Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Obniżenie zawieszenia Almera N15


Gość nevada1986
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość nevada1986

Witam zakupilem ostatnio felgi 17' do swojego auta i planuje teraz obniżyć zawieszenie. Zastanawiam sie nad sprężynami sportowymi. Mam do wyboru pare rodzajow.

 

Apex Sport Spring Kit

Lowers car by:35 mm

http://www.europerformance.co.uk/pages/pro...product=3665750

 

Weitec F-Series Lowering Springs

Lowers Car By: (F/R) 30/30mm

http://www.europerformance.co.uk/pages/pro...product=3876074

 

Cobra Sport Lowering Springs

Lowering 40mm

http://www.europerformance.co.uk/pages/pro...product=3658985

 

Eibach Pro-Kit Springs

Lowers Front: 30 mm & Rear: 30 mm

http://www.europerformance.co.uk/pages/pro...product=3873486

 

G-Max Sports Lowering Springs

Lowers car by: 40mm

http://www.europerformance.co.uk/pages/pro...product=3816704

 

 

Czy ktos z was zastosowal w swoim aucie ktorys z powyższych zestawow?? Jeśli nie to moze powiecie mi ktory by byl najlepszy.

Jeszcze jedno jak sie ma sprawa seryjnych amortyzatorow w połączeniu z tymi sprężynami, slyszalem ze jak sie obnizy auto nie wiecej niz 3.5 cm to nie powinno byc problemów, czy to prawda??

 

Z góry dziekuje za pomoc i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Do 30 mm możesz stosować amortyzatory seryjne, do większości sprężyn pasują, bez problemu z wymienionych polecam apex,eibacha, weiteca. Auto dostanie gleby, będzie sztywniej i będzie lepiej zachowywać się w zakrętach, oraz wizualnie jest o niebo lepiej jak w serii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem stycznośc ze sprężynami Eibacha tyle tylko że w Primerze miałem 17" koła i nie narzekałem na seryjnych amorkach. a reszta jak pisze eszi . Sztywniej itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JEśli zalerzy Ci na komforcie to zdecydowanie polecam CI wyroby Weinteca - poównanie miałem do, H&R, Eibacha i SPAXA - eibach zdecydowanie naj mniej uliczny, pimpomng straszny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe obniżenie 30mm to jeszcze wpełni sprany wóz nawet na nasze drogi ale felga 17" to takim zabijaką mocy jest że ojej... tak na moje oko każdy cal więcej to pogorszenie osiagów o ok 3-4% :D (przyspieszania)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość nevada1986
Widze, ze mieszkasz w Irlandii, ale czy to nie przesada 17" i obnizone zawieszenie?? Ja przy 16" mam problem z wjechaniem do garażu.

 

Wysokość kół jest identyczna jak 14' bo tu jest niższy profil opony, tylko jest oczywiście szersza. Co do osiągów to troche odczułem spadek oraz nieznaczny wzrost spalania, ale nie ma tragedii. Chyba zainwestuje w sprężyny Weiteca, potem moze zaloze sportowe amortyzatory. Myślałem o gwintowanym zawieszeniu, ale bardzo trudno znaleźć odpowiedni zestaw do tego samochodu. Znalazlem jeden firmy TEIN za 2500$ więc chyba sobie odpuszcze hehe. Dzieki za pomoc. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 5 tygodni później...

Tylko nie przesadź z glebieniem. Założysz mniejsze fele np. na zime i z samochodu kaleke zrobisz :) i wtedy 300KM nie wystarczy żeby kogoś objechac bo zderzaki pozostawiasz lub inne części :) Często mijam Civica super oblepionego spoilerami, dokładkami a koleś na rowerze go wyprzedza bo korek robi :) Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Często mijam Civica super oblepionego spoilerami, dokładkami

 

Chyba wiem o którym mówisz :) ale on to chyba ma prześwitu może z 4cm.

Takie małe OT

 

eibach zdecydowanie naj mniej uliczny, pimpomng straszny...

 

co do Eibacha to muszę się zgodzić, strasznie podskakuje i nawet amortyzatory twardsze w moim przypadku nie pomagały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość johny_fellow
Wysokość kół jest identyczna jak 14' bo tu jest niższy profil opony, tylko jest oczywiście szersza.

Nie wierzę. Napisz jakie miałeś wcześniej opony a jakie masz teraz.

 

Ja mam w Primerze obniżony zawias przez poprzeniego właściciela (niemca) i na kółkach 195/60/15 jest jak na desce. Springi są jakieś niebieskie i strasznie niskie. Każdy próg zwalniający biorę pod kątem bo inaczej nie można. Nawet do garażu wjeżdżam pod skosem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założysz mniejsze fele np. na zime i z samochodu kaleke zrobisz

brawo jasiu, wysokość kół nie powinna się zmieniać - po to daje się po zarzuceniu większej felgi niższą oponę :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukal napisał/a:

Założysz mniejsze fele np. na zime i z samochodu kaleke zrobisz

 

brawo jasiu, wysokość kół nie powinna się zmieniać - po to daje się po zarzuceniu większej felgi niższą oponę :|

 

