Gość teczowa_tomek Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Dzisiaj spotkała mnie nie typowa sytuacja , a mianowicie jadądz na trasie tem. płynu skoczyła mi na max. po zaczymaniu primerki sprawdziłem płyn ( normalna tem ). Zgasiłem i ponownie odpaliłem wskażnik opadł na min. i wogóle się nie ruszył. Czy ktoś może mi pomóc ? Co mogło paść wskażnik tem. czyli licznik , czy czujnik tem. płynu , który nie wiem gdzie się znajduje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jam Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 nie wiem o co chodzi z tym zaczymaniem ale ogolnie jak czujnik sie olejem ubazgra czyli jak masz przedmuch na uszczelce i olej ci wawli do chlodziwa to czujnik sie brudzi i pokazuje pozniej glupoty ale to tylk ojeden z powodow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość teczowa_tomek Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Zatrzymałem samochód zeby sprawdzić tem. płynu organoleptycznie. Po sprawdzeniu zgasiłem samochód ponownie odpaliłem a wskaznik pokazał nic ( wogóle się nie ruszył ). Gdzie znajduje się czujnik tem. ? Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 a jaki masz silnik w ogole kolego najpierw sprawdz czujnik. jak napiszesz jaki masz silnik powiem ci gdzie jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość teczowa_tomek Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Witam donn_primerra. Sinik w mojej Primerce to 2.0 140KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 A czy w czasie skoków wskazówki miałeś zaniki ogrzewania wewnątrz? pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość teczowa_tomek Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Nic się nie działo wszystko było ok. nagle na wskażniku tem. na max , a przy zgaszeniu i ponownym odpaleniu wskażnik nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Gdy wskazówka idzie na maxa, tzn, że jest zwarcie w obwodzie czujnika do masy, czyli przewód czujnika prawdopodobnie dotyka masy. Gdy wskazówka "leci" na zero, to jest przerwa. Szukaj czujnika z 1 przewodem. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość teczowa_tomek Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Serdeczne dzięki . Jutro za dnia napewno będe szukał .Mam nadzieje ,że znajde i to będzie przyczeną. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 W ten sposób możesz sprawdzić sam wskaźnik. Przewód z czujnika do masy - wskazówka musi iść na maxa, a przy ściągnięciu na zero. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 witam juz ci koledzy wytłumaczyli w twoim pocisku czujnik jest wkrecony w kolektor ssący po stronie filtra oleju bardzo blisko z resztą bedziesz miał . czujniki tam sa dwa jeden od komputera a drugi od zegara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.