kmink Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 jeżdze tylko na benzynce i szarpie mi przy ok 2300obr tyle że stuku chyba nie ma nic nie słysze a wiem jak to słychac :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 trudno mi powiedziec nie mialem do czynienia z autem z wtryskiem a tym bardziej SR20DE, Coobcia zapytaj on jest specjalista od tych jednostek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 w sumie to leje na to bo juz w niejednym nissanie sie z tym spotykam myślałem że moze ktoś rozwiazał u siebie ten problem i sie dowiem jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andra25 Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Ja mam podobny problem, z tym że mam silnik na wtryskach GA16DE. Silnik po rozgrzaniu przy przyspieszaniu wyraźnie się dławi, a na biegu jałowym obroty rosną do 1500. Mysłałem, że to jest po tym jak zaślepiłem egr, ale po wróceniu do stanu poprzedniego sytuacja się nie zmieniła. Jutro jadę do mechanika. Może podpowiecie jakieś sugestie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andra25 Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Autko mam od 3 m-cy z Niemiec. Przebieg oryg. 110.000. Chyba nigdy nie były czyszczone. Jestem trochę laikiem w tych sprawach. Co to jest STP i czy mogę to wszędzie kupić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andra25 Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Dzięki Bombel. Spróbuję napewno! Jak nie pomoże to poprzoszę o dalsza pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andra25 Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Bombel tak przede wszystkim to szacunek za szybką pomoc. W sprawach nissana (i tego forum), którego mam od niedawna i którego bardzo polubliłem choć dziadek to jestem raczej zielony. Musiałem go kupić ze względu na dojazd do pracy. Trafił się prosto od rodaków akurat taki fajny niezniszczony model z letnimi alu 15 cali i oponami 195X50. Mam zamiar przy pomocy Twojej i kolegów trochę go zmodyfikować. Planuję ponownie zaślepić egr (super sprawa) zamówiłem wkładkę sportową KN, filterki na odmy, świece briska. Nie wiem tylko, czy przerobić fabryczny dolot do puszki z filtrem czy pozostawić bez zmian? Jakie modyfikacje nie ingerujące w głowicę możesz mi podpowiedzieć Bombel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andra25 Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 No to do roboty! Teraz na stację do pełna i STP. Mam nadzieję, że pomoże. Jeszcze raz dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 ta? a co to za roznica ja lałem odwrotnie :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andra25 Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Bombel, środek niestety nie pomógł. Na trasie spalił mi chyba ze 12 l i wyraźnie nie miał mocy do 3000 obrotów, potem dopiero odlatywał, a na biegu jałowym utrzymywało się 1500. Raczej to nie kable ani świece bo by szarpało. Zachowuje się jakby ssał lewe powietrze, ale odm jeszcze nie odpiołem i układ jest raczej szczelny. Może to rzeczywiście sinik krokowy albo przepustnica. Chyba muszę jednak odwiedzić znajomego mechanika. Masz jeszcze jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andra25 Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 Bombel, byłem w sobotę u mechanika. Okazało się, że był przetarty jeden kabelek w wiązce która idzie z centrali do silnika. Znalazł usterkę jak ruszał wiązką położoną na dole za silnikiem. Kabelek przelutował zaizolował i jest ok. Przy okazji poodcinał odmy od silnika i ponownie egr. Teraz idzie jak burza. Pozdrawiam wszystkich nissanmaniaków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 Przy okazji poodcinał odmy od silnika przedmuchy na cylindrach ? je olej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andra25 Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 Pierwszy etap modyfikacji dolotu. Odcięcie odmy to zimniejsze bez oparów oleju powietrze, które dostaje się do kolektora ssącego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z2maciek Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Pierwszy etap modyfikacji dolotu. Odcięcie odmy to zimniejsze bez oparów oleju powietrze, które dostaje się do kolektora ssącego. Odcięcie odmy: faktycznie zimniejsze powietrze - o ile ? jaki procent zasysanego powietrza stanowią przedmuchy ze skrzyni korbowej w sprawnym silniku ? Pięć, może mniej. O ile zmieni to temperaturę, o ile stopień napełniania cylindrów ? Prawo Clapeyron'a PV=nRT. Słowem - pomijalnie mało. A co tracimy ? Przedmuchy zawierają opary niespalonego paliwa. Opary oleju też są palne. Sumując zyski