Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić Murano ? Pytaj tutaj !


jaca V6
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 7.08.2019 o 22:07, Velmer napisał:

Jakub.S83 rozumiemy się. Nie mam co się obawiać w takim razie.

Co dotyczy komfortu to jak oceniacie to auto ? Miasto, nierówności asfaltu, poprzeczne nierówności, zjazd na drogę szutrową itp ?

W środku skrzypienie występuje ?

 

Nie jest to wg mnie samochód do sportowej jazdy - mimo to wigoru mu nie brakuje :)

Nierówności pokonuje b.dobrze - nie ma mowy o jakimś dobijaniu itp. Ja na kołach R20 nie narzekam na brak komfortu. 

O żadnym skrzypieniu tworzyw itd. można zapomnieć - jak w klasie premium ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, Velmer napisał:

Warto rozważyć zakup Murano Z51 z przebiegiem 200 + tyś , uwzględniając trwałość cvt ? 

Jak myślicie ?

200 + to żadna tragedia jak był odpowiednio serwisowany. Kazik_R52 opisywał jak za pomocą appki CVTz50 sprawdzić przebieg Murano :) 

Takich z autentycznym przebiegiem poniżej 200 bez historii pobocznych ciężko szukać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, ale szukalbym od modelu 2010 w górę , jest trwalszy silnik , usunięto tez parę problemów wieku dzieciecego, skrzynia też tam byla lekko przeprojektowana , zawsze trzeba mieć na uwadze że trzeba może będzie wyłożyć te 5-8 tys na remont, wymianę skrzyni , ale jak spojrzysz na inne marki wcale nie jest gorzej, konkurencji rocznikowo-cenowej bardzo nie ma , a jak jest to bardziej auta premium , a tam wyłożenie 20tys na remont  auta ok. 10 letniego to nic nadzwyczajnego. Gdybym miał do wyboru 2011 i nalatane 230tys lub 2008 i nalatane 170tys biorę 2011. Wystarczy wejść na forum BMW , MB , poczytać o kosztach utrzymania X5, MLa , skrzynie, silniki , bardzo drogie zawieszenie, problemy z elektronika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam forum,rożne działy i niewiele jest tematów dotyczacych "awarii" skrzyni cvt w Murano Z51. Chyba "nie taki diabeł straszny jak go malują" co ? :)

Edytowane przez Velmer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Procentowo to nie dużo problemów z cvt , a że nie ma problemów z elektroniką , hamulcami , zawieszeniem bo dość trwałe a i wymiana prosta , czy korozją , to zawsze temat cvt jest na tapecie . Nissan przez te wszystkie lata sprzedał z milion jak nie więcej Murano , obecnie ok. 100tys aut rocznie  niech tam nawet  500 ludzi na  całym świecie świecie płacze że im padła cvt , to w skali sprzedaży mamy 0.5 procenta awarii . 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,mam jeszcze pytanie bo mnie "meczą myśli" odnośnie Murano Z51 w dieslu. W nim jest skrzynia klasyczna hydrauliczna,wiec problemów prawdopodobnie być nie może. 

A co z silnikiem 2.5 dci ? Co o nim możecie powiedzieć w kilku słowach. To nic ,że pali 10L o awaryjność mi chodzi. 

Doczytałem pare rzeczy na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dzięki cvt Murano tak dużo nie pali , nie dużo więcej niż diesel , którego sobie odpuść 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Mam nadzieję że spodoba się wam film i ktoś puści dalej 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam planuję zakup Nissan Murano Z50, mam dwa modele upatrzone https://www.otomoto.pl/oferta/nissan-murano-bogata-wersja-245-km-awd-4x4-ID6CKt0I.html#8d434d934d i https://www.otomoto.pl/oferta/nissan-murano-bardzo-ladny-niissan-mourano-ID6CIUZB.html. Moje pytanie jest takie na co zwrócić uwagę przy oględzinach, jakieś ważne różnice między wersją EU a USA czy części zawieszenia hamulce itd. takie same między USA a EU,i miałbym możliwość pożyczenia oprogramowania Delphi czy tym program można sprawdzić jakieś ważne dane np. takie jak czas pracy skrzyni itd. Z góry dziękuje za odpowiedź 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 28.12.2019 o 20:13, daniel002dan napisał:

Witam planuję zakup Nissan Murano Z50, mam dwa modele upatrzone https://www.otomoto.pl/oferta/nissan-murano-bogata-wersja-245-km-awd-4x4-ID6CKt0I.html#8d434d934d i https://www.otomoto.pl/oferta/nissan-murano-bardzo-ladny-niissan-mourano-ID6CIUZB.html. Moje pytanie jest takie na co zwrócić uwagę przy oględzinach, jakieś ważne różnice między wersją EU a USA czy części zawieszenia hamulce itd. takie same między USA a EU,i miałbym możliwość pożyczenia oprogramowania Delphi czy tym program można sprawdzić jakieś ważne dane np. takie jak czas pracy skrzyni itd. Z góry dziękuje za odpowiedź 

wyżej jest film z moim murano, link do ogłoszenia jest w opisie filmu. 

