Gość baca1981 Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Czy ktos ma tez takie zegary bo nigdzie nie moge znalezc bialych szablonow?? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sonar Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Całkiem niezły przebieg :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość baca1981 Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Hehe a gdybys wiedzial gdzie to autko bylo, wszystko jest oki za wyjatkiem zarcia oleju ale czeka mnie wymiana pierscieni tlokowych wiec mysle ze problem sie rozwiaze pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość InterCell Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Hej baca:) Też mam taką micre. I powiem Ci że tak samo sie zastanawiałem nad białymi zegarami ale nie wiem gdzie możnaby takie dostać. Szukałem w necie i nie znalazłem. Myślałem zrobić samemu ale raczej będzie trudno. P.S. Ja właśnie też oddałem ayto do warsztatu na wymianę pierścionków. Przepalał mi około 5 litrów oleju na miesiąc - około 2000 km:(. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość profes Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Rozmontujcie, wrzućcie na skaner i przyślijcie do mnie. Ja je w corelu cyknę i odeślę. A potem zrobicie białe zegary jak to zostało już opisane. pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość baca1981 Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Ok to jak przestanie padac to sie zabieram za demontaz ;-) pozdrowionka i dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość InterCell Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2005 He he jak ją odbiore z warsztatu to też spróbuje powalczyć z zegarami - robie też niebieskie podświetlenie - mam nadzieje że będzie współgrało ze sobą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mrówa Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2005 w wawie jest gosc zciagasz deske zanosisz i odbierasz po tygodniu robi na zamówienie pozadne biale zegary nie jakies lipy na tekturce niestety koszta 170zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Matimon Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Witam. Zajrzyjcie na www.k10.glt.pl Tam są zegary, które po lekkiej przeróbce powinny pasować do tego modelu. Tarcza jest taka sama, tylko wskaźniki troche inne, ale od czego wyobraźnia i komp Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 15 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2005 A ja mam pytanie co do samej wymiany tarcz: jak zdjac te nieszczesne wskazniki temperatury płynu i poziomu paliwa. Nie moge sobie poradzic z tymi... nitami??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gumijagoda Opublikowano 15 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2005 ja postompilem z nimi delikatnie jak za kobieta delikatnie podwarzasz az wyjdzie a potem na tosamo miejsce i kropelka kleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 16 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2005 No dobra ale czym podważasz i od której strony. Bo albo ja cos zle robie albo sa tak na chama wlozone. Acha i jak zdjac wskazowke od predkosciomierza i ten "kasownik" licznika dziennego. Zawsze myslalem ze to trzeba zdjac do gory ale probowalem nawet kombinerkami i nic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gumijagoda Opublikowano 16 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2005 ja podwazalem od spodu a wskazowka licznika jest dosc mocno osadzonawiec trzeba troche sily a od kasownika sie odkreca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bazyl_21 Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 hehe a ja bede robil to w tym tygodniu i wrzuce pewnie fotki;-) co do kropelki kleju radze ostroznosc najpierw musicie wiedziec ze prawidlowo pokazuja najlepiej lekko odgiac wskazowke (uwazajac bye jej nie zlamac) dogory i przeprowadzic za slupek ograniczajacy po czym pusicic i powolic jej swobodnie opasc wtedy zapamietac pozycje i w takiej samej ja zalozyc a z tego co robilem u mnie nie przeba sciagac wskazowki z wspaznika plynu i paliwa bo tarcze maja wciecia i mozna je wyjac bez zdejmowania... ja sciagalem wskazowke tylko z obrotka i licznika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.