Guest Wiedziu Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Co moge zrobic w mojej P10GT celem uzyskania wiekszej mocy i momentu(w hamulce tez chetnie zainwestuje) w kwocie do 10000zl ? wydaje mi sie ze silnik moze byc w kiepskim stanie bo hamownia wykazala mi przed moim wyjazdem na statek w grudniu ok 140 koni.Czy ktos ma jakies kontakty ,adresy ,strony albo zna kogos kto podejmie sie pracy majacej na celu podniesienie mocy i momentu w moim aucie? Moge dojechac do kazdego miejsca w Polsce a nawet zostawic auto na 2 miesiace (tyle zazwyczaj trwa moj kontrakt na statku).Mialo byc Skaj,potem byla ochota na EVO VIII ,dalej przeszlo na Zetke a nawet w glowie majaczyl mi Land Cruiser ale teraz caly pieniadz odkladamy z Kahlan na mieszkanie wiec to co mi zostanie co 2 miesiace pojdzie w Prime.Jakies pomysly,porady? nie mam czasu niestety sam nic zrobic (CAI robie od sierpnia chyba,bo zamiast robic to podczas urlopu odpoczywam po pracy).Z gory dziekuje za pomoc i Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku (dopiero teraz mam internet na statku).Za tydzien w czwartek wracam do Polski. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toio Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Coobcio tam kieruj wszelkie pytania. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Yarkoo Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 oddaj wóz w ręce Coobcia a co możesz zrobić hmm...opcji jest co najmniej kilka: 1) turbo 2) swap na SR20VE 3) swap na SR20VE + turbo 4) swap na SR20VE + grzebanie NA żeby hamowało to masz też co najmniej dwa wyjścia : 1) swap na 280'tki z P11 2) jakiś męski kit hamulcowy do tego przydałoby się jakieś zawieszenie, tu również możesz wybrać opcję bardziej budżetową - amortyzatory KYB Ultra SR/ew. Bilstein i jakieś sprężyny do tego, albo pójść na grubo w gwint. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Hmmm mogę ci z autem zrobić wszytko Co do hebli to proponuje komplet 280mm przód i ostatnio przezemnie opatentowane na tyle też 280mm - ale felga minimum 15". Co do silnika to możemy robić ten co masz a można pokusić się o VEm choc w 10 tysiach się nie zmiescisz raczej na full kompleks... Więc wejść w ten silnik co masz tak na nieco ponad 170KM i 200Nm do tego dobrze heble i amorki KYB ULTRA SR. Setkę będziesz robić w jakieś 6,5 sek palić będzie nieco wiecej no i hamowanie i prowadzenie bajka - sprawdzone. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukas Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 A MOŻE JAKIŚ MĘSKOI SWAP NA DET-a???tak z 280-300 km to chyba nie problem za takie kwoty co wymieniłeś oraz męski TEIN regulowany no i komplet dobrych HEBLI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bodek_n14 Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Projekty typu kompleks są najfajniejsze. I dla właściciela i dla tunera. W krótkim okresie czasu auto przechodzi całkowitą metamorfozę. Działacie panowie! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gre Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 za te pienieadze to kup nowsze auto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 jakieś 12 tysia i masz ponad 200Koni z SR20VE (wydech, kolektor, dolot i dopreżony) i mocne hamulce. Powinieneś robić coś nieco ponad 6 sek do setki i średnio niskie 14 sek na ćwiartkę - na dobrych gumach przynajmniej klasy TOYO T1R... U mnie taka metamorfoza zajmie ok 8-14 dni. to co zostanie wpakował bym właśnie w porządne opony oraz zawieszenie np. KYB ultra SR oraz jakiś zestaw glebiących sprężyn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maacieq Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 za 15k w DET można się zamknąć spokojnie ale zawias zostałby heblunek noi gumy może trochę by trzeba było dołożyć. Gwintu Teina jakotakiego do P10 (Infiniti G20) ZTCW nie ma. Jest gwint K-sport (kosz w US ok 3000zł ktoś z nissantech'a ogarnia) ale są Springi Teina noi już dowolne amory KYB chyba dają radę. :one: Kolejna mocna P10?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest PMW Posted January 21, 2009 Share Posted January 21, 2009 za te pienieadze to kup nowsze auto popieram... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Wiedziu Posted January 21, 2009 Share Posted January 21, 2009 auto za 15k ? dobitego 200sx? P11GT z niewiadomo jaka przeszloscia? zmienial obozu nissana nie bede poki co, zreszta auto i tak bede zmienial ,ale jak kupie mieszkanie czyli za 3 lata minimum,teraz zostawiam P10 zeby pokatowac ja jak jestem na urlopie.Jestem marynarzem ,2 miesiace na statku miesiac na ladzie ,jak juz ma stac i sie marnowac jakies auto to wole moja P10.Przynajmniej bedzie frajda po kazdym kontrakcie.Coobcio wroce za tydzien do Polski i skontaktuje sie z Toba,wyslij mi tylko prosze numer telefonu na PW. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtomek Posted January 21, 2009 Share Posted January 21, 2009 No ja, jako pure P10 forever, popieram Twój projekt. Czerwona przykładem, jak można świetnie jeździć za nieduże pieniążki. Coobcio - ten warsztat powinien być Twój. SR20 master :diabel: Radocha z jazdy niesamowita, a będzie jeszcze lepiej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Wiedziu Posted January 21, 2009 Share Posted January 21, 2009 Twoja to juz chyba nie za bardzo "pure" czy skrzynie albo takie rzeczy jak sprzeglo bede musial wymieniac rowniez? czy da rade pocisnac na tych elementach w serii.Sprzeglo mam firmy exedy ale zadna wyczynowka normalne sprzeglo do P10GT. Da rade przedstawic jakis kosztorys na Więc wejść w ten silnik co masz tak na nieco ponad 170KM i 200Nm do tego dobrze heble i amorki KYB ULTRA SR. Setkę będziesz robić w jakieś 6,5 sek palić będzie nieco wiecej no i hamowanie i prowadzenie bajka - sprawdzone. Bo jak narazie najbardziej podoba mi sie opcja 12tysi za nieco ponad 200KM. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 21, 2009 Share Posted January 21, 2009 Twoja to juz chyba nie za bardzo "pure" czy skrzynie albo takie rzeczy jak sprzeglo bede musial wymieniac rowniez? czy da rade pocisnac na tych elementach w serii.Sprzeglo mam firmy exedy ale zadna wyczynowka normalne sprzeglo do P10GT. EXEDY to bardzo dobre sprzęgło wytrzyma spokojnie, no i jak chcesz auto całkowicie niezawodne, ekonomiczne to tylko SR20VE... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Wiedziu Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 w takim razie dogadamy szczegoly jak wroce,tylko jakis namiar na Ciebie poprosze Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.