Gość Asahi Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Gdy ruszę, wciśnę sprzęgło tak że autko ledwo się toczy, popuszczam sprzęgło bez gazu, pewnym momencie czuję że sprzęgło zaczyna łapać .... ustawione wolne obroty zaczynają ciągnąć powolutku autko do przodu (do tyłu) i wówczas słyszę głuchy stukot (takie wolne terkotanie, coś jak przegub strzela) z przodu samochodu. Zaznaczam że przeguby zewnętrzne były robione tydzień temu. Ktoś może wiem co za pieron ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Łukal Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Witam. Rzuc okiem na opaski na mardżetach może są źle zaciśnięte i gdzieś chaczą. Ten terkot słychac tylko przy wolnej jeździe? Czy tylko na pierwszym biegu? Powiedz coś więcej a pomoże to w diagnozie. Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość uchmanek Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 A ja się spytam: tylko na 1 biegu czy generalnie na bardzo niskich obrotach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 A przed przegubami jak było? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Asahi Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Witam. Rzuc okiem na opaski na mardżetach może są źle zaciśnięte i gdzieś chaczą. Ten terkot słychac tylko przy wolnej jeździe? Czy tylko na pierwszym biegu? Powiedz coś więcej a pomoże to w diagnozie. Pzdr. A ja się spytam: tylko na 1 biegu czy generalnie na bardzo niskich obrotach? Z tego co kojarzę nie jest wymagany pierwszy bieg, kwestia że samochód prawie już staje i wówczas popuszczam sprzęgło. Więc wchodzą w gre pierwszy, drugi i wsteczny. A przed przegubami jak było? Przed przegubami nie powiem, zaraz po zakupie od razu pojechałem do mechanika na przegląd, on zrobił przeguby i wymienił tylną piastę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość uchmanek Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 To może rozonuje jakaś lużna część? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Asahi Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 a co wy z tą jedynką tacy doiciekliwi byliście ?? bo jestem pewny że tak sie dzieje na 1 i na wstecznym tutaj mam 100% pewność. jeszcze jedno zapytanko mam - po czym można wyczajć że łańcuch rozrządu już sie prosi o wymianę ?? [ Dodano: Czw 19 Lut, 2009 13:05 ] Terkot nadal nie ustaje, 1-2-3 wsteczny .... ważne że samochód się powolutku toczy i czuć opór silnika, głuchy terkot słychać z przodu ja mam wrażenie że pośrodku gdzieś. Mechanior mówi że trzeba zajrzeć w poduszki silnika i skrzyni biegów. Co o tym sądzicie ?? [ Dodano: Sro 11 Mar, 2009 11:00 ] Temat zdjagnozowany. Tłucze się jeszcze (w piątek wymieniam) lewy drążek kierowniczy. Mam nadzieje że przestanie mnie ten stukot w końcu irytować [ Dodano: Sro 11 Mar, 2009 11:06 ] Temat zdjagnozowany. Tłucze się jeszcze (w piątek wymieniam) lewy drążek kierowniczy. Mam nadzieje że przestanie mnie ten stukot w końcu irytować [ Dodano: Sob 14 Mar, 2009 07:35 ] Wczoraj wieczorem został wymieniony lewy drążek kierowniczy oraz jego końcówkę. Problemy znikły. Więcej nawet niż przypuszczałem. 1. Nie ma klekotu przy wolnej jeździe. 2. Nie tłucze sie na nierównościach 3. Nie ma już uderzeń sprzęgła przy dynamicznej zmianie biegów (jeden z mechaników starał sie wmówić że to wina sprzęgła) Usterkę zdiagnozował mechanik którego gorąco polecam. Jeśli ktoś szuka dobrego fachowca od Japończyków w Kielcach - dane przekażę z czystym sercem. Polecam tego człowieka !! Myślę że temat można zamknąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.