https://www.otomoto.pl/oferta/nissan-murano-nissan-murano-w-znakomitej-kondycji-europa-lpg-super-stan-zamiana-ID6CE1Sf.html?isPreview=1

 

cena może wyższa niż tego co podałeś jednak jak policzysz:

- opony 1 sezon

- OC do Listopada 

- instalacja LPG z już rozwiązanymi wszystkimi problemami dla tego modelu :)

to jest pewnie warte 4 tyś i masz auto z historią serwisową za ostatnie 4 lata. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czas pracy silnika i skrzyni sprawdzisz programem android cvtz50(5$), tym programem też sprawdzisz błędy skrzyni i silnika. 

Według mnie jazda próbne powinna odbyć się od zimnego silnika na odległość przynajmniej 20-30km, lepiej zatankować po drodze za 50zl i jeździć jak najdłużej. 

Bardzo trzeba zwrócić uwagę na drżenie skrzyni , czuć to przy przyspieszaniu, czasami w wąskim zakresie obrotów. 

cvtz50 będziesz monitorował błędy w czasie rzeczywistym , podpinasz interfejs sprawdzasz błędy i jedziesz testować z interfejsem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.01.2020 o 18:39, Kazik_R52 napisał:

Czas pracy silnika i skrzyni sprawdzisz programem android cvtz50(5$), tym programem też sprawdzisz błędy skrzyni i silnika. 

Według mnie jazda próbne powinna odbyć się od zimnego silnika na odległość przynajmniej 20-30km, lepiej zatankować po drodze za 50zl i jeździć jak najdłużej. 

Bardzo trzeba zwrócić uwagę na drżenie skrzyni , czuć to przy przyspieszaniu, czasami w wąskim zakresie obrotów. 

cvtz50 będziesz monitorował błędy w czasie rzeczywistym , podpinasz interfejs sprawdzasz błędy i jedziesz testować z interfejsem. 

to się tyczy każdego samochodu :)

Jeżeli w aucie jest LPG zapytaj kiedy były regulowane zawory, jak wyskoczy błąd katalizatorów czy tam sondy lambda to wysiadaj i uciekaj :)

Skrzynia używana nie jest droga za to silnik już drogi. 

 

Zapraszam na prezentację mojego Murano na youtube 

 

 

Edytowane przez KKrzysztof
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

kurcze taka produkcja a nikt z nissana mnie nie pochwali :) normalnie się obrażę :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

o kur*a w końcu ktoś inteligentny podłączył interfejs przed kupnem  

U1000, z reguły błąd uziemienia ECM przy desce rozdzielczej (śruba), dość proste w naprawie, odkrecić, oczyścić, zakręcić, to samo zrobić z akumulatorem.... mniej poważny błąd , ale oczywiście może też być poważniejszy problem (rzadko), łącznie z uszkodzeniami okablowania, wtyku gniazda, zwarcie inne ... 

PO705,  z reguły bład przełącznika z P na N, uszkodzony czujnik w skrzyni, w skrócie to tak wygląda że np. jedziesz a sygnał wychodzi że jesteś na P,  najczęściej wystarczy wyczyścić połączenia, styki, wymienić czujnik. Generalnie to jedna z mniejszych awarii, ale czasami tez może być poważniejsza jak (korpus zaworów w skrzyni) .

P1722 - czujnik prędkości pojazdu, ew. okablowanie jego..

PO826 - bład związany z wajchą zmiany położenia biegów, czujnik, wiązka, może być powiązany z PO705, rozebrać to wszystko poczyścić...

PO701, moze być powiązany z U1000, uziemienia , bład okablowania

 

te wszystkie błędy z reguły nie są jakieś poważne i mogą nawet wynikać z problemów akumulatorowych, masy, jakieś złączki, są ze sobą powiązane, mogą występować okresowo,  nie można też wykluczyć poważniejszej awarii. Warto wyczyścić błędy i pozwolić żeby samochód pojeździł z 1000km i zobaczyć czy wrócą .....

