Gość mati20 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 nie wierze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mitko Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Wykręć wszystkie świece, weź latarkę i zajrzyj na denka tłoków. Jeśli któryś będzie mokry to znak, że pieścień zbierający jest zapieczony lub bardzo zużyty i ten cylinder (cylindry) bierze olej. Jeśli wszystkie będą suche to przyczyna z pewności będzie w głowicy - uszczelniacze, tulejki zaworów zawory i czort wie co jeszcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mazg Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 3 litry na 4 000 km to właśnie tyle mi zżerała p11 przed wymiana pierścieni. Coś nasi sąsiedzi zza Odry (właciwie Łaby ) lobią przegrzewać primki ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 3 litry na 4 000 km to właśnie tyle mi zżerała p11 przed wymiana pierścieni. mati20 sam widzisz co jest przyczyną zrobisz głowice mechanior zedrze kase odpali nadal bedzie to samo i z przykrościa powie ci, wiesz jednak to jeszcze pierscionki. nie koniecznie musi byc przegrzana.. to juz nie ten nissan co kiedys materiały juz nie te same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mati20 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 wiec co robic remontowac ten silnik czy szukac inny silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 szukać chyba nie ma sensu bo jak tu czytam tak i patrze ze im nowszy nissan tym gorszy to co ci bede polecał 2 silnik i za kawałek to samo. najlepiej jak bys trafił jakis od p10 z 200 tys przebiegu to 300 na nim smiało jeszcze zrobisz wiem coś o tym. zrób sobie lepiej remont u pewnego fachowca nie paproka. pierscionki same wymien od razu zbada ci panewki. głowice zrób i jakis czas posmigasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 wiec co robic remontowac ten silnik czy szukac inny silnik Szukac innego moim zdaniem grzebany silnik to juz nie to samo co fabryka a i czy napewno chcesz oddac silnik do remontu mechanikowi, ktory mowi ze jak bierze prawie litr na 100km to sa tylko uszczelniacze do wymiany? Ja bym na twoim miejscu rozejrzal sie na http://allegro.pl/search.php?string=silnik...y=50850&p=1 a noz widelec sie cos trafi fajnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Szukac innego moim zdaniem grzebany silnik to juz nie to samo co fabryka no wlaśnie ma fabrycny chyba nie grzebany i co??? co jesli z nastepnym stanie mu sie to samo?? nie ma sie co oszukiwać im nowszy nissan tym gorszy taka jest prawda. czy napewno chcesz oddac silnik do remontu mechanikowi, ktory mowi ze jak bierze prawie litr na 100km to sa tylko uszczelniacze do wymiany? to popieram jak najbardziej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 no wlaśnie ma fabrycny chyba nie grzebany i co??? co jesli z nastepnym stanie mu sie to samo?? nie ma sie co oszukiwać im nowszy nissan tym gorszy taka jest prawda. A ja mam fabryczny niegrzebany i oleju bierze moze z 0,5l/10000km wiec statystyka 1:1 Jak sie dba o silnik, o ktory wczesniej ktos tez dbal to bedzie sluzyl i sluzyl. SR20DE to moim skromnym zdaniem jedna z najlepszych 16v jakie kiedykolwiek wyprodukowano (lepszych w sensie najtrwalszych, z dobrym stosunkiem dynamiki/spalanie, bez bledow konstrukcyjnych) Nic dziwnego ze Nissan produkowal auta z tym silnikiem przez prawie 13 lat ( http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_SR_engine ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 SR20DE to moim skromnym zdaniem jedna z najlepszych 16v jakie kiedykolwiek wyprodukowano oczywiscie ze tak 2.0 bez dwóch zdan jak to kiedys cobcio napisał za***iscie odporny nie do zajechania. tylko wez pod uwage ze np w 91 montowali z innych materiałów niz w 98 np bo jak inaczej wytłumaczyć ze te nowsze szybciej siadają . widziałes tu na forum aby komuś w p10 pękł łańcuch czy zaczoł brac olej niebespiecznie???? sam mam 91 rok 2.0 pół miliona km i powiem ci ze jeszcze bym pewnie opchnoł ten silnik jako z przebiegiem 150 tyś tylko łancuch wyciszyć a olej to oczywiscie podstawa. bo jak ktos kiedys zalał badziew bądz jezdził długo na nie wymienionym to chodz nie wiem jaki ty bys lał i jak dbał nie naprawisz tego. jak kupowałem znajomemu silnik tez 2.0 do p11 to zdejmowałem pokrywki poprostu nie zawsze sprzedajacy chciał sie zgodzic na to ale ten to akórat znajomy na szrocie. i na 3 silniki w 2 było czarno jak by jezdziły na jakimś superolu czy lotosie az taki nagar i nalot sie porobił i miały małe przebiegi odziwo ten z najwiekszym przebiegiem był czysty jak łza. jak bys w nowy czysty olej zalał. chyba jasne który wziołem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.