Kolego lipass nie każdy to wie i zdaża się że w zimie niektórzy mają zderzak zawieszony niżej niż nie jedna piaskarka pług. Wracając do kół nie ma takiej możliwości żeby średnica była taka sama na np.14 i 17 nawet gdybyś chciał i próbował bawic z wymiarem opony zawsze wyjdzie różnica na średnicy koła. Może to byc 0,5cm na średnicy i więcej. A wiemy że wysokośc profilu podawana jest w procentach zaczynając bodajże od rekordowych 15 :) i przeskakujących co 5 lub 10%. Czyli chcąc jeździc w zimie np. na 175/65 R14 a lato np.205/30-35 R17 żeby prawie nie było różnicy. Oczywiście mamy jeszcze zależnośc od stanu bierznika :) Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam seryjnie 185/65R14, wczoraj założyłem 195/50R16 i nic się nie zmieniło... Wysokości obu opon praktycznie takie same! Wiadomo że nie można przesadzać z szerokością bo wtedy trzeba dawać bardzo niski profil... Przy moim obecnym profilu wcale źle się nie jeździ! Myślałem że będzie gorzej, a wydaje mi się że jest nawet bardziej komfortowo niż na 14'stkach. Może to kwestia opon... No i jest dużo ciszej w samochodzie, wcześniej miałem szum, a teraz cisza :) Nie mówiąc już o poprawie wyglądu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Czytam te wypowiedzi i naprawde nie wiem co mysleć, znalazłem jeszcze takie cosik:

 

http://www.allegro.pl/ite...0_40mm_mts.html

 

Jak by się takie sprawowały i jakie amory pod takie springi????

 

mam takie u siebie tzn. w poniedziałek będę je wrzucał :P

Może być "taczka", masz niski profil opony. No chyba że masz nowe amory, albo sportowe amory. Do tego bilstain B6-tki, albo Kayaby Ultra SR, ewentualnie od MTS amory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...

ja mam te -40 mts w gti i powiem ze strasznie to wszystko mnie przeraziło

 

1. nowe standardowe amory z przodu dobijają na na wybojach co znaczy ze spręrzyny są miekie efektu "taczki" brak

ładnie miekko sie prowadzi wiec zroniłem przeróbke amortyzatorów ale bez utwardzenia i efekt taki ze czesto szoruje podłużnicą pod silnikiem po asfalcie aż iskry lecą wkródce daje amory do utwardzenia :)

2. zajechane po 8tyś nowiutkie opony toyo t1r przez nie ustawiona zbierzniść moja wina:(

3. mega problem z ustawieniem kąta pochylenia kół poprostu na tych spręrzynach sie rozjechały konieczne śruby regulacyjne monroe mc112 koszt 250zł

 

te spreżyny moze i są do lamy ale nie do standadowych amorów napewno , auto siedzi raczej 80mm a nie 40 w dół

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

ja mam te -40 mts w gti i powiem ze strasznie to wszystko mnie przeraziło

 

1. nowe standardowe amory z przodu dobijają na na wybojach co znaczy ze spręrzyny są miekie efektu "taczki" brak

ładnie miekko sie prowadzi wiec zroniłem przeróbke amortyzatorów ale bez utwardzenia i efekt taki ze czesto szoruje podłużnicą pod silnikiem po asfalcie aż iskry lecą wkródce daje amory do utwardzenia :)

2. zajechane po 8tyś nowiutkie opony toyo t1r przez nie ustawiona zbierzniść moja wina:(

3. mega problem z ustawieniem kąta pochylenia kół poprostu na tych spręrzynach sie rozjechały konieczne śruby regulacyjne monroe mc112 koszt 250zł

 

te spreżyny moze i są do lamy ale nie do standadowych amorów napewno , auto siedzi raczej 80mm a nie 40 w dół

 

A masz z przodu tylko te MTS-y czy z tyłu też? Masz foto jakieś jak auto na tych springach wygląda?

Ciekawe dlaczego te springi typu jamex czy mts w nyskach tak nisko siadają bo ja mam springi fk -40 od roku w cinquecento i jest sztywno i nie usiadł niżej niż zapewnia producent.

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przodu mam mts z tyły zostawiłem eibach bo wyzej stoją a ja czesto worze cierzkie rzeczy a nie lubie jak tył siedzi bardziej niz przód :) fotki nie mam ale jak zmieie na alu i przełorze tył na mts to puszcze na forum pare fotek ale siedzi mocno zglebiony zapewniam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przodu mam mts z tyły zostawiłem eibach bo wyzej stoją a ja czesto worze cierzkie rzeczy a nie lubie jak tył siedzi bardziej niz przód :) fotki nie mam ale jak zmieie na alu i przełorze tył na mts to puszcze na forum pare fotek ale siedzi mocno zglebiony zapewniam :)

Czyli do seryjnych amortyzatorów nie ma sensu tego ustrojstwa montować...bo nie jest przewidywalne o ile to usiądzie...więc zastanowię się nad tymi fk tylko że one u mnie w cento praktycznie nie mają skoku przy skróconych amorkach i jezdzi się jak taczką- ale w tym aucie akurat mi to pasuje... a ciekawe jak wygląda sprawa z ori springami w almerze czy sunny gti. Wie ktos o ile to obniża i czy jest chociaż trochę komfortowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...