BLUETEC Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Czy ktoś z Szanownych wie jak zdemontować główkę z dyszami spryskiwacza tylnej szyby? Oczywiście pytam o sposób, który pozwoli założyć ją ponownie... Metody: siekierą, piłą itp nie są wskazane Muszę ją zdjąć na czas malowania klapy i nie chcę jej przy tym uszkodzić. Kręci się w pionowej osi, ale wyjść nie chce... Minimalny dostęp od wewnątrz klapy jest przez dziurę na kable od trzeciego światła stopu, ale za choinkę nic tam nie widać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 w P10 HB jest na 2 uch wciskowych zaczepach przy czym ja miałem już jeden urwany tak że uwaga ..zaczep to takie haczyki po bokach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Z tego co pamiętam przekręca się o 90 stopni w prawo lub w lewo i wyciąga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SFCTOMEK Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Obruć tak jak pisze Andrzej , spryskiwacz ma zaczepy , nic nie próbować śrubokrętem bo zaczepy są delikatne i się połamią. Ja zakładałem ostanio spryskiwacz na tylną klape. A ja mam pytanie jak się dobrać do siłownika centalnego zamka w bocznych przesuwanych drzwiach jak tą derme odkręcić by coś zobaczyć pod spodem. Siłownik nie domyka mi rygla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLUETEC Opublikowano 15 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Wszystkie podpowiedzi dobre, ale kręcenie nic nie da - przynajmniej w tych rocznikach gdzie jest fabryczne trzecie światło stopu. TOFU był najbliżej. Tak na szybko skleciłem ilustrację - poniżej widać dwa zaczepy (zatrzaski), które wchodzą w wycięcia w otworze nad szybą i tak POZOSTAJĄ. Jedynym sposobem na ich bezpieczne wypięcie jest podważenie jednego z nich od wewnątrz klapy, przez dziurę na kable stopu. U mnie po problemie. Dziękuję wszystkim za pomoc i odzew. Jak ktoś potrzebuje ifnformacji na temat rozbierania na części pierwsze tylnej klapy to pytajcie - teraz wiem już wszystko SFCTOMEK - odkręć chowaną korbkę od szyby i potem z czuciem podważaj całą płytę żeby powypinać wpinki z blachy. Jak to zdejmiesz będziesz miał folie, która jest po obwodzie przyklejona do blachy. Zdejmij ją starając się jej nie podrzeć. Jak zrobisz to wszystko to masz piękny dostęp do środka bocznych drzwi... KLIKNIJ spryskiwacz tylnej klapy - zdemontowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 SFCTOMEK - odkręć chowaną korbkę od szyby i potem z czuciem podważaj całą płytę żeby powypinać wpinki z blachy. Jak to zdejmiesz będziesz miał folie, która jest po obwodzie przyklejona do blachy. Zdejmij ją starając się jej nie podrzeć. Jak zrobisz to wszystko to masz piękny dostęp do środka bocznych drzwi...dodam tylko że dobrze trzeba przesmarować cały zamek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SFCTOMEK Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 OK , zaczynam urlop i będe miał chwile czasu zajrzeć do tego zamka bo tak myśle że to tylko zabrudzone , napewno dostaje napięcia bo mi to sprawdził elektryk. Zapinajcie pasy bezpieczeństwa , dziś rano miałem stłuczkę, ale nie Sereną , ta stoi gotowa na jutrzejszą trase , młody koleś wjechał centralnie w tył auta przy około 50 km/h . Niby nic wielkiego ale gdybym nie jechał w pasach to bym rozwalił łeb o przednią szybe lub zgubił zęby na desce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.