Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[N15] łożysko w tylnym kole


Guest Almer
 Share

Recommended Posts

Guest Almer

N 15 96r. Huczy mi łożysko w tylnym kole, ale że trzeba wymienić całość z piastą to trochę zwlekam bo to kupa kasy, może ktoś wie czy to się może całkiem rozsypać czy też można z tym jeździć tylko że będzie huczeć??? 8)

Link to comment
Share on other sites

W końcu się rozleci i wrócisz do domciu z niemiłosiernym piskiem ;-)

 

Tak z ciekawości ile kosztuje piasta z łożyskiem i ile za wymianę?

Link to comment
Share on other sites

Guest ynio

Sluchajcie a ja mam jakies dziwne taki dzwiek w przedziale od 80 - 110 km/h. Cos lomocze delikatnie. Co to moze byc? tez lozysko. Raczej slychac z przodu. I nie jest to nic z silnikiem.

Link to comment
Share on other sites

Może oponki?

Łożysko to byś słyszał raczej w cały zakresie prędkości....ale tez nie jestem pewien, nie miałem takiej awarii.

Link to comment
Share on other sites

Sluchajcie a ja mam jakies dziwne taki dzwiek w przedziale od 80 - 110 km/h. Cos lomocze delikatnie. Co to moze byc? tez lozysko. Raczej slychac z przodu. I nie jest to nic z silnikiem.

 

Potwierdzam, że mogą to być oponki - właśnie mam do wymiany u siebie i też słychać je mniej więcej od 80 km/h. Podnieś auto na podnośniku, pokręć kołem i rzuć okiem czy nie ma wybrzuszeń...

 

ps. Jeśli dodatkowo dźwięk ten nasila się przy odjęciu nogi z gazu - to znak, że problem jest z oponą na tylnej osi (wtedy odciążasz tylną oś).

Link to comment
Share on other sites

Guest ynio

Spoko, sprawdze to:) moze felgi jakies krzywe bo ostatnio nabylem uzywane. Albo wywazenie padlo.

 

Ale juz poza tym stukanie to znowu teraz cos z silnika slychac, stoje na swiatlach a tu taki momentami i jak przyspierzam "rzężenie" (chyba tak sie to slowo pisze). I znowu siedze wkur.... bo jestem tumanem z mechanicznych spraw i nie wiem co go boli. Kurna :(.

Link to comment
Share on other sites

Ale juz poza tym stukanie to znowu teraz cos z silnika slychac, stoje na swiatlach a tu taki momentami i jak przyspierzam "rzężenie" (chyba tak sie to slowo pisze). I znowu siedze wkur.... bo jestem tumanem z mechanicznych spraw i nie wiem co go boli. Kurna :(.

 

Mam to samo! Podejrzewam osłonę wydechu lub coś w okolicy rury.

Sprawdzę przy okazji naprawy zawieszenia.

Link to comment
Share on other sites

Guest ynio
Mam to samo! Podejrzewam osłonę wydechu lub coś w okolicy rury.

Sprawdzę przy okazji naprawy zawieszenia.

 

Wiesz co a powiedz mi. Bo u mnie zauwazylem ze slychac to rzezenie tak w okolicach 1 tys - 2 tys i dopiero jak pojedzdzilem troche tzn np 15km i silnik goroącay. Podejrzewalem rozarzad ale skoro mowisz ze wydech to moze wydech. Rozrząd by chyba zawsze skrobal no nie ?

Link to comment
Share on other sites

No tak mi się wydaje. Już chyba ze dwa razy wystartowałem do mechaniora żeby mi łańcuszek sprawdził. Zawsze zostałem zbesztany za brak wiary w japońską precyzję;-)

 

W N15 to po prostu się nie zdarza!! (poszukaj na forum, potwierdzi się)

U mnie odgłos się nasilił po tym jak założyem blokadę biegów (bolec wpropwadzany w kanał biegów) . Zostaje taka dziura w kabinie i wtedy słychać. Jak zatkam to cisza. Wniosek: dźwięk z okolicy tłumika.

 

Podobny przypadek miałem kiedyś z opelkiem. Wtedy okazało się, że obluzował się na kolektorze wydechowym.

Link to comment
Share on other sites

Guest ynio
No tak mi się wydaje. Już chyba ze dwa razy wystartowałem do mechaniora żeby mi łańcuszek sprawdził. Zawsze zostałem zbesztany za brak wiary w japońską precyzję;-)

 

W N15 to po prostu się nie zdarza!! (poszukaj na forum, potwierdzi się)

U mnie odgłos się nasilił po tym jak założyem blokadę biegów (bolec wpropwadzany w kanał biegów) . Zostaje taka dziura w kabinie i wtedy słychać. Jak zatkam to cisza. Wniosek: dźwięk z okolicy tłumika.

 

Podobny przypadek miałem kiedyś z opelkiem. Wtedy okazało się, że obluzował się na kolektorze wydechowym.

 

Mike ale wiesz co. Dzis odpalilem i cisza. Dopiero po ok 15km znowu rzęzi dupek. A juz sie cieszylem ze wsz oki. Czy to nadal uwazasz ze tlumik. Chyba ze tlumik ale dopiero jak sie rozgrzeje, bo inaczej nie czaje. Co do rozrzadu to moze on? Ale byl zmieniany przy 60tys w ASO wiec chyba wstawili spoko. Teraz 150 i co znowu ?? Mysle ze nie. Poza tym rozrzad chyba by trzesczal od razu. A nie jak rozgrzany. Co sądzicie ??? Bo trace wiare w japonczyka hihi

Link to comment
Share on other sites

No z tego co piszesz to jeszcze bardziej mnie nakierowuje gdzieś na układ wydechowy. Tam są takie metalowe osłony i one lubię rdzewieć i się luzować...

Najlepiej pojechac na kanał i sprawdzić.

Rozrząd to chyba nie...wytrzymuje do 300 tysiecy

Link to comment
Share on other sites

Guest ynio

No wiec juz wszystko wiem. Bylem u mechanika i mam tak:

- do wymiany lozysko w przednim prawym

- oslony przegubow

 

:)

To tak na pierwszy rzut. W srode sie splukam czuje. :)

Link to comment
Share on other sites

hehe, a ja cały czas myślałem,że ci rzęzi na postoju (tak jak u mnie) :-D

 

Daj znać ile taka przyjemność wymioany łożyska kosztuje

Link to comment
Share on other sites

Guest ynio

Ja troche mieszam wątki. Rzęzi nadal i na 99% to tak jak mowiles tlumik. Lub jakas rura przed nim. Jak zatkam wydech to slychac ze na boki leci :) heheheh.

 

Oczywiscie zamelduje ile zaplace.

 

 

A wydechu na razie nie robie. Jak odpadnie bede sie martwil

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...