Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Zegary w K10


Guest baca1981
 Share

Recommended Posts

Guest baca1981

Hehe a gdybys wiedzial gdzie to autko bylo, wszystko jest oki za wyjatkiem zarcia oleju ale czeka mnie wymiana pierscieni tlokowych wiec mysle ze problem sie rozwiaze :) pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Guest InterCell

Hej baca:)

Też mam taką micre.

I powiem Ci że tak samo sie zastanawiałem nad białymi zegarami ale nie wiem gdzie możnaby takie dostać. Szukałem w necie i nie znalazłem. Myślałem zrobić samemu ale raczej będzie trudno.

P.S. Ja właśnie też oddałem ayto do warsztatu na wymianę pierścionków. Przepalał mi około 5 litrów oleju na miesiąc - około 2000 km:(.

Link to comment
Share on other sites

Guest profes

Rozmontujcie, wrzućcie na skaner i przyślijcie do mnie. Ja je w corelu cyknę :) i odeślę. A potem zrobicie białe zegary jak to zostało już opisane.

 

pozdrawiam!

Link to comment
Share on other sites

Guest InterCell

He he jak ją odbiore z warsztatu to też spróbuje powalczyć z zegarami - robie też niebieskie podświetlenie - mam nadzieje że będzie współgrało ze sobą :D

Link to comment
Share on other sites

Guest mrówa

w wawie jest gosc zciagasz deske zanosisz i odbierasz po tygodniu robi na zamówienie pozadne biale zegary nie jakies lipy na tekturce niestety koszta 170zł

Link to comment
Share on other sites

Guest Matimon

Witam.

Zajrzyjcie na www.k10.glt.pl

Tam są zegary, które po lekkiej przeróbce powinny pasować do tego modelu. Tarcza jest taka sama, tylko wskaźniki troche inne, ale od czego wyobraźnia i komp :)

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest lipass

A ja mam pytanie co do samej wymiany tarcz: jak zdjac te nieszczesne wskazniki temperatury płynu i poziomu paliwa. Nie moge sobie poradzic z tymi... nitami???

Link to comment
Share on other sites

Guest gumijagoda

ja postompilem z nimi delikatnie jak za kobieta delikatnie podwarzasz az wyjdzie a potem na tosamo miejsce i kropelka kleju

Link to comment
Share on other sites

Guest lipass

No dobra ale czym podważasz i od której strony. Bo albo ja cos zle robie albo sa tak na chama wlozone. Acha i jak zdjac wskazowke od predkosciomierza i ten "kasownik" licznika dziennego. Zawsze myslalem ze to trzeba zdjac do gory ale probowalem nawet kombinerkami i nic...

Link to comment
Share on other sites

Guest gumijagoda

ja podwazalem od spodu a wskazowka licznika jest dosc mocno osadzonawiec trzeba troche sily a od kasownika sie odkreca

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Guest bazyl_21

hehe a ja bede robil to w tym tygodniu :D i wrzuce pewnie fotki;-)

 

co do kropelki kleju radze ostroznosc najpierw musicie wiedziec ze prawidlowo pokazuja najlepiej lekko odgiac wskazowke (uwazajac bye jej nie zlamac) dogory i przeprowadzic za slupek ograniczajacy po czym pusicic i powolic jej swobodnie opasc wtedy zapamietac pozycje i w takiej samej ja zalozyc

 

a z tego co robilem u mnie nie przeba sciagac wskazowki z wspaznika plynu i paliwa bo tarcze maja wciecia i mozna je wyjac bez zdejmowania... ja sciagalem wskazowke tylko z obrotka i licznika

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...