TeroM Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 a pamiętasz może sposób podpięcia ? Pociągnąłem sygnał bezpośrednio z cewki zapłonowej - musisz zmierzyć aby podpiąć w odpowiedni wtyk. Aby nie podłączyć pod wysokie napięcie Jak znajdziesz jeszcze schemat z AC NissanKlub to tam był jeszcze do zastosowania rezystor i kondensator.. Ale nie pamietam mocy :/ Poszukaj na forum, było o tym. Ewentualnie sprawdz czy masz ta wtyczke o której pisze... Jak coś zrobie na dniach fotke u ojca w samochodzie. Wydaje mi sie ze komp MUSI miec sygnal obrotow. Owszem, ale mowa tu o GA14DE - tutaj jest komputer i z niego ciągniemy sygnał z obrotka, tak jak pisałeś z pin 2. Dla aut z gaźnikiem - inaczej Jak się zrobi cieplej to zastosuje się do schematu który wrzuciłeś i przerobie licznik ze 100 NX (GA1xDS) i wrzuce do mojego auta z wtryskiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skażony Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Mam takie nietypowe (chyba) pytanie - - Czy zegary z Almery N15 będa pasowały do N14 ? (mowa oczywiście o silniczkach z wtryskiem - w sumie identycznych) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jasiek77 Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 No i kurcze pióro zaczęły się schody... :/ . Przypomnę kupiłem zestaw z obrotkiem od 100 NX z licznikiem na linkę, ja mam elektryczny. Zgodnie z sugestią wziąłem się za przekładkę licznika i tu się okazuje, że ten nijak nie pasuje do obudowy. Oprócz tego tarcza mojego prędkościomierza różni się kształtem i grafiką od linkowego. Na szczęście moje zacięcie modelarskie wzięło górę i jakoś tam wpasuje licznik do obudowy, więc problem - myślę - przezwyciężę . Co do kostek i elektroniki, jeszcze się nie zabierałem, ale widzę już, że w schematach na rysunkach powyżej nie ma mojego zestawu liczników (wszystkie 4 typy napędzane są linką) , czy jest może on gdzieś dostępny?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skażony Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Ostatni schemat jest od licznika bez linki Z tego co sie orientuje to sunny które miały liczniki po lewej stronie ( te Europę za wyjątkiem UK) sa ze sterowaniem elektronicznym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komprez Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Niestety ta wrsja tez jest na linke. Oto jedyny ktory mam na elektroniczny predkosciomierz ale do wersji turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skażony Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 w takim razie trzeba bedzie pokombinować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 mam tę kostkę ale dalej nie wiem jak to ustrojstwo podłączyć..czy ktoś wie może??potrzebuje łopatologicznego wyjaśnienia gdzie jaki kabelek przychodzi i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cylo88 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Siema znalazlem dzis licznik z obrotkiem i nie wiem czy mozna bedzie go podlaczyc u mnie tamten jest elektroniczny obrotomierz i predkosciomierz a ja nie mam obrotka a predkosciomierz mam na linkie i tu pytanie jak to podlaczyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komprez Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Yo cylo Bez problemow ... Robisz tak : - bierzesz swoje stare zegary wyciagasz z nich predkosciomierz - w nowych wywalasz ten elektroniczny i zamiast niego montujesz swoj pozniej to juz tylko przerobienie kostek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cylo88 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Ok a obrotek podlanczam w ta kostkie co jest foto w pierwszym moim poscie pytam bo znalazlem taki na szrocie za 70 zeta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komprez Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 No i jak tam udało Ci sie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cylo88 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Jeszcze nie mialem czasu tego zrobic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartosz89 Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 Ma ktoś zdjęcie gdzie podłącze sygnał do obrotomierza. i czy potrzebuje jakieś kondensatory czy coś takiego. czy wystarczy zwykły kabel. Mam sunnego na gaźniku prędkościomierz linka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marzzz Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 bartosz89, nie będę dublował odpowiedzi http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...4&start=105 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cylo88 Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 Dokladni tam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość McFly Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 Witam, a przy dieselku jak ta sprawa wygląda? Skąd wziąć sygnał dla obrotka? (zegary elektroniczne) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cylo88 Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 zobacz na poczatku tematu i sprawdz czy masz ta kostkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pustelnik Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Siema Mam sunny 2.0D z 93 roku czy tylko ta kostka co w pierwszym poście oznacza fakt ze da sie podpiąc zegary z obrotomierzem ?? Mam zwykłe bez obrotka i chciałem założyć z obrotkiem Teraz tylko pytanie czy wystarczy wywalić stare włozyc nowe i podpiąć?? Będe już miał doprowadzony kabel do obrotomierze u moim dieslu ?? W temacie jest tylko o benzyniakach podpowiedzcie bo nie wiem czy kupować zegar czy dać sobie spokój ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.