Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N15] problem z zegarami


Gość headlong86

Rekomendowane odpowiedzi

Gość headlong86

Witam,

Tydzień temu kupiłem Almere z '99 roku. Gdy przejade bez przerwy około 25 km zagary jakby sie zawieszały, np. wskaźnik paliwa pokazuje na max, prędkościomierz na 160km/h, obrotomierz na 0, a temperatura na max (są tego różne "kombinacje"), a pezebieg całkiem znika. Jak wyłącze silnik to zegary dalej "wiszą" przez kilka minut i wracaja do normy i tak przez nastepne 25 km...

Z czym to może być problem? Bezpieczniki, czy coś innego? Dzięki za odpowiedź, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też miałam problem z prędkościomierzem, po przejechaniu kilku kilometrów wskazówka stawała na 80km/h mimo że stałam na światłach i czekałam na zielone.... W serwisie doradzili mi żebym wymieniła prędkościomierz (niestety nie było to zbyt tanie) ale teraz wszystko jest jak w najlepszym porządku i wszystko działa:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość matrix.m5

zanim kupisz nowy lub wymienisz rozkręć swój i mu się przyjrzyj dokładnie, sprawdź czy niema zimnych Lutów popękanych ścieżek na foli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Ja mam nieco inny problem. Chodzi konkretnie o licznik kilometrów. Czasem chodzi, a czasem nie. Nie wiem co może być przyczyną. Jeszcze go nie rozbierałem więc nie wiem jak tam to wygląda. Może ma ktoś jakiś pomysł co to może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam nieco inny problem. Chodzi konkretnie o licznik kilometrów. Czasem chodzi, a czasem nie. Nie wiem co może być przyczyną. Jeszcze go nie rozbierałem więc nie wiem jak tam to wygląda. Może ma ktoś jakiś pomysł co to może być?

 

Wyciągnij licznik, zdejmij szybkę, zdejmij tą część do której jest przymocowana ta folia z obwodem drukowanym (nie odkręcaj folii), odkręć 3 lub 4 śrubki (dokładnie nie pamiętam) na wysokości licznika kilometrów i masz cały mechanizm na wierzchu bez ściągania wskazówek.Sprawdź luty przy napędzie licznika albo silniczek krokowy.Żeby wyjąć licznik opuść kierownicę na sam dół, wykręć 2 śruby na górze osłony licznika i delikatnie wyszarpnij z zatrzasków, potem 3 śruby mocujące licznik, odepnij kostki i już masz go na wierzchu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...