Gawa Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Witam wszystkich Ze wzgledu na to że znajomemu zerwał się pasek rozrządu chciałem dowiedzieć się czy dużo klubowiczów miało przypadek zerwania się paska rozrządu w 2.0TD i do jakich uszkodzeń doszło w silniku a może są też tacy u których zerwanie paska było bezkolizyjne... Pozdrawiam i życze jazdy bez tej przykrej awarii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 współczuję Mogę powiedzieć Ci co się dzieje po rozerwanej chłodnicy, ale o paku nie Ile było na nim najechane i co to za pasek? Pytam z ciekawości. Jakie macie uszkodzenia. Pewnie cała klawiatura do wymiany, bo niestety silniki są kolizyjne ( jak większość ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Rozrząd jest kolizyjny, zawory spotykają się z tłokami, więc zawsze w tych silnikach jest pokrzywionych kilka zaworków. Głowica do ściągnięcia i będzie wszystko jasne. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 do jakich uszkodzeń doszło w silniku Zawory, prowadnice, szklanki, wałek, a może i głowica. Jak będzie mniej to gość ma szczęście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Dokładnie, szczęście. Raz urwał się facetowi pasek, silnik nie chciał odpalić, ale ten kręcił, kręcił i nic, więc sąsiad wziął go na hol.... i dalej próbowali odpalić. Pasek owinęło jak makaron na wale korbowym, tłoki wyszły bokiem pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 7 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Z tego co sie dowiedziałem to pogięły się zaworki i prowadnice a co jeszcze dokładnie to nie wiem, a rzecz się stała przy 69 tys. przejechanych na pasku czyli odrobine za dużo bo biorąc pod uwage zurzycie silnika i jakość zamienników rozrządu to 60 tys. km to jest max ile można przejechać. Nie ma co oszczędzać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość woznyy110 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 witam właśnie miałem przygode z paskiem rozrządu zerwał mi się jak ruszałem z pierwszego biegu to chyba nawet dobrze bo mało uszkodziło ale i tak pokrzywiło zawory dałem do naprawy samochód i głowica do regeneracji, wymienili wszystkie zawory,gniazda,prowadnice,uszczelniacze i planowali wsumie naprawa samej głowicy to wyszło 940 zł plus kompletny rozrząd to koszt 490 zł plus uszczelka pod głowice to 190zł nowe śruby głowicy 160 zł dotego uszczelka kolektora.wszystkie paski przy okazji i tak za same częsci wyszło 2084zł plus usługa 450zł i tak się nazbierało 2500zł pozdrawiam wszystkich nikomu nie zyczę takiej przygody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Jak się ma autko, to i wydatki są - gdyż autko to skarbonka. A każdy wydatek smuci...... Szkoda tylko że nie piszesz jaki przebieg miał na pasku i który rocznik autka, jak go długo posiadasz. Prócz tego, może ktoś by wcześniej dał Ci namiary na jakieś tańsze części. Mnie kiedyś strzelił pasek (inna marka autka), po przejechaniu 23 tyś od wymiany. Pasek wyglądał jak przecięty w poprzek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.