Gość ad75 Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 notek to pytanie właściwie jest do ciebie. pytanie czy wiesz może jaki jest zamontowany pedał gazu. tradycyjny czy może elektroniczny/ewentualnie skąd się dowiedzieć bo "asy" w aso zrobiły duuuuże oczy gdy pytałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość notek Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 1.4 też ma elektronikę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ad75 Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 no i chyba mam sprawcę falowania obrotów. tak jak myślałem w astrze też tak był. podejrzewam zę się potencjometr wiesza!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość notek Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Graf Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 Potencjometr nie ma prawa się wieszać, to takie proste urządzenie, w którym po ścieżce oporowej porusza się końcówka suwaka. Widziałem za to powycierane ścieżki i to było przyczyną błędnego działania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość notek Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Notesik Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 Dla zwiększenia bezpieczeństwa pedał przyśpieszenia "gazu" steruje dwoma potencjometrami, we wszystkich wersjach silnikowych NOTE. Na pewno nie ma on wpływu na falujące obroty silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość notek Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ad75 Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 w astrze też były dwa. jeden liczył od 0 do max a drugi od max do 0. efekt był taki, że jak się jeden zwieszał to obroty wędrowały na 1500 i dopiero po dł€ższym czasie się odblokowywał i można było nim sterować. długo szukano aż wreszczie pewien mądry mechanik poszedł po rozum do głowy i wymienił pedał. i jak ręką odjął!!!!!dlatego myślę, że to jest to. no chyba, że się mylę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość notek Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Notesik Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 znaczy się - dwa połączone równolegle (fizycznie) a elektronicznie niezależne? Możliwe, ale skąd to info? Dokumentacja np:EC str404 [ Dodano: Sro 04 Lut, 2009 14:03 ] w astrze też były dwa. jeden liczył od 0 do max a drugi od max do 0. efekt był taki, że jak się jeden zwieszał to obroty wędrowały na 1500 i dopiero po dł€ższym czasie się odblokowywał i można było nim sterować. długo szukano aż wreszczie pewien mądry mechanik poszedł po rozum do głowy i wymienił pedał. i jak ręką odjął!!!!!dlatego myślę, że to jest to. no chyba, że się mylę. Kolego masz rację jeden działa od 0,36V do 4,75V a drugi odwrotnie. dla silnika CR EC-408 dla HR 0,6V do4,7 ale drugi 0,3V do 2,4V EC-1180 Ciekawe co u Ciebie znajdą za przyczynę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ad75 Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 na środę jestem umówiony w aso jak tylko postawią (albo i nie) diagnozę to napiszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 w starszych autach za falujące obroty odpowiedzialny był często silnik krokowy, który odpowiada za regulacje obrotów biegu jałowego,może być zanieczyszczony i nie pracuje wtedy prawidłowo ale nie wiem czy w Nocie jest takie ustrojstwo? jeśli Japońce nie wymyślili czegoś nowego to pewnie jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość notek Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość t82 Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 mój ojciec przez dłuższy czas jeździ Daewoo Nubira i też miał problemy z falującymi obrotami, z którymi serwis nie mógł sobie poradzić, co prawda Daewoo to zupełnie inna bajka, ale po wielu próbach poradził sobie na to całkiem prosto - jak obroty zaczynają świrować odłącza akumulator na kilkanaście sekund i wszystko wraca do normy. Prawdę mówiąc wątpię czy sprawdziło by się w Nocie, ale nie mogłem się powstrzymać żeby nie napisać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość notek Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek_sosnowiec Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 W moim Peugeocie 207 też falowały obroty. Raz miał o 100 więcej, raz o 100 mniej od 750 (tyle miał obrotów na biegu jałowym). W ASO wymienili przepustnicę i problem już się więcej nie pojawił. Przynajmniej przez okres 4 miesięcy po wymianie (po 4 miesiącach od wymiany sprzedałem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość notek Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek_sosnowiec Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 NIE BIĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! My tylko wskazujemy inne możliwości gdyby to jednak nie była wina pedała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość notek Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 wina pedała i wszystko jasne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek_sosnowiec Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 wina pedała i wszystko jasne Miało być wina pedału :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ad75 Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 autor wątku czeka na wizytę z utęsknieniem!!!!szlag mnie trafia że to jeszcze 2 dni :kosci: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 zapomnieliście jeszcze o zestyku biegu jałowego który też jest w pedale elektrycznym potencjometry mogą być jak najbardziej OK ale wystarczy że zestyk biegu jałowego nie będzie zwierał i z obrotami mogą się cuda dziać miałem tak wiele razy w Dieslach oraz Benzynowcach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.