i straty wyjdzie na to samo. Powiedzmy sobie jasno nie ma co liczyć na zyski w czymkolwiek z tytułu odcięcia odmy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość troll Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Witam. Podepne się pod wasz temat. Moje słoneczko1.4 lx 91 r, ma swoje gorsze lub lepsze dni. A zatem raz idzie w miare dobrze, a raz jest totalny muł. jak ma te swoje kiepskie dni to czuć jak by coś hamowało (hamulce nie blokuja) a na dodatek wali sadzą z tłumika. ta sadza zostaje na zderzaku, tablicy rejestracyjnej, nawet na szybie. ostatnio zajrzałem do kopułki, styki mam powypalane i zastanawia mnie to czy to nie wina tej kopułki. jak myślicie. dodam jeszcze że jak przejade ok 50 m na ciepłym silniku to nie zchodzi z obrotów, dopiero po dodaniu gazu spadają obroty. nie mam gazu. prosze o pomoc. pomóżcie!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 No jak sam piszesz, że to kopułka to zmień ją, palec rozdzielacza ewentualnie świece i przewody WN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość troll Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 świece ok i przewody też ok ale dzieki za rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość buli27 Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2007 troll zróbto sobie bo niedlugo będziesz zmuszony wzywać pomoc drogową w celu scholowania auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radeh Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Witam. Zaczęło się dwa dni temu. Zauważyłęm ze po rozgrzaniu silnika nie schodził z obrotów na biegu jałowym. Po jakims czasie wszystko wrocilo do normy. Ale wczoraj znow nie schodził z obrotów (1200 - 1300) na postoju na ciepłym silniku. Sunny N14 GA14DE Dzis jest gorzej. Tzn na zimym silniku obroty podskoczyły z poprzednich 1200-1400 na 1800 na ciepłym stabilizuja sie na 1300. Przepustnica czyszczona. Dzis jade na zmiane oleju wiec moze mechanik cos powie... przedtem bedzie tankowanie wiec doleje czysciciela wtyskiwaczy... zdam relacje jesli beda jakies zmiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość troll Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2007 słuchaj Buli27czy to może być też wina żle ustawionego zapłonu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2007 troll a sprawdzałeś przewody podciśnienia przy sterowniku ssania? A dlaczego myślisz, że masz źle ustawiony zapłon? Coś przy nim sam robiłeś? Bo jak nie to powinno być OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość buli27 Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Przedewszystkim to musisz obowiązkowo wymienić palec i kopulkę jezeli piszesz że masz wypalone styki.Dopieropóżniej możesz czepiać sie zapłonu zresztą z tym to akurat najmniejszy problem jedż na bylejaką stacje diagnostyczną i ci sprawdzą wystarczy tylko spojżeć w katalog na parametry i sprawdzić .Ja tak zrobiłem diagnoście zajelo to niewięcej niż 10 minut Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaga Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Hej U mnie wygląda to następująco. Na zimnym silniku wszystko jest ok ale na rozgrzanym przy górnym zakresie obrotów dziwnie szarpie. najbardziej odczuwalne jest to na czwartym biegu i prędkości ok.80km/h (nie mam obrotomierza). przewody podciśnieniowe te które byłem w stanie wymieniłem, mam nowe świece, filtry. nie wiem czy przyczyną jest układ zasilania (gażnik sterowany elektrolicznie) czy zapłonowy? Zastanawiam się nad dolaniem do benzyny jakiegoś specyfiku czyszczącego gażnik i usuwającego nagar.ale na ten temat różne są opine. Czy może lepiej wymienić kopułkę i palec rozdzielacza? Nie mam jakiegoś speca od gaźników a byle komu nie chcę dać się grzebać aby gorzej nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skuler Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 jaga, mam podobnie tyle ze na gazie. zimny smiga dobrze, jak sie rozgrzej zaczyna skakac i czasem ma dizure w obrotach przy ruszaniu. Bylem wczoraj u mechanika, okazalo sie ze do wymiany mam przewody WN i ewentualnie palec i kopulke bo tez troche nadpalone. Mam nadzieje ze pomoze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość buli27 Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 jaga, mam podobnie tyle ze na gazie. zimny smiga dobrze, jak sie rozgrzej zaczyna skakac i czasem ma dizure w obrotach przy ruszaniu. Bylem wczoraj u mechanika, okazalo sie ze do wymiany mam przewody WN i ewentualnie palec i kopulke bo tez troche nadpalone. Mam nadzieje ze pomoze.Napewno będzie różnica zobaczysz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.