Gość telo Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Witam, nigdy wczesniej nie miałem diesla, więc zwracam się z tym do Was koledzy. Chodzi o to, że na zimnym silniku poza mega klekotem (porównując do benzyny:) ) dochodzi taki nierównomierny odgłos jakby cos tam bylo luźne, albo coś ocierało. Jest to odgłos ledwo słyszalny, ale jednak mnie niepokoi. Samochod byl na diagnostyce w stacji diagnostycznej jakiej 5 miesiecy temu, teraz na przegladzie u mechanika i nikt nic nie wykryl, wiec moze to normalne na zimnym silniku. Co myslicie? Druga sprawa to taki lekki świst tego silnika poza klekotem:). Please o opinie. Fura ma 65 tysi przebiegu. Rok 2005. 2,2 dci. Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jACA1 Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 sam szukałem takiego tematu na forum i nie znalazłem więc przyklejam sie do tego, znajomy ma coś podobnego tylko ze u niego mocno klekocze jakieś 30 sekund a jak się doda gazu to jeszcze głosniej. Xtrail silnik 22dci 200000km. może ktoś ma pomysły co to może być!??Aha czy jest coś takiego jak spalanie stukowe(i jego czujnik) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość biloowa Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Co do klekotu to nie wiem, a druga rzecz , ten świst o ktorym mówisz to nic innego jak turbina , która pompuje powietrze w cylindry ,tak ma byc o nic sie nie martw, świst moze być słyszalny. Nie może być bardzo głosny bo to bedzie swiadczyło o końcu turbiny. Widze,że nie jestes oblatany w turbo dieslach. To poradze Ci tylko tyle , nie jezdzij powyzej 2000obr/min jezeli silnik sie nie nagrzeje do temp. swojej pracy i druga sprawa , nie gaś silnika natychmiast po zatrzymaniu samochodu po forsownej jezdzie, odczekaj okolo minuty aby turbina mogła sie ostudzic. Stosujac powyzszy zalecenia gwarantuje Ci ,że turbina bedzie współpracowała długo no i portfel bedzie gruby . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tim Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Głośne klekotanie może być spowodowane zbyt dużym luzem na zaworach,proponował bym sprawdzić.Co do świstu to przyłączam się do opinii kolegi biloowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość telo Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Wielkie dzieki koledzy . Pozdrawiam Telo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.