Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

wymiana/regulacja reduktora instalacji gazowej


Gość bastek1

Rekomendowane odpowiedzi

witam

po ostatnim przeglądzie gazowym - wyszło, że jest problem z ustwieniem obrotów na biegu jałowym (na luzie).

gazownik orzekł, że to kwestia reduktora - i albo do regeneracji, albo do wymiany

faktycznie, ostatnie 10.000 km gaśnie , nierówno chodzi, więcej pali (ok. 1l/100 km).

przebieg ponad 100.000 na gazie

instalacja II generacji

almerka n15 1,4

i pytania moje - może ktoś wie

czy ktoś mnie naciąga, czy serio tak może być?

co lepiej regenerować czy wymienić. ceny 200 zł regeneracja, 400 nowy (dużo? normalnie?)

samochód służy w zasadzie do jeżdżenia po mieśćie - jako drugi w rodzinie i jeszcze zostanie, jeśli ie będzie się psuł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Maniek-ol

bastek1, po 100 kkm reduktor ma prawo nie pracować jak należy. A to czy regenerować czy wymieniać to zależy od tego jaki masz reduktor. Jeśli masz BRC Eko albo LOVATO to możesz naprawić , ale jeżeli coś innego to wymień na nowy , ale jeden z tych , które wymieniłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po 100tys. na sto procent reduktor będzie już szwankował

zależy jak cie stać na nowy zależy jakiej firmy na allegro są od 150-300zł nowe a zestaw naprawczy około 120zł troche smykałki i sam wymienisz bez żadnego ale :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też miałem kłopot z wolnymi obrotami na gazie. Po wymianie membran jest idealnie. Przed tym "zabiegiem" miałem duże wątpliwości czy robić to samemu czy powierzyć to "fachowcom". W końcu zrobiłem to sam, okazało się to bajecznie proste, największy problem był z domyciem parownika z tego czarnego syfu (poprzedni właściciel w ogóle nie dbał o auto). Za oryginalny zestaw naprawczy na allegro zapłaciłem ok 70zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość wziernik

chcialbym wymienic osobiscie reduktor w swoim sunny (posiadam REDUKTOR BRC TECNO 100kW instalka drugiej generacji silnik 1.6 wtrysk )czy musze wymienic go na taki sam czy moge zalozyc innej firmy?

z gory dzieki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

ja wymieniałem membranki w swoim nędznym tomasetto. Tez 100tyś prześmigał. Komplet naprawczy na allegro 60zł z kosztem przesyłki już i śmiga jak nowy ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Moje auto spala lpg ok 11-12l jazdy miejskiej. Ostatnio zauważyłem, że reduktor ma całkowicie rozkręconą śrubę z boku (chyba jest od regulacji wolnych obrotów), gdy próbowałem ją troszkę wkręcić to automatycznie zmniejszały się obroty i nie dawało się jeździć. Według papierów ma założony parownik do mocy 90km (silnik ma moc 90 km.). Czy jakbym założył troszkę większy (do 122km) jak np. ten:

 

http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=634907937 to czy jest możliwość, że zacznie trochę mniej palić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...