Gość abram Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 witam wszystkich Dziś w czasie jazdy moja Primerką spotkał mnie mała niespodzianka ponieważ podczas jazdy chcę wrzucic kierunek a tu nic zero reakcji dopiero po drugiej probie załapal... jak myślicie czy moze jest to wina przełacznika cz kierownicy ...? jesli ten temat był poroszany to sorry bo ja nie znalazłem .jak cos to dajcie linka. dzieki za wszelkie sugestie... pozdro Abram Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 wydaje mi się że winą może być przełącznik, rozkręć i przeczyść styki które mogły się zasyfić i dlatego nie przewodzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość abram Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 żeby wyjac ten przełacznik trzeba zdejmowac kierownice chyba nie co? nie wiem bo jeszcze ta czesca autka sie niezajmowałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 wystarczy odkręcić osłonę kierownicy, śruby są od dołu tylko żeby wyjąć osłonę musisz kolumnę kier. obniżyć, a będziesz miał dobry dostęp do przełącznika który jest przykręcony wkrętami, potem go delikatnie wyjmujesz, odpinasz kostkę i gotowe, dalej powinieneś sam sobie poradzić mając odrobinę zmysłu majsterkowicza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość abram Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 mysle ze sobie poradze juz dalej dzieki kolego za pomoc jak znajde chwile to sie tym zajme a czy to napewno to bylo usterka okaze sie z czasem ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Dziś w czasie jazdy moja Primerką spotkał mnie mała niespodzianka ponieważ podczas jazdy chcę wrzucic kierunek a tu nic zero reakcji dopiero po drugiej probie załapal... jak myślicie czy moze jest to wina przełacznika cz kierownicy ...? Tez to dzis mialem...dziwne uczucie Po jakis 500m jazdy wrocilo do normy chyba bede musial zrobic wg opisu Grimm-a - thx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość emeryt03 Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Szanowanko! Przerabiałem temat. Takie same objawy jak opisujecie - kierunki znikają i same się potem pojawiają- winny był przerywacz. Przerywacz nie wymieniałem, wystarczyło wyjecie i poruszanie zworą elektromagnesu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość abram Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 i tak trzeba zrobic tylko jak to zrobic jak za oknem ciagle ta zima i wez tu porob cos przy samochodzie a niestety nie posiadam az tak duzego garazu:( i teraz nie moge sprawdzic czy to napewno bedzie to jak piszecie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 Mam pytanko. :?: Czy ktoś z was kiedykolwiek czyścił ten wyłącznik zespolony :?: Podejrzewam, że jest on tak złożony, że po jego rozmontowaniu nie da się go złożyć bez specjalnych przyrządów . Piszę to bo niegdyś rozebrałem taki od renówki, a potem musiałem wydać 120 na nowy, po straconym popołudniu i wieczorze nad reanimacją. Przed rozłożeniem sprawdziłbym najpierw przejście przez wyłącznik i tak jak kolega wyżej sprawdził przerywacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Czy ktoś z was kiedykolwiek czyścił ten wyłącznik zespolony :?: U mnie była błahostka, tzn. przy lekkim naciśnięciu na dźwigienkę od kierunkowskazu nie załączał się, ale tylko z lewej strony. A mam taki nawyk, że jak zmieniam pas ruchu albo wyprzedzam to nie przesuwam dźwigni na sam dół ale przytrzymuje delikatnie tak, żeby kierunek zamigał 2 -3 razy. Pamiętam, że zaraz po kupnie auta strasznie mnie to dręczyło, więc rozebrałem popodginałem styki i jest ok do tej pory, czyli 5 lat. A co do budowy tego przełącznika, to nie jest ona skomplikowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marioo2 Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Rozbieralem w Civicu swego czasu (zasada dzialania swiatel i kierunkow taka sama jak w P11) i szczerze mowiac pracy bedziesz mial na max godzine. U mnie az sie styki prawie poprzepalaly wiec lepiej zrob to jak najszybciej i nie czekaj az bedzie cieplej. Wyjmiesz mechanizm w 15min a dlubac sobie mozesz juz w domu i nie awansujesz na zawodowca jak to rozkrecisz i zlozysz bo zadna to filozofia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość abram Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 w tygodniu nie ma szans zebym sie za to zabrał ale w sobote napewno do tego przysiade i napisze czy miałem problemy. dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg161 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Dodano: Wto 17 Lut, 2009 11:59 Mam problem z kierunkowskazami i swiatlami awaryjnymi w primerze p11 po lifcie 2001r - wymienilem trzy bezpieczniki ktore byly spalone i myslalem ze zacznie mi dzialac ale jednak sie nie udalo. Czy jest ktos w stanie mi pomoc? ( podpowiem ze kupilem ten samochod uderzony lekko prawa strona i oby dwa kable od kierunkowskazu byly przerwane i w ten oto sposob na 100% poszlo zwarcie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Leff Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 witam mam problem z kierunkami i awaryjnymi. po wrzuceniu kierunku mignie kilka razy i zatrzymuje sie (swieci ciagle), tak z samo z awaryjnymi. czasem pomaga zgaszenie auta i odpalenie ponowne, znow chwile dzialaja poprwanie ale po chwili sytuacja sie powtarza. w przeszlosci juz kilka razy sie tak zdazylo ale po "restracie auta" bylo ok na dluzej, ale ostatnio dzieje sie tak ciagle, wiec musze cos z tym zrobic. Czy winny jest przerywacz ? gdzie go szukac w p11 '97 ? a moze cos innego? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.