 

dziwne rzeczy to tylko 265 zużycie oleju: zmieniany niedawno ?, albo właśnie te krótkie odcinki drogi, ale to włochy więc temperatura spora, wskaźnik powinien rosnąć wyraźnie  ?

motogodziny ,....auto robiło bardzo krótkie trasy ..... średnia to 25km/h, przepracowane godziny silnika wskazują jakby przelatał ze 200tyś, ale przepracowane po rozgrzaniu wskazują, że ten przebieg 130tyś może być autentyczny...... 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od momentu kiedy zdecydowałem się na zakup, zobaczyłem 4sztuki z czego ten wypadł najlepiej. Czujnik lakieru nic nie wykazał, od dołu wygląda bardzo ładnie, rzadnych wycieków nie widać, olej w skrzyni na bagnecie wyglądał prawidłowo. Problem w tym, że nie mogłem się przejechać bo nie ma Oc. Sprzedający wystawi na 30 dni, jeśli mu potwierdzę zakup. Kazik, czy jestem wstanie zrobić coś na miejscu, żeby być pewnym, ze nie wdepne na minę:)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym go odpuscił, jesli nawet nie można się nim przejechać... To obowiązek sprzedającego opłacić OC ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gwarancji  nigdy nie masz, może są problemy ze skrzynią i ktoś próbował zmienić olej aby to ratować w końcu opitolił auto bo ciężko to ogarnąć

nie wiem czy auto ma szyber, ale kiedyś czytałem jak podobne błędy sie pojawiły, przez zalanie deszczem wajchy, wystarczyło rozebrać, wyczyścić i już.

Większość problemów pojawia się po rozgrzaniu i przejechaniu pierwszych 1000km...... tak naprawdę to

1. trzeba było by jechać na serwis skrzyń automatycznych na diagnostykę

2. oraz wyrwać jakaś gwarancję rozruchową na skrzynię typu miesiąc. 

Jeśli zostaną spełnione te 2 warunki można ryzykować..

Prosta, niebita  buda to duża zaleta....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://www.otomoto.pl/oferta/nissan-murano-z50-piekny-zadbany-doinwestowany-ID6CQ1TM.html

Dzisiaj jadę zobaczyć to cudo, żeby mieć jakiś punkt odniesienia. Pytanie Panowie odnośnie montażu gazu w tych samochodach, wiele tematów przeczytałem i mam mętlik w głowie może ktoś pomoże to rozwiać, zakładać czy nie? Specjalistę od gazu mam dobrego, a więc o montaz się nie martwię. Zastanawiam mnie tylko jak wygląda regulacja luzow zaworowych po ilu km mogą wystąpić czy się nie reguluje A wymienia szklanki, czy podczas wymiany trzeba wyciągać silnik  z jakimi kosztami trzeba się liczyć. Pomocy :)

Zastanawia mnie tylko wymiana katalizatorow, jaki był powód, co o tym myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Rally55 napisał:

https://www.otomoto.pl/oferta/nissan-murano-z50-piekny-zadbany-doinwestowany-ID6CQ1TM.html

Dzisiaj jadę zobaczyć to cudo, żeby mieć jakiś punkt odniesienia. Pytanie Panowie odnośnie montażu gazu w tych samochodach, wiele tematów przeczytałem i mam mętlik w głowie może ktoś pomoże to rozwiać, zakładać czy nie? Specjalistę od gazu mam dobrego, a więc o montaz się nie martwię. Zastanawiam mnie tylko jak wygląda regulacja luzow zaworowych po ilu km mogą wystąpić czy się nie reguluje A wymienia szklanki, czy podczas wymiany trzeba wyciągać silnik  z jakimi kosztami trzeba się liczyć. Pomocy :)

Zastanawia mnie tylko wymiana katalizatorow, jaki był powód, co o tym myślicie?

z ciekawości co Ciebie zniechęca by do mnie przyjechać obejrzeć auto ?

https://www.otomoto.pl/oferta/nissan-murano-nissan-murano-gwarancja-car-gwarant-lpg-europa-super-stan-ID6CE1Sf.html#aad3bb0eff

film jest też możesz zobaczyć, zadzwoń ponieważ przerobiłem chyba wszystkie problemy jakie trapią ten model. Możesz też zadzwonić to pogadamy :) dla mnie samochody to pasja :)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Hej, i ja zastanawiam się dość mocno nad nabyciem pierwszego Nissana Murano. Znalazłem taką ofertę w mojej okolicy, co o tym myślicie? Warto? 

https://www.otomoto.pl/oferta/nissan-murano-3-5-v6-240km-wersja-sl-awd-pelne-oc-i-ac-do-2021r-zamiana-zamienie-ID6D7GUy.html?#gallery-open 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Proponuję poczytać o problemach z naprawami starych aut.

Np. wymiana skrzyni na regenerowaną ok 11 tyś.

Wymiana silnika ok 8 tys.

Przekładnia kątowa 3 tyś. 

Most tylny 1,5 tyś.

Koszty robocizny "nieodgadnione"

Itd......

Pozdrawiam. wkar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...