Gość kuba20 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 mam pytanie chodzi o osiagi posiadam primere p11 2.0 16V 131KM osiagam nia ciagnac do 6tysiecy obrotow 7,4sec do 100km/h a do 150km/h 18,9 sec. tez ciagnac ja do 6 tysiecy obrotow. zmiany jakie zrobilem to tlumik przelotowy bez katalizatorow przerobiony dolot powietrza oraz strojenie zaplonu ktory przeprowadzal coobcio co sadzicie czy pomiary sa jak na ta moc ok czy raczej lipa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 kuba20, zalezy czym mierzone, ale wyniki zacne :one: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kuba20 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 smieszna sprawa kumpel siedzial obok i mierzyl stoperem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 nie wiem czy wiesz ale w P11 przekłamanie zegarów jest na poziomie 10-13%... Wiec licznikowe 100km/h to tak naprawdę niespełna 90 Licznikowe 110-112 to jest setka na oponach takich jak mial ESZI (chyba 185.60R15) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 No u mnie przy oponach 195/60/15 przy 100km/h licznikowych wg GPS pokazuje około 92-93km/h inna sprawa że siedząc z boku przy pomiarze nigdy nie zmierzysz tak dokładnie, zwłaszcza jeżeli to pasażer mierzy wtedy chyba wiesz że patrząc pod innym kątem na zegary widzisz troszkę inną wartość (tzw błąd paralaksy z tego co pamiętam) więc mierzenie stoperem to faktycznie troche niemiarodajne jest, G-tech też niby nie jest idealny ale daje w miarę powtarzalne wyniki z tym że te z USA mierzą do 96km/h a nie do 100. U mnie po zmianie wydechu na przelotowy, zrobieniu dolotu i korekcie zapłonu G-tech pokazywał czasy w granicach 7,7-7,8 do 96km/h więc setka pewnie koło 8,0-8,1 by wychodziła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 nie wiem czy wiesz ale w P11 przekłamanie zegarów jest na poziomie 10-13%...Wiec licznikowe 100km/h to tak naprawdę niespełna 90 Licznikowe 110-112 to jest setka na oponach takich jak mial ESZI (chyba 185.60R15) Eszi ma letnie 195/60/15 zima(teraz)185/65/15 [ Dodano: Wto 20 Sty, 2009 23:52 ] No u mnie przy oponach 195/60/15 przy 100km/h licznikowych wg GPS pokazuje około 92-93km/h inna sprawa że siedząc z boku przy pomiarze nigdy nie zmierzysz tak dokładnie, zwłaszcza jeżeli to pasażer mierzy wtedy chyba wiesz że patrząc pod innym kątem na zegary widzisz troszkę inną wartość (tzw błąd paralaksy z tego co pamiętam) więc mierzenie stoperem to faktycznie troche niemiarodajne jest, G-tech też niby nie jest idealny ale daje w miarę powtarzalne wyniki z tym że te z USA mierzą do 96km/h a nie do 100. U mnie po zmianie wydechu na przelotowy, zrobieniu dolotu i korekcie zapłonu G-tech pokazywał czasy w granicach 7,7-7,8 do 96km/h więc setka pewnie koło 8,0-8,1 by wychodziła. Twoja to i przy tych modach wciąga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.