BLUETEC Posted January 15, 2009 Share Posted January 15, 2009 Czy ktoś z Szanownych wie jak zdemontować główkę z dyszami spryskiwacza tylnej szyby? Oczywiście pytam o sposób, który pozwoli założyć ją ponownie... Metody: siekierą, piłą itp nie są wskazane Muszę ją zdjąć na czas malowania klapy i nie chcę jej przy tym uszkodzić. Kręci się w pionowej osi, ale wyjść nie chce... Minimalny dostęp od wewnątrz klapy jest przez dziurę na kable od trzeciego światła stopu, ale za choinkę nic tam nie widać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted January 15, 2009 Share Posted January 15, 2009 w P10 HB jest na 2 uch wciskowych zaczepach przy czym ja miałem już jeden urwany tak że uwaga ..zaczep to takie haczyki po bokach Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej330 Posted January 15, 2009 Share Posted January 15, 2009 Z tego co pamiętam przekręca się o 90 stopni w prawo lub w lewo i wyciąga. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SFCTOMEK Posted January 15, 2009 Share Posted January 15, 2009 Obruć tak jak pisze Andrzej , spryskiwacz ma zaczepy , nic nie próbować śrubokrętem bo zaczepy są delikatne i się połamią. Ja zakładałem ostanio spryskiwacz na tylną klape. A ja mam pytanie jak się dobrać do siłownika centalnego zamka w bocznych przesuwanych drzwiach jak tą derme odkręcić by coś zobaczyć pod spodem. Siłownik nie domyka mi rygla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLUETEC Posted January 15, 2009 Author Share Posted January 15, 2009 Wszystkie podpowiedzi dobre, ale kręcenie nic nie da - przynajmniej w tych rocznikach gdzie jest fabryczne trzecie światło stopu. TOFU był najbliżej. Tak na szybko skleciłem ilustrację - poniżej widać dwa zaczepy (zatrzaski), które wchodzą w wycięcia w otworze nad szybą i tak POZOSTAJĄ. Jedynym sposobem na ich bezpieczne wypięcie jest podważenie jednego z nich od wewnątrz klapy, przez dziurę na kable stopu. U mnie po problemie. Dziękuję wszystkim za pomoc i odzew. Jak ktoś potrzebuje ifnformacji na temat rozbierania na części pierwsze tylnej klapy to pytajcie - teraz wiem już wszystko SFCTOMEK - odkręć chowaną korbkę od szyby i potem z czuciem podważaj całą płytę żeby powypinać wpinki z blachy. Jak to zdejmiesz będziesz miał folie, która jest po obwodzie przyklejona do blachy. Zdejmij ją starając się jej nie podrzeć. Jak zrobisz to wszystko to masz piękny dostęp do środka bocznych drzwi... KLIKNIJ spryskiwacz tylnej klapy - zdemontowany Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bonzo Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 SFCTOMEK - odkręć chowaną korbkę od szyby i potem z czuciem podważaj całą płytę żeby powypinać wpinki z blachy. Jak to zdejmiesz będziesz miał folie, która jest po obwodzie przyklejona do blachy. Zdejmij ją starając się jej nie podrzeć. Jak zrobisz to wszystko to masz piękny dostęp do środka bocznych drzwi...dodam tylko że dobrze trzeba przesmarować cały zamek Link to comment Share on other sites More sharing options...
SFCTOMEK Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 OK , zaczynam urlop i będe miał chwile czasu zajrzeć do tego zamka bo tak myśle że to tylko zabrudzone , napewno dostaje napięcia bo mi to sprawdził elektryk. Zapinajcie pasy bezpieczeństwa , dziś rano miałem stłuczkę, ale nie Sereną , ta stoi gotowa na jutrzejszą trase , młody koleś wjechał centralnie w tył auta przy około 50 km/h . Niby nic wielkiego ale gdybym nie jechał w pasach to bym rozwalił łeb o przednią szybe lub zgubił zęby na desce. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.