Guest bastek1 Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 witam po ostatnim przeglądzie gazowym - wyszło, że jest problem z ustwieniem obrotów na biegu jałowym (na luzie). gazownik orzekł, że to kwestia reduktora - i albo do regeneracji, albo do wymiany faktycznie, ostatnie 10.000 km gaśnie , nierówno chodzi, więcej pali (ok. 1l/100 km). przebieg ponad 100.000 na gazie instalacja II generacji almerka n15 1,4 i pytania moje - może ktoś wie czy ktoś mnie naciąga, czy serio tak może być? co lepiej regenerować czy wymienić. ceny 200 zł regeneracja, 400 nowy (dużo? normalnie?) samochód służy w zasadzie do jeżdżenia po mieśćie - jako drugi w rodzinie i jeszcze zostanie, jeśli ie będzie się psuł Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maniek-ol Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 bastek1, po 100 kkm reduktor ma prawo nie pracować jak należy. A to czy regenerować czy wymieniać to zależy od tego jaki masz reduktor. Jeśli masz BRC Eko albo LOVATO to możesz naprawić , ale jeżeli coś innego to wymień na nowy , ale jeden z tych , które wymieniłem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomaszek Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 po 100tys. na sto procent reduktor będzie już szwankował zależy jak cie stać na nowy zależy jakiej firmy na allegro są od 150-300zł nowe a zestaw naprawczy około 120zł troche smykałki i sam wymienisz bez żadnego ale Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bastek1 Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 oki, dzięki chciałem się tylko upewnić, czy mnie ktoś nie naciąga Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemek Posted February 8, 2009 Share Posted February 8, 2009 Też miałem kłopot z wolnymi obrotami na gazie. Po wymianie membran jest idealnie. Przed tym "zabiegiem" miałem duże wątpliwości czy robić to samemu czy powierzyć to "fachowcom". W końcu zrobiłem to sam, okazało się to bajecznie proste, największy problem był z domyciem parownika z tego czarnego syfu (poprzedni właściciel w ogóle nie dbał o auto). Za oryginalny zestaw naprawczy na allegro zapłaciłem ok 70zł. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wziernik Posted March 30, 2009 Share Posted March 30, 2009 chcialbym wymienic osobiscie reduktor w swoim sunny (posiadam REDUKTOR BRC TECNO 100kW instalka drugiej generacji silnik 1.6 wtrysk )czy musze wymienic go na taki sam czy moge zalozyc innej firmy? z gory dzieki za pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maniek-ol Posted March 31, 2009 Share Posted March 31, 2009 wziernik, proponuję wymienić również na BRC , ale nie TECNO a EKO. Jest o wiele lepszy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lisek Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 ja wymieniałem membranki w swoim nędznym tomasetto. Tez 100tyś prześmigał. Komplet naprawczy na allegro 60zł z kosztem przesyłki już i śmiga jak nowy ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemek Posted May 17, 2009 Share Posted May 17, 2009 Moje auto spala lpg ok 11-12l jazdy miejskiej. Ostatnio zauważyłem, że reduktor ma całkowicie rozkręconą śrubę z boku (chyba jest od regulacji wolnych obrotów), gdy próbowałem ją troszkę wkręcić to automatycznie zmniejszały się obroty i nie dawało się jeździć. Według papierów ma założony parownik do mocy 90km (silnik ma moc 90 km.). Czy jakbym założył troszkę większy (do 122km) jak np. ten: http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=634907937 to czy jest możliwość, że zacznie trochę mniej palić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.