Gość wrcadam Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 witam przygotowywuje n14 do wyscigów górskich i zastanawiam sie co tu przerobic w silniku co pozmieniac zeby autko sie dobrze zwijało a nie mogę wrzuucić vvl ani jego skrzyni:( pomocy dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 wrcadam gdzieś na necie jest filmik gdzie koleś też sunnym GTI brał udział w wyścigu górskim i z tego co pamiętam to jak wypowiadał się to przeszkadzała mu zbyt długa skrzynia. Więc skrócenie przełożeń będzie nieuniknione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wrcadam Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 wiem ze skrzynia bede musiał cos pokombinować jakies kruciutkie przełozenie + mocna szpera ale z tym to bede musiał pogadac z Gre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 wrcadam właśnie i szpera, tak jest, właśnie o tym też wspominał, dodatkowo nie wiem czy warto też zmienić chłodnicę od innej wersji co by to nie grzało się. Silnik non stop wysilony i jazda pod górkę swoje robi. Jest parę osób na forum co z pewnością pomogą bardziej fachowo powodzonka życzę :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Nie wiem jakie są przepisy co do rozbudowy silnika w górskich ale takie mody jak ma Coobcio w czerwonym powinny uczynić auto w miarę konkurencyjne. Okolice 180-185KM powinineś ugrać na secie: wydech 2,5", kolektor 4-2-1 lub 4-1, zwiększenie kompresji, wydajniejsza pompa, sportowe wałki, regulowane koła rozrządu, rozluźnienie dolotu, strojenie. Możesz tez pokusić się o cały Coobciowy silnik. Swego czasu był na sprzedaż. Miał byś na gotowo 190KM+ i dobrze ponad 200Nm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Możesz tez pokusić się o cały Coobciowy silnik. Swego czasu był na sprzedaż. Miał byś na gotowo 190KM+ i dobrze ponad 200Nm no to by było najlepsze rozwiązanie, do tego skrzynia za 20tys. i mnóstwo innych rzeczy, żeby coś tam powalczyć w swojej klasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Moj motor, przepłorzenie głowne 5,0 i szpera - na początek wystarczy Ew. jak chesz budować coś samemu to: - tłoki lekkie i doprężające moim zdaniem najlepsze są z SR16VE - mam takowe do sprzdania - głowicę starannie przygotować: przekontować zawory, rozciągnać gniazda (do granicy homologowanych wielkości), powiększyć i wypolerować kanały, skrócić prowadnice zaworowe, twardsze sprężynki zaworowe dać i lżejsze talerzyki, bardzo dokładnie wyregulować zawory - do tego porządne wałki osobiście polecam wyroby BC, mocny środek i dobra góra, jak tylko górą chcesz iść to możesz zainwestować w CAT CAMS - nie łamią igretów ale kultura pracy i dól do bani Ps. moje tłoczki: Dają bez ruszania głowy 11,7:1 mają homologowany wymiar 86mm i są ultra lekkie i wytrzymałe 384gr komplet, pierscienie, sworzeń zabezpeiczenie i sam tłok Jak coś to w ok 3-4 dni mogę ci zrobić swapa, wsadzić porządny kolektor wydechowy, zrobić wydech, jakiś porządny dolot zapodać i wystroić silnik na hamowni... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 ajjjj.. kompleksowo jednym słowem :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 ehh świetne są te tłoki.....może kiedyś :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 eee... nie tak szybko Jarku jest paru chętnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 ajjjj... ehh... eee... to wszystko tłumaczy :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 witam przygotowywuje n14 do wyscigów górskich i zastanawiam sie co tu przerobic w silniku co pozmieniac zeby autko sie dobrze zwijało a nie mogę wrzuucić vvl ani jego skrzyni:( pomocy dzięki mozesz wrzucic chyba inne przełożenie głowne ? szpere mozesz ? [ Dodano: Pon 09 Lut, 2009 10:19 ] kruciutkie przełozenie + mocna szpera ale z tym to bede musiał pogadac z Gre szpere moge oddac za najlpeszą cene ever Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.