Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11/WP11] problem z kierunkami


Gość abram
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich

Dziś w czasie jazdy moja Primerką spotkał mnie mała niespodzianka ponieważ podczas jazdy chcę wrzucic kierunek a tu nic zero reakcji dopiero po drugiej probie załapal... jak myślicie czy moze jest to wina przełacznika cz kierownicy ...?

jesli ten temat był poroszany to sorry bo ja nie znalazłem .jak cos to dajcie linka.

dzieki za wszelkie sugestie... pozdro Abram

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi się że winą może być przełącznik, rozkręć i przeczyść styki które mogły się zasyfić i dlatego nie przewodzą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wystarczy odkręcić osłonę kierownicy, śruby są od dołu

tylko żeby wyjąć osłonę musisz kolumnę kier. obniżyć, a będziesz miał dobry dostęp

do przełącznika który jest przykręcony wkrętami, potem go delikatnie wyjmujesz, odpinasz kostkę i gotowe, dalej powinieneś sam sobie poradzić mając odrobinę zmysłu majsterkowicza :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś w czasie jazdy moja Primerką spotkał mnie mała niespodzianka ponieważ podczas jazdy chcę wrzucic kierunek a tu nic zero reakcji dopiero po drugiej probie załapal... jak myślicie czy moze jest to wina przełacznika cz kierownicy ...?

Tez to dzis mialem...dziwne uczucie :P Po jakis 500m jazdy wrocilo do normy chyba bede musial zrobic wg opisu Grimm-a - thx :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowanko! Przerabiałem temat. Takie same objawy jak opisujecie - kierunki znikają i same się potem pojawiają- winny był przerywacz.

Przerywacz nie wymieniałem, wystarczyło wyjecie i poruszanie zworą elektromagnesu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tak trzeba zrobic tylko jak to zrobic jak za oknem ciagle ta zima i wez tu porob cos przy samochodzie a niestety nie posiadam az tak duzego garazu:( i teraz nie moge sprawdzic czy to napewno bedzie to jak piszecie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko. :?: Czy ktoś z was kiedykolwiek czyścił ten wyłącznik zespolony :?:

Podejrzewam, że jest on tak złożony, że po jego rozmontowaniu nie da się go złożyć bez specjalnych przyrządów . Piszę to bo niegdyś rozebrałem taki od renówki, a potem musiałem wydać 120 na nowy, po straconym popołudniu i wieczorze nad reanimacją. Przed rozłożeniem sprawdziłbym najpierw przejście przez wyłącznik i tak jak kolega wyżej sprawdził przerywacz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z was kiedykolwiek czyścił ten wyłącznik zespolony :?:

U mnie była błahostka, tzn. przy lekkim naciśnięciu na dźwigienkę od kierunkowskazu nie załączał się, ale tylko z lewej strony. A mam taki nawyk, że jak zmieniam pas ruchu albo wyprzedzam to nie przesuwam dźwigni na sam dół ale przytrzymuje delikatnie tak, żeby kierunek zamigał 2 -3 razy.

Pamiętam, że zaraz po kupnie auta strasznie mnie to dręczyło, więc rozebrałem popodginałem styki i jest ok do tej pory, czyli 5 lat. A co do budowy tego przełącznika, to nie jest ona skomplikowana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozbieralem w Civicu swego czasu (zasada dzialania swiatel i kierunkow taka sama jak w P11) i szczerze mowiac pracy bedziesz mial na max godzine. U mnie az sie styki prawie poprzepalaly wiec lepiej zrob to jak najszybciej i nie czekaj az bedzie cieplej. Wyjmiesz mechanizm w 15min a dlubac sobie mozesz juz w domu ;) i nie awansujesz na zawodowca jak to rozkrecisz i zlozysz bo zadna to filozofia :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dodano: Wto 17 Lut, 2009 11:59

Mam problem z kierunkowskazami i swiatlami awaryjnymi w primerze p11 po lifcie 2001r - wymienilem trzy bezpieczniki ktore byly spalone i myslalem ze zacznie mi dzialac ale jednak sie nie udalo. Czy jest ktos w stanie mi pomoc?

( podpowiem ze kupilem ten samochod uderzony lekko prawa strona i oby dwa kable od kierunkowskazu byly przerwane i w ten oto sposob na 100% poszlo zwarcie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

witam

 

mam problem z kierunkami i awaryjnymi. po wrzuceniu kierunku mignie kilka razy i zatrzymuje sie (swieci ciagle), tak z samo z awaryjnymi. czasem pomaga zgaszenie auta i odpalenie ponowne, znow chwile dzialaja poprwanie ale po chwili sytuacja sie powtarza. w przeszlosci juz kilka razy sie tak zdazylo ale po

"restracie auta" bylo ok na dluzej, ale ostatnio dzieje sie tak ciagle, wiec musze cos z tym zrobic. Czy winny jest przerywacz ? gdzie go szukac w p11 '97 ?

a moze cos innego?

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...