Gość bastek1 Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 witam po ostatnim przeglądzie gazowym - wyszło, że jest problem z ustwieniem obrotów na biegu jałowym (na luzie). gazownik orzekł, że to kwestia reduktora - i albo do regeneracji, albo do wymiany faktycznie, ostatnie 10.000 km gaśnie , nierówno chodzi, więcej pali (ok. 1l/100 km). przebieg ponad 100.000 na gazie instalacja II generacji almerka n15 1,4 i pytania moje - może ktoś wie czy ktoś mnie naciąga, czy serio tak może być? co lepiej regenerować czy wymienić. ceny 200 zł regeneracja, 400 nowy (dużo? normalnie?) samochód służy w zasadzie do jeżdżenia po mieśćie - jako drugi w rodzinie i jeszcze zostanie, jeśli ie będzie się psuł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 bastek1, po 100 kkm reduktor ma prawo nie pracować jak należy. A to czy regenerować czy wymieniać to zależy od tego jaki masz reduktor. Jeśli masz BRC Eko albo LOVATO to możesz naprawić , ale jeżeli coś innego to wymień na nowy , ale jeden z tych , które wymieniłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 po 100tys. na sto procent reduktor będzie już szwankował zależy jak cie stać na nowy zależy jakiej firmy na allegro są od 150-300zł nowe a zestaw naprawczy około 120zł troche smykałki i sam wymienisz bez żadnego ale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bastek1 Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 oki, dzięki chciałem się tylko upewnić, czy mnie ktoś nie naciąga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Też miałem kłopot z wolnymi obrotami na gazie. Po wymianie membran jest idealnie. Przed tym "zabiegiem" miałem duże wątpliwości czy robić to samemu czy powierzyć to "fachowcom". W końcu zrobiłem to sam, okazało się to bajecznie proste, największy problem był z domyciem parownika z tego czarnego syfu (poprzedni właściciel w ogóle nie dbał o auto). Za oryginalny zestaw naprawczy na allegro zapłaciłem ok 70zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wziernik Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 chcialbym wymienic osobiscie reduktor w swoim sunny (posiadam REDUKTOR BRC TECNO 100kW instalka drugiej generacji silnik 1.6 wtrysk )czy musze wymienic go na taki sam czy moge zalozyc innej firmy? z gory dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 wziernik, proponuję wymienić również na BRC , ale nie TECNO a EKO. Jest o wiele lepszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 ja wymieniałem membranki w swoim nędznym tomasetto. Tez 100tyś prześmigał. Komplet naprawczy na allegro 60zł z kosztem przesyłki już i śmiga jak nowy ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Moje auto spala lpg ok 11-12l jazdy miejskiej. Ostatnio zauważyłem, że reduktor ma całkowicie rozkręconą śrubę z boku (chyba jest od regulacji wolnych obrotów), gdy próbowałem ją troszkę wkręcić to automatycznie zmniejszały się obroty i nie dawało się jeździć. Według papierów ma założony parownik do mocy 90km (silnik ma moc 90 km.). Czy jakbym założył troszkę większy (do 122km) jak np. ten: http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=634907937 to czy jest możliwość, że zacznie trochę mniej palić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.