Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

SR20DE


Guest wrcadam
 Share

Recommended Posts

Guest wrcadam

witam przygotowywuje n14 do wyscigów górskich i zastanawiam sie co tu przerobic w silniku co pozmieniac zeby autko sie dobrze zwijało a nie mogę wrzuucić vvl ani jego skrzyni:(:( pomocy dzięki

Link to comment
Share on other sites

wrcadam gdzieś na necie jest filmik gdzie koleś też sunnym GTI brał udział w wyścigu górskim i z tego co pamiętam to jak wypowiadał się to przeszkadzała mu zbyt długa skrzynia. Więc skrócenie przełożeń będzie nieuniknione.

Link to comment
Share on other sites

wrcadam właśnie i szpera, tak jest, właśnie o tym też wspominał, dodatkowo nie wiem czy warto też zmienić chłodnicę od innej wersji co by to nie grzało się. Silnik non stop wysilony i jazda pod górkę swoje robi. Jest parę osób na forum co z pewnością pomogą bardziej fachowo :) powodzonka życzę :one:

Link to comment
Share on other sites

Nie wiem jakie są przepisy co do rozbudowy silnika w górskich ale takie mody jak ma Coobcio w czerwonym powinny uczynić auto w miarę konkurencyjne. Okolice 180-185KM powinineś ugrać na secie: wydech 2,5", kolektor 4-2-1 lub 4-1, zwiększenie kompresji, wydajniejsza pompa, sportowe wałki, regulowane koła rozrządu, rozluźnienie dolotu, strojenie.

 

Możesz tez pokusić się o cały Coobciowy silnik. Swego czasu był na sprzedaż. Miał byś na gotowo 190KM+ i dobrze ponad 200Nm.

Link to comment
Share on other sites

Możesz tez pokusić się o cały Coobciowy silnik. Swego czasu był na sprzedaż. Miał byś na gotowo 190KM+ i dobrze ponad 200Nm

 

no to by było najlepsze rozwiązanie, do tego skrzynia za 20tys. i mnóstwo innych rzeczy, żeby coś tam powalczyć w swojej klasie.

Link to comment
Share on other sites

Moj motor, przepłorzenie głowne 5,0 i szpera - na początek wystarczy :)

WP09314.jpg

 

Ew. jak chesz budować coś samemu to:

- tłoki lekkie i doprężające moim zdaniem najlepsze są z SR16VE - mam takowe do sprzdania

- głowicę starannie przygotować: przekontować zawory, rozciągnać gniazda (do granicy homologowanych wielkości), powiększyć i wypolerować kanały, skrócić prowadnice zaworowe, twardsze sprężynki zaworowe dać i lżejsze talerzyki, bardzo dokładnie wyregulować zawory

- do tego porządne wałki osobiście polecam wyroby BC, mocny środek i dobra góra, jak tylko górą chcesz iść to możesz zainwestować w CAT CAMS - nie łamią igretów ale kultura pracy i dól do bani :D

 

Ps. moje tłoczki:

020120092083.jpg

020120092085.jpg

Dają bez ruszania głowy 11,7:1 mają homologowany wymiar 86mm i są ultra lekkie i wytrzymałe 384gr komplet, pierscienie, sworzeń zabezpeiczenie i sam tłok :)

 

Jak coś to w ok 3-4 dni mogę ci zrobić swapa, wsadzić porządny kolektor wydechowy, zrobić wydech, jakiś porządny dolot zapodać i wystroić silnik na hamowni...

Link to comment
Share on other sites

witam przygotowywuje n14 do wyscigów górskich i zastanawiam sie co tu przerobic w silniku co pozmieniac zeby autko sie dobrze zwijało a nie mogę wrzuucić vvl ani jego skrzyni:(:( pomocy dzięki

mozesz wrzucic chyba inne przełożenie głowne ? szpere mozesz ?

 

[ Dodano: Pon 09 Lut, 2009 10:19 ]

kruciutkie przełozenie + mocna szpera ale z tym to bede musiał pogadac z Gre :)

szpere moge oddac za najlpeszą cene ever :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...