Gość KUBUś PUCHATEK Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 Proszę o kontakt osób u których w nissanie D22 rozleciał się silnik(najczęściej korbowód wychodzi bokiem).Zainteresowaliśmy tematem TVN TURBO , chcemy aby nissan wywiązał się z odpowiedzialności za tę wadę fabryczną i usunął ją w ramach reklamacji .Chcemy zebrać jak najwięcej danych i przypadków (razem stanowić będziemy liczącą się grupę ) aby również poznać rozmiar tych szkód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość biernik Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 JA mam wymieniony silnik, poprzedni właściciel to zrobił w ramach gwarancji. Interesuje mnie tylko czy ktoś miał problemy z wyegzekfowaniem tej naprawy po upływie gwarancji ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KUBUś PUCHATEK Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 WŁAŚNIE JA I JESZCZE A DWIE OSOBY,CZY MÓGŁBYŚ PODAĆ ROK AUTA NR NADWOZIA LUB SILNIKA I PRZY JAKIM PRZEBIEGU BYŁA AWARIA.JAK DŁUGO I CZY Z PROBLEMAMI TRWAŁA WYMIANA . BĘDĘ WDZIĘCZNY ZA INFO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość biernik Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 To czy z problemami to nie wiem, ale resztę napisze wieczorem jak wrocę z pracy i zagladnę do papierów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chrisss27 Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 Witam! Pracuje w firmie budowlanej!Mamy kilka egzemplarzy "jeszcze"tego modelu.u nas korba wyszla bokiem w czterech zaden z nich nie przetrwal 200tys km!wstyd dla marki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sobol12 Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 Proszę o kontakt osób u których w nissanie D22 rozleciał się silnik(najczęściej korbowód wychodzi bokiem).Zainteresowaliśmy tematem TVN TURBO , chcemy aby nissan wywiązał się z odpowiedzialności za tę wadę fabryczną i usunął ją w ramach reklamacji .Chcemy zebrać jak najwięcej danych i przypadków (razem stanowić będziemy liczącą się grupę ) aby również poznać rozmiar tych szkód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karola Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 Drodzy uzytkownicy D22. Nas tez nie ominela awaria silnika i korbowod niestety wyszedl bokiem:( teraz mamy nowy silniczek i autko jezdzi pieknie. Mam jednak pytanie, czy moze udalo sie cos wskurac a propos napraw na gwarancji z racji uznania tej usterki za wade fabryczna? bede wdzeczna za odpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lajkonik Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Witam wszystkich jestem tutaj pierwszy raz, jestem szczęliwym posiadaczem nissan d22 ale jak się okazało chyba z kazdą chwilą e nieszczęśliwym posiadaczem wózka z silnikiem d22. moje pytanie gdzie się dowiem czy się łapie z moim numerem vin? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek22 Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 (edytowane) z tego co wiem nissan przedłużył gwarancje na te silniki na 5 lat lub 150 tyś km i oczywiście musi mieć wszystkie przeglądy robione przez autoryzowany serwis a co do vinu napisałem ci już odpwoeidź na to pytanie w temacie "Wadliwe silniki w d22" Edytowane 17 Lutego 2012 przez jasiek22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość themb1 Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 A ja mam D22 z 2006, który przez pierwsze 3 lata jeździł w SKANSKA pod jakimś kierownikiem budowy. Był serwisowany w ASO. Mam go 3 lata i serwisuję go w warsztacie 4x4, od kąd ja go mam zalałem silnik Shell Ultra Racing 10W60 pełny syntetyk, gdyż, jak twierdzi fachowiec od aut terenowych, te silniki potrzebują oleju o najlepszych parametrach, zwłaszcza lepkości w wysokich temperaturach. Mam nalatane 183 tys i silnik mruczy i odpala nawet przy -34, nie kopci i nie bierze ani grama oliwy po 15 tys i wygląda na to, że będzie tak dalej. Jeżdżony głównie miasto, rzadko trasa, weekendowo teren. Pozdr, themb1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paliwoda Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 Nissan Pickup D22, 2004r salon PL, przebieg ok.150k. Nie było problemu z autem od 2008, kiedy to wymieniłem uszczelkę pod głowicą. Wczoraj niestety nastał ten dzień. W drodze z Białegostoku do Warszawy skończył się silnik. Przy prędkości 120km/h coś zaskrzypiało, zachrobotało i po wszystkim. Dziś mechanik zdjął dekiel od rozrządu i okazało się, że jakaś obejma (panewka) zapiekła się na wałku od pompy wody, łańcuch nie pękł i skręcił wałek rozrządu i podobno narobił tam spustoszenia. Jutro postaram się zobaczyć wszystko i zrobić jakieś foty. Dodam, że auto serwisowałem systematycznie. Pozdrawiam Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.