Gość Arti86 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Mam problem dlatego ze ta kontrolka miga a silnik nie chce sie odpalic raz mialem tak ze za 10 zakreceniem kluczyka wkoncu odpalil a za godzine tego samego dnia ze 30 razy probowalem i nic prosze pomozcie co to moze byc mowia mi ze albo pompa paliwowa albo filtr paliwa zapchany albo co gorsze niedaj borze rozrzad blagam pomozcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mlody666 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Najlepiej zacząć sprawdzać po kolei od najtańszych spraw. Z okazji mrozów możliwe ze w filtrze odłożyła się parafina i dlatego problem z odpalaniem. Może lałeś jakieś "lewe" paliwo. Co do rozrządu to podaj przebieg i info kiedy był robiony - niedawno wymieniałem u siebie i koszt nie jest taki straszny - rozrząd na allegro (NSK+Mitsuboshi) 255 złotych z wysyłką plus 200 zł robocizna. Co do pompy paliwa to nie wiem. Teoretycznie powinno być ją trochę słychać - zwłaszcza jak rozłoży się tylna kanapę. No chyba ze masz na myśli pompę wtryskowa to wtedy już kaplica - regeneracja min 1500 złotych - ale to mało prawdopodobne w naszych autach. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AbramS Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Mi przychodzi do głowy jeszcze jedna sprawa - może szwankować NATS. Nie wiem jakie są objawy bo nigdy nie próbowałem uruchamiać swojej Almy z czegoś w stylu kluczyka serwisowego ale nigdy nie wiadomo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arti86 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Bylem u Mechanika zaplacilem 150 zlotych i chyba tylko przetkal wezyk od paliwa pod siedzeniami ale do jechalem pod stacje posiedzialem chwile u znajomych i po 20 minutach znowu to samo nie odpala znowu kontrolka check engine [ Dodano: Sob 17 Sty, 2009 10:39 ] Najlepiej zacząć sprawdzać po kolei od najtańszych spraw. Z okazji mrozów możliwe ze w filtrze odłożyła się parafina i dlatego problem z odpalaniem. Czy wymiana filtra paliwa pomogła by? jak myslisz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mlody666 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Zależy kiedy ostatnio był wymieniany. Ja osobiście jak kupiłem to od razu wymieniłem filtry. Pojeździłem niecały rok i jak wpadło mi trochę kasy to wymieniłem rozrząd, w międzyczasie były jeszcze paski od klimy, pompy wody i alternatora. To są rzeczy które po kupieniu dla pewności trzeba wymienić. Jeżeli pali się check na stałe najlepiej jedz najpierw na komputer, będziesz wiedział co daje zły sygnał do jednostki sterującej - co jest do naprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arti86 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Zależy kiedy ostatnio był wymieniany. Ja osobiście jak kupiłem to od razu wymieniłem filtry. Pojeździłem niecały rok i jak wpadło mi trochę kasy to wymieniłem rozrząd, w międzyczasie były jeszcze paski od klimy, pompy wody i alternatora. To są rzeczy które po kupieniu dla pewności trzeba wymienić. Jeżeli pali się check na stałe najlepiej jedz najpierw na komputer, będziesz wiedział co daje zły sygnał do jednostki sterującej - co jest do naprawy. Myslisz ze warto wydac 210 zlotych na komputer w nissanie bo inni biora 70 80 ale nie maja do mojego kostki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mlody666 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Trzeba poszukać tańszego machera. Dobry elektromechanik ma kostkę do wszystkiego - ja na szczęście takiego znalazłem. W ASO byłem raz na podpięciu pod komputer i nie udało im się tego zrobić za co zapłaciłem 150 złotych i od tej pory ich unikam. ASO omijaj z daleka!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arti86 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 dziekuje wam obu koledzy okazalo sie ze to wina kluczyka poniewaz mialem dorabiany w scyzoryku i najwidoczniej immobiliser tam sie musial przesunac tylko tak minimalnie ze kontrolka od immo gasla a nie dzialal dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.