Gość kamilek Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 oryginalne eibach-y w gti obnizają faktyczne o niewiele moze 35mm jazda komfortowa są grubsze i ciut sztywniejsze od standardoeych jazda całkiem komfortowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vic Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 (edytowane) Siemanko. Ja osobiście nie jeżdzę Almerą, jeździ nią moja rodzicielka i przyszedł czas na wymianę amortyzatorów. Do wymiany są jeszcze osłony amortyzatorów, łączniki od anti-roll bar'a, więc dość kompleksowa robota. Zamierzam się tym zająć samemu, w zaciszu domowego garażu. Nie wiem czy to normalne ale amortyzatory z przodu juz sie zupełnie skończyły, nawet podejrzewam, że mogły się rozlać bo buda w slalomie kiwa się jak łódź. Dodatkowo przód auta wisi strasznie wysoko! Chcę zakupić jakieś obniżające sprężyny, aby to auto nabrało trochę wyglądu. Amortyzatory dam utwardzone, regenerowane, usztywnione w stopniu raczej dużym, tylko chodzi o tą wysokość. W tej chwili Almera wisi nienaturalnie wysoko, od powierzchni opony do nadkola jest wielki odstęp, jakieś 8-12 cm na oko i chcę to "naprawić" Widzę na allegro sprężyny MTS i Jamex. To z tych najtańszych, myślę, że nadadzą się idealnie. Szukam czegoś co obniży auto ale nie zrobi totalnego betonu. (Mam taki beton w dwóch innych autach dzięki sprężynom Weitec). Tutaj wyczytałem, że MTS odpada bo jest mega miękki. Pozdrawiam vic2099 Edytowane 9 Stycznia 2010 przez vic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkel. Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 Ja w tej chwili mam w n16 na seryjnych amorkach WEITEC 30mm.. Aż takie twarde nie są .. Felgi 17" 205/45 Dodatkowo mam dokładki.. Prześwit 5cm z przodu.. Na trójmiejskich drogach spoko.. Pamietam każdą dziure .. ale Pojechał raz do Wawki.. Krzyż na droge Robiłem korki nawet przejeżdżając przez tory od tramwajów.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vic Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 (edytowane) Interesujące, bo mam za sobą wyjazd do 3miasta (Nowy Rok) i zwiedzając Gdynię i Sopot wytrzęsło mnie jak nie wiem co. Jechałem Toyotą Corollą '96 na springach H&R -35mm i stwierdzam, że jakbym mieszkał w 3mieście to bym miał Eibachy w aucie. (porównanie z wawą) Nie wiem wlasnie jak jest z N15 (nie N16) - Jamexy mnie kuszą, bo są tanie...... Edytowane 9 Stycznia 2010 przez vic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamilek Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 u mnie jest takie powiedzenie w pracy " januszku ja cie prosze ty chu.ni nie kupuj" i do najtanszych produktów do almy tez sie to tyczy to nie przetestowany badziew który testujemy sami na sobie a puzniej wychodza takie cyry jak umnie np. lepiej wydac wiecej na eibach czy h&r + zestaw amorów albo cały zestaw gwintowany i cieszyc sie bezpieczenstwem niz kombinowac bo zawsze cos nie tak a to a to tamto ... i non stop poprawki ... ca ły zestaw "tanizny" kosztował ponad 1500zł i dopiero wtedy uzyskałem efekt porządany czyli względną sztywność zdatną do jazdy i znakomite prowadzenie w zakretach ogólnie zrobiłem chyba doktorat w tym temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Tutaj wyczytałem, że MTS odpada bo jest mega miękki. pod uwagę weź to, że za sztywność/twardość zawieszenia głównie odpowiadają amory - zakładając niższą sprężynę do seryjnego amora niestety trzeba liczyć się z efektem dobijania. Sprzedałem kilka całych kitów MTS i nikt nie twierdził, że jest za miękko... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamilek Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 pod uwagę weź to, że za sztywność/twardość zawieszenia głównie odpowiadają amory - zakładając niższą sprężynę do seryjnego amora niestety trzeba liczyć się z efektem dobijania. Sprzedałem kilka całych kitów MTS i nikt nie twierdził, że jest za miękko... tyle ze kita mts -40 do n15 nie ma a obsułga klijenta w firmie mts na polske nie umie nawet doradzic jakie amory bedą grały w komplecie a sciemniają ze mogą współgrac ze standardowymi amortyzatorami , wogóle chyba nie robią próby jak to wszystko gra na aucie czy kąty pochylenia kół są odpowiednie i td robią na sztuke i tyle a my to testujemy na sobie i ładujemy sie w koszty 4 razy wieksze niz same spręzyny i zbiezność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vic Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 Śpoko śpoko, wiem jak jest z zawieszeniami, bawiłem się w różne sprężyny, amortyzatory i nawet antiroll bar'y (nie wiem jak to sie w Polsce wymawia chyba sway bar), mialem raz gwint ale do tej pory nic nie robiłem w almerze mojej matki! Ona ma wylane przednie amortyzatory, auto wisi na samych sprężynach - całkiem wysoko nawet. Sprężyny też mają swoją charakterystykę, są miększe i twardsze a jednocześnie progresywne. Vogtland miałem w Corolli i był to beton totalny, teraz mam H&R i jest jeszcze niżej ale za to ugięcie jest miękkie, przynajmniej podczas pierwszej fazy ścisku. Dlatego szukam czegoś co obniży almere mojej matki (która ma gdzieś dobre trzymanie kosztem komfortu) dlatego sprężyny mają po prostu obniżyć. Auto