Guest ad75 Posted February 3, 2009 Share Posted February 3, 2009 notek to pytanie właściwie jest do ciebie. pytanie czy wiesz może jaki jest zamontowany pedał gazu. tradycyjny czy może elektroniczny/ewentualnie skąd się dowiedzieć bo "asy" w aso zrobiły duuuuże oczy gdy pytałem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest notek Posted February 3, 2009 Share Posted February 3, 2009 ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JACKO29 Posted February 3, 2009 Share Posted February 3, 2009 1.4 też ma elektronikę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ad75 Posted February 3, 2009 Share Posted February 3, 2009 no i chyba mam sprawcę falowania obrotów. tak jak myślałem w astrze też tak był. podejrzewam zę się potencjometr wiesza!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest notek Posted February 3, 2009 Share Posted February 3, 2009 ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Graf Posted February 3, 2009 Share Posted February 3, 2009 Potencjometr nie ma prawa się wieszać, to takie proste urządzenie, w którym po ścieżce oporowej porusza się końcówka suwaka. Widziałem za to powycierane ścieżki i to było przyczyną błędnego działania. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest notek Posted February 3, 2009 Share Posted February 3, 2009 ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Notesik Posted February 3, 2009 Share Posted February 3, 2009 Dla zwiększenia bezpieczeństwa pedał przyśpieszenia "gazu" steruje dwoma potencjometrami, we wszystkich wersjach silnikowych NOTE. Na pewno nie ma on wpływu na falujące obroty silnika. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest notek Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ad75 Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 w astrze też były dwa. jeden liczył od 0 do max a drugi od max do 0. efekt był taki, że jak się jeden zwieszał to obroty wędrowały na 1500 i dopiero po dł€ższym czasie się odblokowywał i można było nim sterować. długo szukano aż wreszczie pewien mądry mechanik poszedł po rozum do głowy i wymienił pedał. i jak ręką odjął!!!!!dlatego myślę, że to jest to. no chyba, że się mylę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest notek Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Notesik Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 znaczy się - dwa połączone równolegle (fizycznie) a elektronicznie niezależne? Możliwe, ale skąd to info? Dokumentacja np:EC str404 [ Dodano: Sro 04 Lut, 2009 14:03 ] w astrze też były dwa. jeden liczył od 0 do max a drugi od max do 0. efekt był taki, że jak się jeden zwieszał to obroty wędrowały na 1500 i dopiero po dł€ższym czasie się odblokowywał i można było nim sterować. długo szukano aż wreszczie pewien mądry mechanik poszedł po rozum do głowy i wymienił pedał. i jak ręką odjął!!!!!dlatego myślę, że to jest to. no chyba, że się mylę. Kolego masz rację jeden działa od 0,36V do 4,75V a drugi odwrotnie. dla silnika CR EC-408 dla HR 0,6V do4,7 ale drugi 0,3V do 2,4V EC-1180 Ciekawe co u Ciebie znajdą za przyczynę? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ad75 Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 na środę jestem umówiony w aso jak tylko postawią (albo i nie) diagnozę to napiszę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dar1962 Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 w starszych autach za falujące obroty odpowiedzialny był często silnik krokowy, który odpowiada za regulacje obrotów biegu jałowego,może być zanieczyszczony i nie pracuje wtedy prawidłowo ale nie wiem czy w Nocie jest takie ustrojstwo? jeśli Japońce nie wymyślili czegoś nowego to pewnie jest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest notek Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest t82 Posted February 8, 2009 Share Posted February 8, 2009 mój ojciec przez dłuższy czas jeździ Daewoo Nubira i też miał problemy z falującymi obrotami, z którymi serwis nie mógł sobie poradzić, co prawda Daewoo to zupełnie inna bajka, ale po wielu próbach poradził sobie na to całkiem prosto - jak obroty zaczynają świrować odłącza akumulator na kilkanaście sekund i wszystko wraca do normy. Prawdę mówiąc wątpię czy sprawdziło by się w Nocie, ale nie mogłem się powstrzymać żeby nie napisać Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest notek Posted February 8, 2009 Share Posted February 8, 2009 ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arek_sosnowiec Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 W moim Peugeocie 207 też falowały obroty. Raz miał o 100 więcej, raz o 100 mniej od 750 (tyle miał obrotów na biegu jałowym). W ASO wymienili przepustnicę i problem już się więcej nie pojawił. Przynajmniej przez okres 4 miesięcy po wymianie (po 4 miesiącach od wymiany sprzedałem). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest notek Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arek_sosnowiec Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 NIE BIĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! My tylko wskazujemy inne możliwości gdyby to jednak nie była wina pedała Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest notek Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
was79 Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 wina pedała i wszystko jasne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arek_sosnowiec Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 wina pedała i wszystko jasne Miało być wina pedału :oops: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ad75 Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 autor wątku czeka na wizytę z utęsknieniem!!!!szlag mnie trafia że to jeszcze 2 dni :kosci: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Snafu Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 zapomnieliście jeszcze o zestyku biegu jałowego który też jest w pedale elektrycznym potencjometry mogą być jak najbardziej OK ale wystarczy że zestyk biegu jałowego nie będzie zwierał i z obrotami mogą się cuda dziać miałem tak wiele razy w Dieslach oraz Benzynowcach Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.