Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

SR20DE


Gość wrcadam
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam przygotowywuje n14 do wyscigów górskich i zastanawiam sie co tu przerobic w silniku co pozmieniac zeby autko sie dobrze zwijało a nie mogę wrzuucić vvl ani jego skrzyni:(:( pomocy dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wrcadam gdzieś na necie jest filmik gdzie koleś też sunnym GTI brał udział w wyścigu górskim i z tego co pamiętam to jak wypowiadał się to przeszkadzała mu zbyt długa skrzynia. Więc skrócenie przełożeń będzie nieuniknione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wrcadam właśnie i szpera, tak jest, właśnie o tym też wspominał, dodatkowo nie wiem czy warto też zmienić chłodnicę od innej wersji co by to nie grzało się. Silnik non stop wysilony i jazda pod górkę swoje robi. Jest parę osób na forum co z pewnością pomogą bardziej fachowo :) powodzonka życzę :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jakie są przepisy co do rozbudowy silnika w górskich ale takie mody jak ma Coobcio w czerwonym powinny uczynić auto w miarę konkurencyjne. Okolice 180-185KM powinineś ugrać na secie: wydech 2,5", kolektor 4-2-1 lub 4-1, zwiększenie kompresji, wydajniejsza pompa, sportowe wałki, regulowane koła rozrządu, rozluźnienie dolotu, strojenie.

 

Możesz tez pokusić się o cały Coobciowy silnik. Swego czasu był na sprzedaż. Miał byś na gotowo 190KM+ i dobrze ponad 200Nm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz tez pokusić się o cały Coobciowy silnik. Swego czasu był na sprzedaż. Miał byś na gotowo 190KM+ i dobrze ponad 200Nm

 

no to by było najlepsze rozwiązanie, do tego skrzynia za 20tys. i mnóstwo innych rzeczy, żeby coś tam powalczyć w swojej klasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moj motor, przepłorzenie głowne 5,0 i szpera - na początek wystarczy :)

WP09314.jpg

 

Ew. jak chesz budować coś samemu to:

- tłoki lekkie i doprężające moim zdaniem najlepsze są z SR16VE - mam takowe do sprzdania

- głowicę starannie przygotować: przekontować zawory, rozciągnać gniazda (do granicy homologowanych wielkości), powiększyć i wypolerować kanały, skrócić prowadnice zaworowe, twardsze sprężynki zaworowe dać i lżejsze talerzyki, bardzo dokładnie wyregulować zawory

- do tego porządne wałki osobiście polecam wyroby BC, mocny środek i dobra góra, jak tylko górą chcesz iść to możesz zainwestować w CAT CAMS - nie łamią igretów ale kultura pracy i dól do bani :D

 

Ps. moje tłoczki:

020120092083.jpg

020120092085.jpg

Dają bez ruszania głowy 11,7:1 mają homologowany wymiar 86mm i są ultra lekkie i wytrzymałe 384gr komplet, pierscienie, sworzeń zabezpeiczenie i sam tłok :)

 

Jak coś to w ok 3-4 dni mogę ci zrobić swapa, wsadzić porządny kolektor wydechowy, zrobić wydech, jakiś porządny dolot zapodać i wystroić silnik na hamowni...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam przygotowywuje n14 do wyscigów górskich i zastanawiam sie co tu przerobic w silniku co pozmieniac zeby autko sie dobrze zwijało a nie mogę wrzuucić vvl ani jego skrzyni:(:( pomocy dzięki

mozesz wrzucic chyba inne przełożenie głowne ? szpere mozesz ?

 

[ Dodano: Pon 09 Lut, 2009 10:19 ]

kruciutkie przełozenie + mocna szpera ale z tym to bede musiał pogadac z Gre :)

szpere moge oddac za najlpeszą cene ever :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...