lukas Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 mam taki właśnie problem ,kiedy skręce koła w prawo to robię kierownicą od prostych kół 2,5 obrotu,a w lewo tylko 1,5...co jest grane i jak to naprawić???dosłownie brak mi słów jak to mozliwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Sprawdź, czy lewy i prawy drążek kierowniczy ma po równo widocznego gwintu. Może jeden jest mało, a drugi mocno wkręcony w końcówkę? pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ZAHYR Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Nie ciagnie na lewa lub prawa strone? Czy po skreceniu na max kierownicy w jedna lub druga strone promien skretu jest taki sam? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 31 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 nie promien skrętu różni się ogromnie między jedną a drugą stroną...ale dopiero co wymienialiśmy całe zawieszenie wiec moze żeczywiscie to trzebba spojżeć na koncówki drążków i ich regulację... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Podejrzewam , że była wymieniana przekładnia kierownicza i została źle ustawiona. Błąd ustawienia przekładni kierowniczej skorygowano na końcówkach drążków. Jedyne wyście to jechać na warsztat , odkręcić krzyżak łączący przekładnie z kolumną kierowniczą ( da się to zrobić spokojnie z kanału ) i ustawić przekładnię w środkowym położeniu. Na koniec ustawić zbieżność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lego Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Może ktoś po wymianie drążków,wyregulował sobie zbieżność przekładając kierownicę. Niektórzy mechanicy tak robią. Jeżeli robiłeś to sam to wystarczy przejechac drążkami kierowniczymi w druga stronę. A jak nie to jeszcze to tak jak wyżej :ktoś nie wycelował z ustawieniem przekładni z kolumną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas3112 Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 a może poprostu ktos skrecił za dużo blokady skrętu,jak zdejmiesz koło to będziesz widział takie długie śruby w zwrotnicach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Prawdopodobnie jest tak jak pisze kolega serwis, przestawienie na krzyżaku nic tu nie zmieni, trzeba podjechać na zbieżność, mechanior powinien zablokować koło kierownicy w środkowym położeniu a resztę ustawić na końcówkach drążków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.