Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[K11] Problem z kierownicą


Guest onegog
 Share

Recommended Posts

Guest onegog

witam, ostatnio zauważyłem, że kierownica przy jezdzie wprost stoi troche krzywo, w sensie, że żeby jechać prosto, to trza obrócić ją o mniej więcej 10-15 stopni wlewo

 

no i wkurza mnie to :evil:

 

jak można to poprawić???

 

czy zeszłotygodniowa wymiana osłon przegubów mogła być tego powodem czy nie bardzo?

 

 

micra `99

Link to comment
Share on other sites

Guest InterCell

może po prostu masz na łączach przekładni wieloklin przesunięty o 1 ząbek lub 2 ??????????

 

 

Sprawdź a zwłaszcza na piewszym krzyżaku.........

Link to comment
Share on other sites

Guest onegog
może po prostu masz na łączach przekładni wieloklin przesunięty o 1 ząbek lub 2 ??????????

 

 

Sprawdź a zwłaszcza na piewszym krzyżaku.........

 

:roll:

 

dzięki ale niewiele mi to niestety mówi, jak byś mógł powiedzieć więcej na ten temat to byłbym wdzięczny

 

jak to sprawdzić?

 

czy zrobie to na podwórku, czy jechać do mechanika?

Link to comment
Share on other sites

Guest microlot

Rownie dobrze mozesz miec zuzyta koncowke drazka kierownoczego albo wybite tuleje w wachaczach, jedz na zbieznosc i wszystko powinno wyjsc.

Link to comment
Share on other sites

Guest InterCell

Obejrzyj dokładnie całą kolumnę kierowniczą od góry do dołu - musi być tam łączenie i na tym łączeniu możesz przestawić w lewo lub w prawo o kilka ząbków. Ja mam micre k10 ale w Twojej napewno też jest jakieś łączenie i to zapewne przy krzyżaku na całej długości kolumny kierowniczej jeżeli nie w środku w kabinie to może już po za nią w komorze silnika:)

Link to comment
Share on other sites

Skrzywiona kierownica o wiecej niż 2 palce jest pierwszym objawem złej zbieżności kól.

 

Nalezy sie wybrać do takiego punku i poprawić ustwienie

 

 

 

.

Link to comment
Share on other sites

Guest onegog

właśnie myślałem o zbieżności, tym bardziej że mam nowe opony

 

 

no i wpadłem wczoraj do jednego punktu, a tam facet zażyczył 70 zeta za to

 

chyba troche za dużo

 

ma ktoś na oku?

 

wawka i lewe okolice

 

no i dzięki wszystkim

Link to comment
Share on other sites

Guest jaceksc

Zobacz najpierw tuleje

żeby się nie okazało tak jak u mojego koleżki wjechał na ustawianie

gościu rozkręcił powiedział, że on nic nie zrobi bo są wyjechane tuleje

..... po czym skasował 30 zł za wjazd na kanał

Link to comment
Share on other sites

Guest onegog
Zobacz najpierw tuleje

 

byłem ostatnio u Jaksy, więc niespodzianek być nie powinno

 

70 zl to raczej nie duzo. W Poznaniu w Automobilklubie chcieli chyba 90. Samo sprawdzenie i wydruk 30.

 

natomiast tamten warsztat był pierwszy z brzegu i nie wyglądał zachęcająco, może dlatego mi się wydało że to drogo

 

ale już jestem zapisany do Shell Auto Serv, przy górczewskiej, tam chyba kierownikiem stacji jest facet który z (jego słów) przez 7 lat pracował w serwisie nissana

 

cena 60 zeta w tym vat, co jest dla mnie dużym plusem

 

zobaczymy, jadę w piątek na 16, ale odrazu planuję wyruszyć w podróż więc napiszę o wynikach dopiero we wtorek-środę jak wrócę

 

wszystkim serdecznie dziękuję

 

:wink:

Link to comment
Share on other sites

Mialem tak samo... pojechalem na zbierznosc i sie okazalo, ze tam gdzies sa takie specjalne sruby po obu stronach i to na nich sie to ustawia... znaczy sie kolo kol sa te sruby i trzeba je ustawic rowno po obu stronach... ale tego niestety nie da sie zrobic 'pod klatka'...

Mnie to kosztowalo 0 PLN bo to kuzyn robil wiec nie wiem, ile to moze kosztowac.

 

Powodzenia :)

Link to comment
Share on other sites

Guest onegog

no słuchajcie wróciłem dziś do domu o 7 rano, ale nie o tym chciałem napisać

 

tak jak wspominałem przed wyjazdem umówiłem się na zbieżność. Przyjechałem a tam niespodzianka: ustawić się nie da bo do wymiany są drążki kierownicy i sworzeń wahacza :evil: :evil:

 

sprawa nie przyjemna, ale najgorsze jest to, że specjalnie za 2 tygodnie do wyjazdu umówiłem się na wizytę u Jaksy (klubowy warsztat), żeby nie było żadnych takich niespodzianek.

 

Po weryfikacji wyszło że do wymiany są osłony przegubów (tak jak pisałem już są wymienione), klocki, i amortyzatory przednie (za 5-10tys km.) Nic nie było o końcówkach o sworzniu.

 

no i się załamałem. :( :(

 

Chce zaznaczyć że nikogo nie oskarżam, jutro chce pojechać do Jaksy i sprobować wyjaśnić sprawę. zakładam również, że mechanicy z shell autoserv mogli się pomylić, dlatego dziś w drodze do pracy postaram się wpaść do jakiegoś innego punktu i spróbować ustawić zbieżność jeszcze raz

 

sprawę będę relacjonował na bieżąco.

 

 

ps. a i dodam micrus przejechał w 5 dni prawie 2000km i się generalnie spisał, tam gdzie warunki pozwalały 130-150 w trzy osoby z bagażem

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...