Guest wrcadam Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 witam przygotowywuje n14 do wyscigów górskich i zastanawiam sie co tu przerobic w silniku co pozmieniac zeby autko sie dobrze zwijało a nie mogę wrzuucić vvl ani jego skrzyni:( pomocy dzięki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jastrząb Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 wrcadam gdzieś na necie jest filmik gdzie koleś też sunnym GTI brał udział w wyścigu górskim i z tego co pamiętam to jak wypowiadał się to przeszkadzała mu zbyt długa skrzynia. Więc skrócenie przełożeń będzie nieuniknione. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wrcadam Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 wiem ze skrzynia bede musiał cos pokombinować jakies kruciutkie przełozenie + mocna szpera ale z tym to bede musiał pogadac z Gre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jastrząb Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 wrcadam właśnie i szpera, tak jest, właśnie o tym też wspominał, dodatkowo nie wiem czy warto też zmienić chłodnicę od innej wersji co by to nie grzało się. Silnik non stop wysilony i jazda pod górkę swoje robi. Jest parę osób na forum co z pewnością pomogą bardziej fachowo powodzonka życzę :one: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bodek_n14 Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 Nie wiem jakie są przepisy co do rozbudowy silnika w górskich ale takie mody jak ma Coobcio w czerwonym powinny uczynić auto w miarę konkurencyjne. Okolice 180-185KM powinineś ugrać na secie: wydech 2,5", kolektor 4-2-1 lub 4-1, zwiększenie kompresji, wydajniejsza pompa, sportowe wałki, regulowane koła rozrządu, rozluźnienie dolotu, strojenie. Możesz tez pokusić się o cały Coobciowy silnik. Swego czasu był na sprzedaż. Miał byś na gotowo 190KM+ i dobrze ponad 200Nm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Yarkoo Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 Możesz tez pokusić się o cały Coobciowy silnik. Swego czasu był na sprzedaż. Miał byś na gotowo 190KM+ i dobrze ponad 200Nm no to by było najlepsze rozwiązanie, do tego skrzynia za 20tys. i mnóstwo innych rzeczy, żeby coś tam powalczyć w swojej klasie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 Moj motor, przepłorzenie głowne 5,0 i szpera - na początek wystarczy Ew. jak chesz budować coś samemu to: - tłoki lekkie i doprężające moim zdaniem najlepsze są z SR16VE - mam takowe do sprzdania - głowicę starannie przygotować: przekontować zawory, rozciągnać gniazda (do granicy homologowanych wielkości), powiększyć i wypolerować kanały, skrócić prowadnice zaworowe, twardsze sprężynki zaworowe dać i lżejsze talerzyki, bardzo dokładnie wyregulować zawory - do tego porządne wałki osobiście polecam wyroby BC, mocny środek i dobra góra, jak tylko górą chcesz iść to możesz zainwestować w CAT CAMS - nie łamią igretów ale kultura pracy i dól do bani Ps. moje tłoczki: Dają bez ruszania głowy 11,7:1 mają homologowany wymiar 86mm i są ultra lekkie i wytrzymałe 384gr komplet, pierscienie, sworzeń zabezpeiczenie i sam tłok Jak coś to w ok 3-4 dni mogę ci zrobić swapa, wsadzić porządny kolektor wydechowy, zrobić wydech, jakiś porządny dolot zapodać i wystroić silnik na hamowni... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bodek_n14 Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 ajjjj.. kompleksowo jednym słowem :027: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Yarkoo Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 ehh świetne są te tłoki.....może kiedyś :diabel2: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest PMW Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 eee... nie tak szybko Jarku jest paru chętnych Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bodek_n14 Posted February 8, 2009 Share Posted February 8, 2009 ajjjj... ehh... eee... to wszystko tłumaczy :one: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gre Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 witam przygotowywuje n14 do wyscigów górskich i zastanawiam sie co tu przerobic w silniku co pozmieniac zeby autko sie dobrze zwijało a nie mogę wrzuucić vvl ani jego skrzyni:( pomocy dzięki mozesz wrzucic chyba inne przełożenie głowne ? szpere mozesz ? [ Dodano: Pon 09 Lut, 2009 10:19 ] kruciutkie przełozenie + mocna szpera ale z tym to bede musiał pogadac z Gre szpere moge oddac za najlpeszą cene ever Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.