Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

pytanie primera p11 2.0 16V


Guest kuba20

Recommended Posts

mam pytanie chodzi o osiagi posiadam primere p11 2.0 16V 131KM osiagam nia ciagnac do 6tysiecy obrotow 7,4sec do 100km/h a do 150km/h 18,9 sec. tez ciagnac ja do 6 tysiecy obrotow.

zmiany jakie zrobilem to tlumik przelotowy bez katalizatorow

przerobiony dolot powietrza

oraz strojenie zaplonu ktory przeprowadzal coobcio

co sadzicie czy pomiary sa jak na ta moc ok czy raczej lipa

Link to comment
Share on other sites

nie wiem czy wiesz ale w P11 przekłamanie zegarów jest na poziomie 10-13%...

Wiec licznikowe 100km/h to tak naprawdę niespełna 90 :P

Licznikowe 110-112 to jest setka na oponach takich jak mial ESZI (chyba 185.60R15)

Link to comment
Share on other sites

Guest bullitt

No u mnie przy oponach 195/60/15 przy 100km/h licznikowych wg GPS pokazuje około 92-93km/h inna sprawa że siedząc z boku przy pomiarze nigdy nie zmierzysz tak dokładnie, zwłaszcza jeżeli to pasażer mierzy wtedy chyba wiesz że patrząc pod innym kątem na zegary widzisz troszkę inną wartość (tzw błąd paralaksy z tego co pamiętam) więc mierzenie stoperem to faktycznie troche niemiarodajne jest, G-tech też niby nie jest idealny ale daje w miarę powtarzalne wyniki z tym że te z USA mierzą do 96km/h a nie do 100. U mnie po zmianie wydechu na przelotowy, zrobieniu dolotu i korekcie zapłonu G-tech pokazywał czasy w granicach 7,7-7,8 do 96km/h więc setka pewnie koło 8,0-8,1 by wychodziła.

Link to comment
Share on other sites

nie wiem czy wiesz ale w P11 przekłamanie zegarów jest na poziomie 10-13%...

Wiec licznikowe 100km/h to tak naprawdę niespełna 90 :P

Licznikowe 110-112 to jest setka na oponach takich jak mial ESZI (chyba 185.60R15)

Eszi ma letnie 195/60/15

zima(teraz)185/65/15

 

[ Dodano: Wto 20 Sty, 2009 23:52 ]

No u mnie przy oponach 195/60/15 przy 100km/h licznikowych wg GPS pokazuje około 92-93km/h inna sprawa że siedząc z boku przy pomiarze nigdy nie zmierzysz tak dokładnie, zwłaszcza jeżeli to pasażer mierzy wtedy chyba wiesz że patrząc pod innym kątem na zegary widzisz troszkę inną wartość (tzw błąd paralaksy z tego co pamiętam) więc mierzenie stoperem to faktycznie troche niemiarodajne jest, G-tech też niby nie jest idealny ale daje w miarę powtarzalne wyniki z tym że te z USA mierzą do 96km/h a nie do 100. U mnie po zmianie wydechu na przelotowy, zrobieniu dolotu i korekcie zapłonu G-tech pokazywał czasy w granicach 7,7-7,8 do 96km/h więc setka pewnie koło 8,0-8,1 by wychodziła.

Twoja to i przy tych modach wciąga :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...