Gość Andrzej Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Koledze Prima wywaliła CHECK i auto nie wkręca się wyżej niż 1,5-2tys obr/min. Po podłączeniu do kompa wyszedł błąd P1122 i P1126. Zgodnie z dostępną na forum serwisówką doszliśmy do punktu gdzie sprawdza się przekaźnik przy zespole bezpieczników i..... okazuje się nie ma tam takiego przekaźnika. Serwisówka jest z 2001r a samochód z 2003r więc pewnie zrobili jakiś lift. Dodam że sama przepustnica jest ok - podmieniliśmy na inną i dalej to samo. Ma ktoś jakiś pomysł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazii666 Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 A Przyuczaliście przepustnice do wolnych obrotów po skasowaniu błędu???? W N16 miałem podobny przypadek, nie dało się przyuczyć przepustnicy. Była zamieniana przepustnica i komputer i dalej nic. O ile dobrze pamiętam, to był brak jednego + na jednym z przekaźników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Wolne obroty nie mają z tym nic wspólnego - tak jak pisałem on chodzi tylko do 1,5-2 tys Jeśli chodzi o przekaźnik to nie wiemy który i co powinno na nim być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazii666 Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 A to sorry źle zrozumiałem. A sprawdź czy nie powinien iść z przepustnicy sygnał zwrotny do komputera. I czy on dochodzi. Bo umnie, (tylko że ja mam przepustnice mechaniczną) jak wypieła się kostka od czujnika połorzenia przepustnicy to miałem podobne objawy. Nie mogłem wkręcić silnika powyrzej 3000obr/min. Podmień też przepływke dla sprawdzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.