Gość Extremer Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2005 He :!: Wywaliłem fabryczny tłumik końcowy i zapodałem BlackFlame'a ala Mugen z regulacją. Czy owa regyulacja poza "głośnością" ma jeszcze na coś wpływ :?: Nie daj Boże na moc :shock: no bo jak tu wtedy dojść, które ustawienie będzie dobre :?: Jak wywalę całkiem przesłonę z wspawaną taką w środku rurką to mam tłumik przelotowy Jakieś sugestie bracia w Nissanie :?: :!: P.S. Jeszcze nie wywaliłem kata bo gość, który montował mi tłumik mówił, że może być baaaardzo głośno - no cicho to nie jest, ale co ciekawe po wyjęciu wszystkich osłon jest jakby najciszej czyli odwrotnie niż być powinno, a przy zakręceniu na maksa (wtedy dmucha tylko małą rurką) strasznie się zdudnia w kabinie :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2005 He :!: Wywaliłem fabryczny tłumik końcowy i zapodałem BlackFlame'a ala Mugen z regulacją. Czy owa regyulacja poza "głośnością" ma jeszcze na coś wpływ :?: Nie daj Boże na moc :shock: no bo jak tu wtedy dojść, które ustawienie będzie dobre :?: Jak wywalę całkiem przesłonę z wspawaną taką w środku rurką to mam tłumik przelotowy Jakieś sugestie bracia w Nissanie :?: :!: P.S. Jeszcze nie wywaliłem kata bo gość, który montował mi tłumik mówił, że może być baaaardzo głośno - no cicho to nie jest, ale co ciekawe po wyjęciu wszystkich osłon jest jakby najciszej czyli odwrotnie niż być powinno, a przy zakręceniu na maksa (wtedy dmucha tylko małą rurką) strasznie się zdudnia w kabinie :shock: tak z ciekawosci ile taki tlumiczek kosztuje?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2005 To jets konstrukcja przelotowa powinna odetkać troche mocy, w nisanie koncowy tlumik stawia duze opory i przez co gorna partia obrotów jest nei za ciekawa. JAk wywalisz katalizator to bedzie troche głośniej. więc dobra opcja to w jego meijsce dac tlumik przelotowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Extremer Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 No koszt nieduży - 250plnów, tłumik wykonany bardzo fajnie, ale jeszcze się nie zdecydowałem czy zostanie bo mimo wszystko liczyłem na efekt wizualny, a zapomniałem, że będzie głośniej niż zwykle :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 A moj El-tec z kolei jset za cichy mimo że mam tylko jego na kcu i zandego srodka ani katalizatora, moze jak reszte rury 63,5mm poprowadze do końca to dzwięk się nieco porpawi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Polak Opublikowano 29 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2005 Mnie juz troche zaczyna irytowac moj tlumik Upgrade bo jest troche za glosny...nie wiem czy bardziej on czy narzekajaca dziewczyna Z drugiej strony dzieki niemu na gazie jedzie sie duzo lepiej(nie gasnie na zimnym itd)MAm pytanie. Slyszalem ze w El-tec robia tlumiki koncowe pod konkretny samochod czyli ich srenica odpowiada reszcie ukaldu wydechowego.Czy sa one cichsze i jak bardzo?Chcialbym miec nadal tlumik przelotowy ale nie taki basowo "rasowy" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 29 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2005 a ja swojego najglosniejszego chyba w klubie wydechu dalej nie mam dosc. Mam tylko dosc tego ze nie jest profi zamontowany i mi sie obija o podwozie. Ale juz mam plana jak to zrobic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Polak Opublikowano 29 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2005 Mi tez nie przeszkadza ale wiesz jak jest dziewczynami....cisza.....romantyzm.....jak nie slychac szumu wiatru to jest lipa Dlatego chce zostac przy przelotowym ale komorowym. Przeczytalem co nieco na forum o el-tecu i sie zainteresowalem. Bardzo mi zalezy na opiniach posiadaczy tych tlumikow.Coobcio mial kiedys taki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2005 miał i ma i ma za cicho Teraz wjedzie rura od downpipe po końcowy 70mm może się zrobi deko głośniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Polak Opublikowano 1 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2005 Czekalem az sie odezwie jakis znawca U mnie przy przyspieszaniu zaczyna buczec bo ma srednice wieksza...duzo wieksza od reszty uklady Czy jezeli mi zrobia w eltecu tlumik dostosowany do mojego samochodu to bedzie znaczaca poprawa czy wszystkie przelotowe tak wyja TRoche moze przesadzam z tym wyciem ale radio teraz musze glosniej nastawiac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 1 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2005 podobno Eltec jest w stanie zrobic niezły tłumiczek,za w miare rozsądne pienią żki/co do średnicy tłumika końcowego to ma ona bardzo duży wplyw na głośnośc wydechu/np ja mam dwa przelotowe tłumiki cały układ ma 2cale ale ostatni tłumik przelotowy ma 2,5cala,następuje tajkie rozprężenie spalin że durny odgłos dudnienia mnie wykańcza/na dodatek takie rozwiązanie może skutecznie zabić część momentu obrotowego/teraz tłumik ostatni rozbebeszę i wspawam tam 1.75 cala uspokoi to spaliny i podniesie moment-to rozwiązanie jest już sprawdzone m,innymi przez inż ,pachonia... :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Polak Opublikowano 1 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2005 A czy tlumik o mniejszej srednicy niz reszta ukladu nie pogarsza osiagow?Przeciez chyba w tlumikach przelotowych chodzi o to zeby jak najszybciej odprowadzac spaliny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vaiu