Sznurek Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 Hey dziś podczas zmiany oleju patrzyłem sobie pod maskę i wypatrzyłem brak wężyka , i zastanawia mnie od czego on jest , i jak wy macie u siebie ? auto jeździ normalnie lokalizacja : z lewej strony u góry koło podszybia foto : 1. 2. 3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jACA1 Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 jutro z ciekawości zobaczę i napisze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sznurek Opublikowano 3 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 fotosik padł.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 U mnie go nie ma w 1.8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Cieńsza rurka tak ma być, w bardzo wielu silnikach jest instalacja przygotowana do dodatkowego osprzętu, więc takie rurki są niewykorzystane. Natomiast czarna większa jest to doprowadzenie powietrza do układu EVAP, czyli pojemnika z węglem aktywnym, pochłania on opary paliwa ze zbiornika. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sznurek Opublikowano 4 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 ta rurka cieńsza jak przyłożę palec czuje jak by zasysała motor 2.0 benz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jACA1 Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 sznurek ja mam ten sam motor 2.0 16V WP11.144 i u mnie wygląda dokładnie jak u Ciebie, czyli wszystko ok!!:)Bo jak wczoraj napisałeś tego posta to sam się zacząłem zastanawiać hehhe co i jak....ale jest gitara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 ta rurka cieńsza jak przyłożę palec czuje jak by zasysała wydaje mi sie ze to powinnu być zaślepione nie wiem jak akuret w twoim silniku ale w niektórych jest taki kruciec aby podłączyć wacuometr czyli zegarek do mierzenia podcisnienia w kolektorze dolotowym. watpie aby fabrycznie było odkryte tym bardziej ze czyjesz ssanie przytykając. co do tego 2 plastikowego to niestety nie wiem. moze i tak musi być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.