Gość tom_ash Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Witam wszystkich! Kupilem nie dawno Sunny 1.6 sr. Fajne autko, juz je polubiłem. Ale po miesiacu używania mam parę pytań. Liczę że znajdzie się ktoś kto będzie coś wiedział 1. Czym różni się silnik 1.6 SR od zwykłego 1.6 bo to i to to przecież ga16de? 2. Ile powinno takie auto palić bo mi pali tak troszkę ponad 10 litrów, a jezeli to za dużo to może jakieś porady jak to zmienić w dół 3. Czy jest szansa, że jest to auto z ograniczeniem {takim jakie miały( węższe wloty do kolektora)sunny 1,6 na niemcy}auto z belgii To narazie wszystko co mi przychodzi do głowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panther Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 1. Czym różni się silnik 1.6 SR od zwykłego 1.6 bo to i to to przecież ga16de? IMHO niczym, to te same silniki. SR to oznaczenie modelu a nie silnika. 2. Ile powinno takie auto palić bo mi pali tak troszkę ponad 10 litrów, a jezeli to za dużo to może jakieś porady jak to zmienić w dół To zależy czy autko z gaźnikiem, czy na wtrysku. Przy tych warunkach pogodowych może to być normalne spalanie. Informacje o spalaniu masz w wątku: SPALANIE W NASZYCH SUNNYCH 3. Czy jest szansa, że jest to auto z ograniczeniem {takim jakie miały( węższe wloty do kolektora)sunny 1,6 na niemcy}auto z belgii. Szansa jest Jak masz na kolektorze oznaczenie 73C to śmigasz autkiem niezadławionym. Nie wiem jak to było z rynkiem belgijskim, informacje na ten temat masz opisane w wątku: Zredukowana moc w silnikach GA14De i GA16De Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
merid Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 SRka rozni sie napewno przednim zderzakiem, spojlerem i masz kubełkowe fotele i ktos mi kieys mowil ze twardsze zawieszenie a reszta to najbogatsza wersja, a silnik taki sam jak 1,6 we wszystkich sunnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość -xXx- Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 na poczatek, zapraszam do naszej kochanej "szukajki" tam wszystko znajdziesz ale jak juz stworzyles ten temat to sie wypowiem jak juz tu wczesniej pisali.. sr to oznaczenie wersji wyposazenia, tak jakby sportowa wersja auta lotki na zderzakach, progi, halogeny, pelna elektryka, kubelki i z tego co wiem to troszke inna kiera niz w standardzie co do spalania.. 10l w zimie z tym silnikiem przy ciezkiej nodze to mozliwe wersji SR nie widzialem starszej niz 93r. moge sie mylic ale wydaje mi sie ze one byly robione juz na wtrysku a co do mocy silnika.. jak jest on z niemieckiego rynku to napewno 90KM tam musieli to ograniczac aby zmiejszyc emisje spalin lub najlepiej na hamownie i tam Ci sprawdza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 a panowie czy czasami 1.6sr nie ma silnika na pełnym wtrysku a zwykłe 1.6 na gaźniku. ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość -xXx- Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 to by wychodzilo ze wszystkie sr-ki maja 110-cio konne silniki a zwykle po 90.. tylko gdzie tu sa teraz te ograniczniki na niemiecki rynek? :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiu83 Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 to by wychodzilo ze wszystkie sr-ki maja 110-cio konne silniki 102KM [ Dodano: Nie 08 Lut, 2009 14:35 ] lub najlepiej na hamownie i tam Ci sprawdza nie koniecznie sprawdzasz symbol na kolektorze ssący a jest dwa 74C czyli ten wersji 90 konnej i 73C - 102 konny ale nie wiemy jeszcze jakiej wysokości krzywki wałków rozrządu ma autko a to też ważne [ Dodano: Nie 08 Lut, 2009 14:39 ] tu mamy śliczne tematy odnośnie mocy silnika i co zrobić żeby jej dostarczyć http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...a0d3d8ef#600481 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=16655 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 w google na wikipedii jest piękne rozpisane po angielsku cała seria silników GA16, były 6 wersji tego silnika GA16S, GA16E, GA16I, GA16DE, GA16DS, GA16DNE Z czego GA16DE dzieli się na dwa rodzaje NVCS o mocy 115KM/6400obr/min i 146Nm oraz non-NVCS version (European-spec) który miał 102KM (76 kW). Teraz GA16DS to jest zasilany z gaźnika (sterowany elektronicznie) i była wersja "z" i "bez" katalizatora. Z miała 89KM a bez 95KM teraz GA16DNE był gdzieś tam robiony na meksyk czy afrykę, miał 105KM był bez EGR, bez katalizatora, na chyba jedno punktcie, bez NVCS bez ECCS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiu83 Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Z czego GA16DE dzieli się na dwa rodzaje NVCS o mocy 115KM/6400obr/min i 146Nm Sentra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panther Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 tom_ash pytał o silnik w SR i zwykłym sunny i otrzymał prawidłową odpowiedź. a panowie czy czasami 1.6sr nie ma silnika na pełnym wtrysku a zwykłe 1.6 na gaźniku. ?? Jest to możliwe. Wszystkie suuny produkowane po 1993r, na europyjski rynek, były na wtrysku. Nie jestem pewien, ale może SR ka faktycznie była robiona od 1993r zatem silniczek będzie na wtrysku. to by wychodzilo ze wszystkie sr-ki maja 110-cio konne silniki a zwykle po 90.. tylko gdzie tu sa teraz te ograniczniki na niemiecki rynek? Nie wszystkie, SR na rynek niemiecki na 100% miały zadławiony kolektor i moc 90KM -oczywiście w serii - wystarczy sprawdzić na niemieckich giełdach Edit: widzę, że wątek się rozwinął i pojawiły się nowe informacje w trakcie pisanie mojej odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tom_ash Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 widze, że temat chwycił z tego co wiem silnik na wtrysku pelnym mam. Co do sprawdzenia numeru kolektora to slabo, bo jest na nim osłona kolektora a odkrecac mi sie nie chce narazie bo zimno na dworze. Co do mocy to tez wszedzie piszą że 102 km, mam jeszcze orginalne papiery z belgii, no ale nigdy nic nie wiadomo. Dziękuję wszystkim za porady, Liczę na to że wątek SR będzie się rozwijał bo w necie niewiele o tym znalazłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiu83 Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 Co do sprawdzenia numeru kolektora o ssącym mowa a nie wydechowym i nic nie musisz odkręcać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tom_ash Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 damn, dzieki, nie ogarnalem, [ Dodano: Pon 09 Lut, 2009 14:41 ] yeeee, 73C Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.