Gość Archie Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Witam serdecznie. Mam znane juz wszystkim objawy padajacego regulatora napiecia (na wolnych obrotach mrugaja mi swiatla). Z tego co znalazlem na forum wynika, ze mozna dobrac mostek prostowniczy i regulator napiecia od Forda Transita. Poniewaz alternatora nie moge rozebrac dopoki nie kupie wszystkich czesci, to mam pytanie: Czy taki regulator: Regulator I taki mostek: Mostek Beda pasowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik14 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Nie wiem jakie koszta mostka sa.U mnie jak mostek padl to w sklepie mi krzykneli za niego 150 wiec za 150 kupilem alternator od almery uzywany-przynajmniej nie musialem sie bawic w rozbieranie wymiane skladanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Archie Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Szczegolnie, ze sama wymiana tych zabawek to 15 minut roboty. Nie chce kupowac uzywki, po to, zeby po pol roku wymieniac mostek i regulator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarsyb Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 ten mostek i regulator bada pasować.... jednakże radziłabym sprawdzić czy to napewno regulator... regulator jak pada to pada z dnia na dzień... moim zdaniem to wina mostka, któraś z diod się przepaliła i i jest za mały prąd lądowania przy niskich obrotach... najlepiej jest wyjąc alternator i sprawdzić czy któraś z diod nie jest za bardzo spuchnięta, ewentualnie osmolona... to godzina roboty. I i ja osobiście radze kupować jakieś podzespoły firmowe... kiedyś kopiłem regulator jakis bezfirmowy, za 30 zł, pojeździłem 3 miesiące i padł... kopiłem boscha za 70 zł. i jak narazie rok bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komprez Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Kolego ... mrugajace swiatla to jeszcze nie oznaka padajacego regulatora moze to byc uwalona dioda jak kolega wspomnial wyzej jak to sprawdzic to opisalem post "Alternator pierdut" trzeba rozebrac i sprawdzic miernikiem najlepiej .. jesli niechcesz sie bawic w wymiane (tak jak ja z regulatorem) to kup na szrocie najlepiej alternator bo w sklepie za czesci zaplacisz o wiele wiecej ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 http://allegro.pl/item530587277_mostek_alt...ostowniczy.html interesuje Cie taki jak na pierwszej fotce, czyli z tym siurkiem oznaczonym Trio. http://allegro.pl/item531689221_regulator_...sit_fiesta.html i taki regulatorek np. Aktualnie walcze z tym samym problemem. Ale u mnie przypadłośc wygląda ciekawiej: Miganie wszystkiego: 1. Wymieniłem regulator na wlasnie taki ale magneti, bo wczesniej byl jakis taki też no name'owy - gówno to dało. 2. Wymieniłem więc mostek - gówno to dało. Założyłem używany - inny alternator - nie mruga, ale świeci kontrolka mimo , że ładowanie jest - no to łatwy temat - zakładamy nie dawno kupiony regulator. No ... i nie świeci kontrolka, ale wszystko znowu mruga Aktualnie wlasnie auto stoi u elektryka i gosc sie męczy z tym tematem. Podobno czasem dopiero 4ty czy 5ty regulator działa jak należy... Wymiana jest banalnie prosta, ogólnie ten cały alternator jest dziecinnej konstrukcji, można rozbierać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Archie Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Witam. Dziekuje za wszystkie odpowiedzi. Ze sprawdzeniem i wymiana nie bede mial problemow (przynajmniej od strony elektronicznej). Przepraszam za skrot myslowy, oczywiscie obstawiam mostek, ale przy okazji wymienie regulator ze szczoteczkami, po co pozniej wyjmowac altka. Lisek: dziekuje za wskazanie konkretnych zabawek Mam nadzieje, ze wszystko sie uda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 oby - jak wspomniałem - ja walczyłem ostatnio z mruganiem oświetlenia. Jako że wszystkich kombinacji spróbowałem i nic to nie dało wstawiłem auto do elektryka. Cały dzień walczył, i bez efektu niestety... ;-( Alternator na maszynie nic nie mruga, a w aucie światło mruga. Zastanawiam sie czy jakieś urządzenie w aucie nie powoduje takiej pulsacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Archie Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Ha, problem byl prostszy niz sie wydawalo. Kabel masowy akumulator - blok silnika byl zasniedzialy, dzieki temu mialem roznice potencjalow pomiedzy minusem na aku i blokiem silnika. Zalozenie nowego kabla zlikwidowalo problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 szkoda , że u mnie nie jest tak prosto ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Archie Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Hmm... a aparat zaplonowy nie generuje Ci zaklocen? Tak mi teraz przyszlo do glowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 nie. jakis czas temu mi zdechl aparat, założyłem inny. Jak mrugało przed tak mruga i po wymianie, więc raczej nie to, chociaz kto wie, no ale nie sądzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tadziol Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 jeśli mruga na wolnych obrotach obstawiam regulator napięcia,kiedys u klienta wyminiałem 3 razy,a okazało się potem,że poszła wadliwa seria z Cargo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 ostatni trop jaki mi został to regulator, tyle ze założyłem juz 3 nowe i na wszystkich to samo, i jakos przestaje mi sie chciec kupowac kolejne. Najpierw był jakiś no name. Kupiłem oryginał Magneti - to samo. Kupiłem oryginał Hella - w weekend przetestuje go , ale wątpie już w sukces tego przedsięwzięcia. Dodam że na maszynie pod obciążeniem zachowuje sie idealnie na każdym regulatorze, a tylko w samochodzie ten problem występuje. Musze zamienic sie z kims na altek na chwile - zobaczyc czy moj bedzie w innej primerze mrugał, a jego - nie mrugający będzie mrugac u mnie - to będzie ostateczny test na to ,że problem nie jest w altku, tylko coś w aucie to generuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.