Gość sunny 1.7d Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 Witam wszystkich mam następujący problem z moim nissanem do tej pory nie było najmniejszych problemów z zapalaniem i temperatura na dworze nie robiła mu różnicy i niedawno to się zmieniło po prostu nie chciał odpalić silnik na zimnym kręci ale nie pali dopiero jak poczęstuje go samostartem to zaskoczy ale strasznie klekocze i zastrzęsie po odpaleniu no i kopci na biało niesamowicie i tak jakby niemiał po odpaleniu wyrzszych obrotów posprawdzałem świece i grzeją prąd na listwę dochodzi przekaznik odłoncza prąd żarówke tez podłaczyłem i gasnie elektrozawór przy pompie działa paliwo do pompy dochodzi na wtryski tez dochodzi pompa jest dobrze ustawiona cechy na kołach pasowych sie zgadzają.Tak po krótce opisałem problem i proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość domekgl Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 wymień filtr paliwa, jest po lewej stronie obok pompki hamulcowej. Miałem ten sam problem i to pomogło jak ręką odjął, no chyba, że na bieżąco wymieniałeś?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sunny 1.7d Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 Witam od wymiany filtra zrobiłem coś koło 6 tys km mniej wiecęj myślisz ze to jest przyczyna tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 Zmierz kompresję na zimnym. Min 27-28 musi mieć. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sunny 1.7d Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 Chyba udało mi się znaleść przyczynę ale niejestem na 100% pewny wiem jedno pompa łapie fałszywe powietrze gdzieś się rozszczelniła pompka do której montowany jest filtr paliwa czy ktoś wie gdzie jest w takiej pompie jakis spost do odpowietrzenia jej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 Po odpaleniu silnika układ się odpowietrza przez pompę wtryskową samodzielnie. Więc nie ma sensu martwić się odpowietrznikami. Jak pompka przy filtrze będzie nieszczelna to ją zmień, a jak chcesz sprawdzić czy to ona, to omiń ją - złącz dolot i wylot na krótko. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sunny 1.7d Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 Witam kolegę już tak zrobiłem tylko kręci kręci i nic muszę załatwic duzą baterię zeby starczyło na długie piłowanie i znaleśc dużo naprawdę czasu i cierpliwości do tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 No więc zmierz kompresję, koniecznie na zimnym i koniecznie przyrządem wkręcanym w miejsce świec żarowych. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.