krótkie)

wcześniej był 21 ale to chyba ze sobą się nie wiąże?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TY czytasz a ja patrze a tu Paczkow.Dobrze. TY masz blad nr 144 wiec moze to takze dotyczyc immobilisera . U kolegi byl blad nr 143 i okazalo sie ze to dotyczy immobilisera. Wiec na poczatek spruboj wykasowac blad i jezeli nie dasz rady go wykasowac to jednak trzeba bedzie skontaktowac sie z elektrykiem. Koledze z Almery wymigalo kilka bledow z serii 140 i po wykasowaniu zostal tylko 143. Okazalo sie ze to immobiliser. Kolega z dieselka tez mial blad 143 i tez immobiliser

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 miesiące temu...

Jestem nowy na forum więc witam wszystkich na wstępie.

Podejrzewam u siebie padający przeplywomierz więc chciałem sprawdzić czy komputer nie ma zapisanego błędu 12, zrobiłem diagnostykę i wyszło coś takiego:

 

10x długie

10x krótkie

10x krótkie

10x krótkie

 

Co to oznacza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem nowy na forum więc witam wszystkich na wstępie.

Podejrzewam u siebie padający przeplywomierz więc chciałem sprawdzić czy komputer nie ma zapisanego błędu 12, zrobiłem diagnostykę i wyszło coś takiego:

http://www.youtube.com/watch?v=FqCip37-Etk&feature=plcp

 

10x długie

10x krótkie

10x krótkie

10x krótkie

 

Co to oznacza?

0000-czyli wszystko ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Padający przepływomierz nie wywali błędu chyba że będzie uszkodzonny elektrycznie (przerwa lub zwarcie). Musisz pomierzyć napięcia na włączonym zapłonie i przy włączonym silniku na obrotach jałowychi po podniesieniu obrotów. Wszystko jest w serwisówce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...