Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11/WP11] remont silnika


Gość mati20
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No wymień to co zawsze sięwymienia przy okazji roziborki silnika a więc pierścienie tłokowe, panewki korbowodowe oraz usczelniacze zaworowe, warto jak oddajesz głowicę do autoszlifu by ją splanowali o 1,5mm - trochę mocy i momentu dojdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiście potwierdzam co guru coobcio napsał (jednocześnie nieustające i niezmierne podziękowania za pomoc). Prawdopodobnie masz to co miałem ja i wymiana tylko uszczelniaczy zaworów nie pomoże. Trzeba robić głowicę, zajrzeć do pierścieni i panewek. U mnie po 1,5 kkm uleju nie ubywa, o dziwo na bagnecie jest wciąż jasny kolor oleju.pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ba :) czego sie nie robi dla ukochanej zabawki :P a silnika drugiego nie chciałem, bo nie miałbym zadnej gwarancji na jego stan.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie taki remont wyszedł prawie 5000zł :) bez planowania głowicy...

Hehe u mnie z planowaniem tak ze 2,5 raza taniej :D Przy okazji trochę porządku pod maską idzie ogarnąć no i gwrancja wzrostu mocy jest :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja tam sie w 2 tysiakach zmieściłem z wymianą silnika na angielski

uszczelki pod kolektory 60 zł

1300 zł silnik z dostawą !!!!!! goły +pompa wspomagania i aparat zapłonowy

jeszcze sim pod wał ,,,,

650 "mechanik" !!!??? powiecmy wymieniacz !!!!

 

Pozatym to jaki masz przebieg silnika może nie trzeba robić "dołu" tylko

wymienić pierścienie tłokowe i uszczelniacze ,,,

jak ci strasznie bierze olej to musi kopcić na niebiesko chyba że micha rozwalona gdzieś ,,!

 

albo od kolegi całą p11 z angliTU za 4000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam 200 tysi ale przebieg raczej cofniety bo mocna kiera zuzyta jest bardzo mocno powycierana jest

Jak panna jezdzila co na kazdym paluchu po 2 pierscionki nosi to i po 100kkm kierownica do wymiany. Poza tym niestety kierownice i galki zmiany biegow sa wykonane z kiepskich materialow. Przynajmniej w P11.144. Poza tym jak mialbym naprawiac silnik SR20 za 5 tys to bym wolal go na VE zmienic. Cena chyba niewiele wyzsza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widziałem dziś 2 silniki na alldrogo jeden nawet GT@150 KM za 1900 zł ale z małym przebiegiem i tak na prawde to sie nie opłaca remontować same panewki to około 500 zł a gdzie reszta ...a dr. Coobcio jak sam poskłada do kupy to wiadomo że ok .....

a teraz o dobrego MECHANIKA to trudno ,, Ojciec miał takiego co z pół ulicy wiedział który zawór padł w głowicy zanim wjechał na kanał !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!!

Myśle że w tym przypadku wymiana pierścieni załatwi sprawe.

Koszt części około 400zł (pierścienie, uszczelka głowicy i miski)

+ płyny i mechanik. Ale oczywiście wszystko jest jasne dopiero po rozebraniu i weryfikacji.

Choć faktycznie ja zastanowiłbym sie nad zamontowaniem GT gdybym miał cokolwiek z silnikiem naprawiać. Ale to kwestia gustu i potrzeb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Choć faktycznie ja zastanowiłbym sie nad zamontowaniem GT gdybym miał cokolwiek z silnikiem naprawiać. Ale to kwestia gustu i potrzeb.

Ale poco silnik 130KM od 150KM różni się tylko wałkiem ssącym oraz kolektorem wydechowym :)

Przy tej robicie odrazu planować łep...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Choć faktycznie ja zastanowiłbym sie nad zamontowaniem GT gdybym miał cokolwiek z silnikiem naprawiać. Ale to kwestia gustu i potrzeb.

Ale poco silnik 130KM od 150KM różni się tylko wałkiem ssącym oraz kolektorem wydechowym :)

Przy tej robicie odrazu planować łep...

 

Przy 200 tysiakach przebiegu to ja tam nie wiem jak z tym łbem ale napewno pasuje gniazda przegonić do tego jeszcze uszczelki pod kolektory wydech 10 zł ssące to nie wiem ,,,ok 30 zł ,,, zcięty łeb napewno nie pomoże panewkom....chociaż silników od cholery a przed rozebramiem sprawdz ciśnienie na każdym garku ciekawe jakie bedzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe panewki masz za 150zł korbowodowe... jak zciągasz łep to warto je wymienić wraz z pierścieniami dla świętego spokoju...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe panewki masz za 150zł korbowodowe... jak zciągasz łep to warto je wymienić wraz z pierścieniami dla świętego spokoju...
pierscienie to ok ale panewki sie wyrabiają razem z wałem jak to ma niby pasować ????
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość donn_primerra

kuzwa az dziw 200 tyś chyba ze te nowsze są z jakichś juz innych elementów. moja ma dobrze ponad 400 wymieniam olej co 8 tys bo wchodzi go mało jak na tqaki silnik. jedyne co słychac to łancuch. to chyba zalezy na jakim oleju chodzi. przecie jak zyje to jeszcze takiego twardego motora nie widziałem a wydaje mi sie ze moj to nie wyjątek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mati, nie baw się w żadne naprawy bo to nie tanio a efekt niepewny. Mnie naprawa kosztowała 2,5 tys.- wymiana pierścieni, tulei prowadzących w głowicy, uszczelniaczy zaworów i wymiana jednego zaworu, a tylko 3 cylinder brał olej. Po naprawie silnik chodzi super jednak ciut chyba za głośno, a ma przebieg tylko 150 kkm. Ciszej chodził mi w P10 z przebiegiem 400 kkm, ale on od poczatku był bezawaryjny. Ten obecny według mechanika był przygrzany (u Niemca). Wydaje mi się, że gdybym miał jeszcze raz decydować to wolałbym kupić używany silnik ale taki, który jest w aucie żeby go posłuchać i trochę pjeździć. Silnik SR20DE jak nic mu nie jest i dba się o niego to będzie chodził tyle aż budę rdza zeżre.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...