jurek00 Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 witam .Bylem dzisiaj na przeglądzie i pilnie potrzebuję przewodów hamulcowych do Mikry 1,0 benzyna 1997r.Wiem, że serwis lub sklep, ale dobra pomoc to 100% sukcesu./najlepiej na terenie ślaskiego/. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eX Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 przod tyl, miedziane, elastyczne ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nuri Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Albo serwis albo dorabianie - jak masz stary przewód w ręku to można dorobić np. na ulicy panoramy przy Wale Miedzeszyńskim. A ja się dołącze do pytania, mimo, że jest może nieco odbiegające od tematu. Może ktoś wie jaka jest średnica wewnętrzna przewodów elastycznych w K11. Pytanie wynika z faktu, że chcę przerobić ukłąd ham,ulcowy i puścić elastyczne przewody w oplocie stalowym od pompy do zacisków. Jurek jak masz do wymiany stary uszkodzony przewód to może mógłbyś go dla mnie rozciąć i zmierzyć średnicę wewnętrzną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majsterus Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 a czy jakaś marka samochodów montuje takie przewody w autach?? jak wygląda sprawa elastyczności takiego przewodu. Gdy jest rurka - wiadomo nie rozciągnie się. Elastyczne przewody stosuje się tylko w konieczności, gdy dany element jest ruchomy. Może pompa nie wyrobić na takich przewodach. myślę, ze nie tyle zły, co niebezpieczny to pomysł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eX Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 szczerze to bym odpuscil sobie przewody w oplocie, ja mam w octavce ~190KM nowe elastyczne i wieksze tarcze. nie zagrzejesz ani nic nie zrobisz ze zwyklymi przewodami. druga rzecz po co ty chcesz robic caly przewod w oplocie. dla mnie to glupota szybciej ci sie to zuzyje niz ci sie wydaje i nie bedzie potrzebne. jak bys mial heble ktore dobrze reaguja jak sa zagrzane to takie przewody sie przydarza ale tak. to bedzie przerost formy nad trescia - szkoda kasy i czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nuri Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 myślę, ze nie tyle zły, co niebezpieczny to pomysł. Nie zgadzam się - takie rozwiązanie (i wyłącznie takie!) jest stosowane a wręcz nakazane przepisami w sporcie samochodowym. to bedzie przerost formy nad trescia - szkoda kasy i czasu Może i tak, ale i tak muszę wywalić ABS, więc będę miał wszystko wybebeszone, więc sobie pociągnę i zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eX Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Nie zgadzam się - takie rozwiązanie (i wyłącznie takie!) jest stosowane a wręcz nakazane przepisami w sporcie samochodowym. nuri, zadam pytanie dlaczego musisz wywalic ABS? a przewody w stalowym oplocie beda ci potrzebne jedynie przy sporcie jak sam stwierdziles sa wymagane do sportu ale wymagane tez sa heble ktore reaguja powyzej pewnet temp takie jak redstuffy (np) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nuri Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Chciałem wywalić ABS, bo jest to pierwsze auto, w którym go mam i nie podoba mi się za bardzo, ogólnie nie przepadam jak samochód coś robi za mnie.. Ale dziś stwierdziłem, że przy ABSie jest inne pompa hamulcowa - wychodzą z niej tylko dwa przewody a normalnie cztery i żeby zrobić to co chciałem musiałbym jeszcze zmieniać pompę, więc zaczynam się nad tym wszystkim zastanawiać. Może rzeczywiście na razie spróbuję tylko założyć hamulce od 100nx i zostawić ABS na seryjnych przewodach a jak się nie przyzwyczaję to pomyślę o tym w przyszłości.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eX Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 ale nadal nie wiem po co chcesz zakladac te przewody co to zmieni przy cywilnym aucie ktore ma 75KM, jaki jest sens montowania? przy wiekszej tarczy i lepszym klocku zobaczysz ze abs bedzie mniej uciazliwy. ja tam zaluje ze mloda nie ma w micrze abs przydalby sie, moze jeszcze nie miales takiej akcji na drodze w ktorej abs pomoglby. najlepiej zmienic zacisk, tarcza, dobry klocek, zmienic plyn i pozadnie odpowietrzyc uklad. sam tak zrobilem w octavce, z 280mm na 312mm przeszedlem, tarcza SBS, klocek TEXTAR, plyn TEXTAR roznice czuc. a przewody elastyczne zmienilem na nowe, takie same jak w serii. udalo mi sie kilka razy zagrzac hamulce ale nie byl to efekt jak na 280. i pamietaj nie kupuj zadnych tarcz naciskanych nawiercanych, po prostu wieksza srednica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nuri Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 co to zmieni przy cywilnym aucie ktore ma 75KM o wypraszam sobie - nie 75 a 82 moze jeszcze nie miales takiej akcji na drodze w ktorej abs pomoglby być może tak, ale uwierz mi - do niedawna jeździłem K11 1.0 golasem i nie raz była akcja, że trzeba było "abeesować" nogą i zawsze jakoś dawałem radę. Ale ogólnie zrobię jak radzisz - założę większe bloki wymienię płyn na Motula i zobaczymy jak to będzie jeździło.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 o wypraszam sobie - nie 75 a 82 Magnetyzer? Zmierzone na hamowni, czy tak sobie napisałeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nuri Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 oj Domiss to Ty nie wiesz, ze silnik CGA3 ma więcej niż CG13? Totalna seria ma 82 czy 84 konie, jakoś tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 A bo Ty masz przecież te K11 po lifcie... tylko nigdzie nie masz wypisanego rocznika . Zwracam honor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nuri Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 No wiesz - po symbolu silnika można się zorientować luzik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.