dostanie sportowe amortyzatory tak czy siak, moim celem pytania Was tutaj jest dobór sprężyn. Pozdrawiam michał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 nowe standardowe amory z przodu dobijają na na wybojach co znaczy ze spręrzyny są miekie teraz się upewniłem - za nisko jest bo sprężyny MTS nie są dedykowane pod GTI dla kolegi vic imo najlepszą opcją byłyby Weiteci - cena nie jest tragiczna (pomijając, że są 2 razy droższe od MTS - 600zł) ale mają nieduże ugięcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vic Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 (edytowane) Kurna, a nie jest tak, że Weitec'i to totalna gleba? Ziomal ma w Corolli E10 takie zielone Weiteci -40, faktycznie -50 na obie osie i garbów się nie dało przejeżdzać prostopadle. Parkowanie w Warszawie na chodniku? FORGET IT! Zadam pytanie w ten sposób - czy ktoś kiedykolwiek spotkał się z negatywną opinią MTS'ów ? Jakiego faktycznego obniżenia moge sie spodziewać po MTS'ach ? Pozdrawiam vic PS: moj avatar - nie zdaje się wam, że ta "moja" N15 wisi wyżej niż Wasze seryjne? Edytowane 15 Stycznia 2010 przez vic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 Zadam pytanie w ten sposób - czy ktoś kiedykolwiek spotkał się z negatywną opinią MTS'ów ? jeśli już ludzie narzekają to: 1. dla niektórych jest zbyt miękko 2. czasami faktycznie obniżenie podane wg katalogu różni się od faktycznego (u brata -40 opuściło faktycznie ok 3cm) Jakiego faktycznego obniżenia moge sie spodziewać po MTS'ach ? a jaki masz silnik? 1.4 i 1.6 powinny opuścić się ok 3,5-4cm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vic Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 Mam silnik 1.4 MTS brzmi świetnie! Miękko i nisko. Mama tym autem nie przycina zakrętów Wezme MTS !!! No chyba, że ktoś jeszcze wyjawi swoją opinie bo jest coś lepszego Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Split Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Ja polecam springi firmy ,,Spax" mam je u siebie na prawdę rewelacja lub eibach też dają rade. spaxa mam 35mm i autko ładnie siedzi na 17". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vic Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Hej, sorki, jeszcze tylko szybkie pytanie, skoro już tu piszę. Jaki jest rozstaw śrub w kołach w N15? Czy felgi o szerokości 7" o ET37 i oponą 195/50/15 wejdą bez problemu i będą się chować pod rant po obniżeniu? Czy raczej będzie obcierać i trzeba dobrać inne ET ? Pozdrawiam vic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 (edytowane) rozstaw jest 4x100, et powinno być ok, nie wiem jak z oponą co do opon może tu coś więcej znajdziesz: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/6440-felgi-i-et-rozstaw-rub/ Edytowane 23 Stycznia 2010 przez lipass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melo Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Takie opony możesz założyć na tą felgę: 7,0 x 15 37 185/55R15 7,0 x 15 37 195/50R15 7,0 x 15 35 195/55R15 7,0 x 15 37 205/50R15 7,0 x 15 37 215/45R15 Będzie pasować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha jr Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Kolego ja mam u siebie felgi 16 cali, ET 15 i wchodzi bez problemu. Opona 195/50R16, przód obniżony o 30mm. Jedynie jak z tyłu mocno załadowałem auto (20 worków z gruzem ;-)) to na większych nierównościach przycierało... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pgaz Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 To tak podsumowywując jakie sprężyny wsadzić do GTI N15 aby opadła nie więcej niż 30mm mam tu na uwadze głównie przód auta bo wkurza mnie jak i pewnie wielu ze jest on wyższy niż tył. Chodzi mi o delikatne obniżenie ale zachowywując trochę komfortu o ile można o takim powiedzieć w GTI. Pzdr. Pgaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 (edytowane) pgaz, Weiteci 30/30 awentualnie coś tanszego to AP (tylko oni robią 40/30) Edytowane 27 Stycznia 2010 przez lipass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muchamati2 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 No ale jak wsadzicie te mniejsze sprężyny to nie polecą te seryjne amorki?? Bo ja planuje tez wsadzic do swojego dieselka i własnie boje sie o te amorki tez chciałem takie -30 ale przód i tył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 No ale jak wsadzicie te mniejsze sprężyny to nie polecą te seryjne amorki?? w k10 -35 miałem na seryjnych amorkach ok. roku i dawało radę; powyżej -40 trzeba już dawać amory o skróconym skoku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damianwdz Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 Witam przymierzam sie do kupna sprężyn obniżających i dokładnie do takich *JAMEX* SPRĘŻYNY OBNIŻAJĄCE NISSAN ALMERA N15 tylko tak te sprężyny obniżają 60/40mm. Są tez takie same ale obniżają 40mm moje pytanie brzmi ktore by lepiej pasowały nie chcę obniżać swojej almerki az do ziemi. Chcę nią jeździć na co dzień. Na stronie jest napisane ze pasują do seryjnych amortyzatorów i czy tak na pewno jest? Obecnie ma kola 15cali 205/55 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.