Opublikowano 2 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2005 chcecie wiecej basu w komorze i na zew :] wystarczy przy koncowym tlumiku zwiekszyc srednice rury o kilka mm a i radia nie uslyszysz ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 2 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2005 spaliny wylatujące z układu mają dużą prędkość,gdy ostatni tłumik będzie ze zbyt dużą średnicą[a takie są zazwyczaj pseudosportowe]to powoduje dodatkowe rozprężenie spalin,na samej górze może przybyć troszeczkę mocy,ale to zakres pow,6500obr.a mało kto jeździ tak cywilnym autem,aby te spaliny uspokoić zakłada się odrobinę mniejszy tłunik,tzn mniejsza średnica wewnętrzna,podnosi to nieco moment,nie zabierając mocy,zaś nadmierne odekanie wydechu może pogorszyć jego prace a zużycie paliwa znacznie wzrasta,lepiej już zrobić układ takiej samej średnicy od początku do końca :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Polak Opublikowano 2 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2005 No wlasnie dlatego zastanawiam sie nad przelotowo-komorowym el-teca.Chcialem sie tylko o nich cos wiecej dowiedziec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 2 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2005 gdzieś już czytałem o tym co wspomina lukas i potwierdzam to. Zastanawiem się jak by się zachował silnik jak by orginalny tłumik rozciąć i zrobić go przelotowym, ale z pełnym wygłuszeniem i z zachowaniem fabrycznej średnicy rury wewnętrznej.W takim przypadku uzyskali byśmy wolny przelot spalin bez nadmiernego rozprężania i z zachowaniem pojemności układu wydechowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 3 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 może to by i zdało egzamin z tym seryjnym tłumikiem,ale on jest na 100% komorowy a wiec zeby zrobić pełny przelot musiałbyś przebić te komory,a one nie są ustawione w lini prostej tylko coś jak labirynt/ps ja będę niebawem przerabiał swój tłumik ostatni,który jest już przelotowy-od omegi diesel 2.5l/zmienię jego średnicę wewnętrzną na 2 cale zamiast 2,5 albo na 1,75,dodatkowo go wygłuszę,i napiszę co z tego wyszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciepanek Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 Czesc ostatnio kupilem tlumik "mugen" o srednicy wlotu 50mm - mam primere 1,6 wiec srednica calego ukladu qydechowego ma 42mm, chcialem zalozyc redukcje ale teraz nie wiem co robic, czy rzeczywiscie moze sie zwiekszyc zuzycie paliwa? czy moga byc jeszcze jakies inne konsekwencje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 Może się okazać,że za bardzo oddławisz tył i straci na mocy i momencie w niskim i średnim zakresie obrotów silnika na korzyść góry. Jeżeli bardzo często depczesz do odcięcia to spoko, ale jeśli jeździsz raczej spokojnie i ekonomicznie to auto będzie mniej elastyczne. Zwróc uwage, że auta fabrycznie mają mniejszą średnice wylotu niż wlotu podobnie jak sportowe renomowanych firm tj. supersprint. Jest to robione po to by dławił się układ na samym swoim końcu i dzięki temu zyskuje się moment w niskich i średnich obr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coyot Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 http://tuningo.net/index.php?11&backPI...p;tt_products=4 <- zamierzam kupic ten tlumik do mojej micry... bedzie ok czy raczej moze cos byc nie tak ... ?? no bo cena w koncu niezla i z wygladu mi pasuje - poza tym w sierrce mam identyczny i tam sie sprawuje bez problemowo tyle ze tam jest 1,8td a nie 1,3 ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciepanek Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 ok ale zamierzam jezdzic caly czas z silencerem wiec srednica wylotu bedzie mniejsza. rozumiem ze wtedy bedzie wszystko ok. myle sie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 jak ja szukałem tłumika do swojej GT to chciałem serie ale GT ma rury coś koło 52mm(wewnątrz) miałem tłumiki bosala i walkera od zwykłaej 2litrówki i rura wlotowa do tłumika miała średnice cos koło45mm a wylot 50mm - dlaczego? ja mam teraz tłumik od p11 144 2.0 140KM - wlot(średnica wew. 52mm) a wylo cos koło 45mm ale ja wylot przerobiłem i załozyłem końcówke ze stareko tłumika(remus) która ma wylot wewnatrz 55mm i.....troche sie zmulił tak miedzy 2,5-3,5tys obr ale powyżej wymiata i tak średnia do setki wychodzi ok 8s ps i mam wywalony katalizator auto pali w mieście około 1l więcej na 100km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 jak ja szukałem tłumika do swojej GT to chciałem serie ale GT ma rury coś koło 52mm(wewnątrz) miałem tłumiki bosala i walkera od zwykłaej 2litrówki i rura wlotowa do tłumika miała średnice cos koło45mm a wylot 50mm - dlaczego?ja mam teraz tłumik od p11 144 2.0 140KM - wlot(średnica wew. 52mm) a wylo cos koło 45mm ale ja wylot przerobiłem i załozyłem końcówke ze stareko tłumika(remus) która ma wylot wewnatrz 55mm i.....troche sie zmulił tak miedzy 2,5-3,5tys obr ale powyżej wymiata i tak średnia do setki wychodzi ok 8s ps i mam wywalony katalizator auto pali w mieście około 1l więcej na 100km To znaczy jaki masz nr. katalogowy tego tłumika? http://www.catalogue.bosal.com/pages/exh_s...p;model=Primera [ Dodano: Nie 22 Paź, 2006 ] Według tego katalogu to QG16DE miały ten sam końcowy co 2.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 145-135 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.