Gość bogdan815 Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 witam moze ktos mi podpowie co jest przyczyna , ze przy właczaniu napedu 4x4 nie zapala sie zielona lampka i poprostu nie włacza sie przedni naped? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 jak nie zapala się lampka to albo jest spalona albo czujnik jest spieprzony albo cos między czujnikiem albo żarówką jesli nie działa przód to sprzęgiełka mogą być na położeniu free albo są kaput ,może być walnięty przegub ,może nie byc wału albo cos w reduktorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bogdan815 Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 wał jest bo wczesniej działało wszystko , a sprzegiełka sa automaty wiec tez chyba nie to pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefanopulus Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 bogdan: A po za tym ze nie swieci kontrolka to wiesz na pewno ze nie ma przodu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bogdan815 Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 tak wiem na pewno ze przod nie działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 a sprzegiełka sa automaty wiec tez chyba nie topozdro to że są automaty nie znaczy że są sprawne zapnij je na look Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sew Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 to że są automaty nie znaczy że są sprawne zapnij je na look bonzo jak ma automaty to nie da się ich dać na lock, bo nie ma przełącznika :diabel bogdan815 załącz reduktor na 4H i przejedź parę metrów, stań na twardym, zgaś motor, zaciągnij ręczny i zostaw na biegu i na 4H, podnieś przód tak żeby oba koła przednie były w powietrzu, i pokręć wałem przednim :diabel2: - Jeśli wał się kręci luźno to coś w reduktorze panachnęło - jeśli wał stoi to włącz na 2H i jeszcze raz pokręć wałem, jeśli wał się kręci a pułosie stoją to się wysypał most przedni - jeśli wał się kręci i pułosie i koła też, to pokręć w tył wałem powinny się rozłączyć sprzęgiełka oba a potem znów załączyć, jeśli któreś się zachowa inaczej to jest uszkodzone sprzęgiełko - Jeśli nic nie znalazłeś to pokręć wałem aż oba sprzęgiełka załączą, opuść jedno z kuł na asfalt, reduktor na 4H i pokręć kołem które jest w powietrzu, jeśli się kręci a drugie stoi to też most przedni uszkodzony :kosci: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 Sew, co do tego ostatniego badania - a to nie jest normalna zasada działania dyfra? Jak masz jedno koło w powietrzu a drugie na ziemi to przeca będzie się kręciło to, które ma lżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sew Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 Jak masz jedno koło w powietrzu a drugie na ziemi to przeca będzie się kręciło to, które ma lżej. Otóż nie mój drogi slajerze17 gdy reduktor jest na 4H czyli przy wyłączonym silniku i na biegu wał stoi w miejscu. gdy do tego oba sprzęgiełka są załączone a jedno z kuł stoi na ziemi, drugie koło nie ma prawa się kręcić, no chyba ze masz zmieloną rużnicówkę :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bigi Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Otóż nie mój drogi slajerze17 gdy reduktor jest na 4H czyli przy wyłączonym silniku i na biegu wał stoi w miejscu. gdy do tego oba sprzęgiełka są załączone a jedno z kuł stoi na ziemi, drugie koło nie ma prawa się kręcić, no chyba ze masz zmieloną rużnicówkę :diabel2: alo reduktor jesli wal sie obraca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 A jak przy wyłączonym motorze to ok - zgadzam się Myślałem o czym innym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sew Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Myślałem o czym innym Wiem myślałeś że mu karzę bez sensu katować mechanizm różnicowy, nic z tych rzeczy, pozdrawiam :kosci: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erp. Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 tak wiem na pewno ze przod nie działa rozebrać automaty i zobaczyć czy smaru nie jest za dużo miałem tak że nie zawsze zaskakiwały sprzęgiełka a jak zaskoczyły to nie chciały się rozłączyć było tyle smaru że wystarczyło połowe wywalić ze srodka i wszystko zaczeło działać oki :one: sprawdz i daj znać co było? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.