Guest jan_us Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 ostatnio zaczyna pi piszczeć, wygląda na pasek alternatora co ciekawe popiszczało dwa dni i przestało, teraz na zimnego piszy aż strach, potem jak przejadę troche ciszej i juz przestaje:( silnik 1.4 czyli to nie jego przypadłosć, wybieram się do ASO, ale z ciekawości miał ktoś taki problem, i ile dni będzie walczył z tym serwis:( Janus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JACKO29 Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 Jeśli się dobrze orientuję w tematach to jesteś pierwszy z tą przypadłością [ Dodano: Wto 24 Lut, 2009 09:52 ] Oczywiście w 1.4 :one: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest JackMirror Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 Witam! Ja mam Nota 1,4. Wprawdzie jeżdżę dopiero 2 miesiące ale nie zauważyłem żeby coś piszczało. Może po prostu masz za luźny pasek? Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jan_us Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 mój ma ponad rok i 25000km, przez roki było OKI, ale teraz zzaczyna piszczeć, co ciekawe jak ida większe obroty, to piszczy mniej, a jak juz przejadę z 10 km wtedy cichutko albo wcale jutro jade do ASO - zobaczymy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest notek Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grimm Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 w mojej p11 miałem identyczny problem, wystarczyło podciągnąć paski i po kłopocie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dar1962 Posted February 25, 2009 Share Posted February 25, 2009 ostatnio zaczyna pi piszczeć półśrodek - regulacja paska poprzez naciągnięcie - dwukrotnie korzystałem z takiej usługi w ASO - robią ją za darmo - pomaga praktycznie od razu ale niestety bez gwarancji na jak długo - oczywiście siła naciągu musi mieć jakieś rozsądne granice, bo jeżeli przesadzą to szybko zużyją się np. łożyska wirnika alternatora - ci z ASO przynajmniej w teorii powinni wiedzieć z jaka graniczną siłą można go naciągnąć bez ryzyka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
txm777 Posted February 25, 2009 Share Posted February 25, 2009 Witam! Niestety potwierdzam problem. Note 1.4 z kwietnia 2006, wczoraj i dzisiaj popiskuje na najniższych obrotach (1000). Jeśli jutro będzie to samo to jadę do ASO. Pozdro! Tomasz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest notek Posted February 25, 2009 Share Posted February 25, 2009 ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JACKO29 Posted February 25, 2009 Share Posted February 25, 2009 W 1.4 z tego co tu obserwuję to pojawia się po dłuższym przebiegu,może to być wina zużycia materiału (sztywny pasek) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest notek Posted February 25, 2009 Share Posted February 25, 2009 ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jan_us Posted February 25, 2009 Share Posted February 25, 2009 właśnie wróciłem z ASO , podciagneli pasek, ale ponoć to piszczał pasek od klimy, ponoć dostało się do niego kamyczków i piasku, podciagnęli ale jak by piszczało to do wymiany - małe 200 zł pasek plus wymiana- miał ktś wymieniany pasek od klimy????? a i jeszcze wymieniają pasek - płacę za pasek oki, ale za wymiane też ?????? 130 pasek plus 70 wymiana- ciekawe co to jest gwarancja ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest notek Posted February 25, 2009 Share Posted February 25, 2009 ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dar1962 Posted February 26, 2009 Share Posted February 26, 2009 ciekawe co to jest gwarancja ? gwarancji zwykle nie podlegają części które ulegają NORMALNEMU zużyciu - np okładziny hamulcowe czy tarcze - pod warunkiem że przyspieszone zużycie nie nastąpiło w wyniku wady materiałowej. ASO usiłuje zwykle wmawiać klientom, że pasek napędu osprzętu jest właśnie w tej grupie części, z czym się mogę zgodzić, bo przecież w wyniku pracy także ulega zużyciu. Ale czy normalną sytuacją jest kiedy daje o sobie znać po kilku czy kilkunastu tys. km przebiegu? Ci z ASO twierdzą, że piszczenie niekoniecznie oznacza zużycie tj, że pasek mimo hałasu jest w pełni sprawny bo spełnia swoje zadanie i może pracować jeszcze długo bez obawy o pęknięcie a pisk zwykle szybko milknie po rozgrzaniu. Mnie sugerowano podczas przeglądu po dwóch latach jego wymianę - oczywiście na mój koszt, na co nie wyraziłem zgody, więc skończyło się na dwóch regulacjach - na ich koszt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest notek Posted February 26, 2009 Share Posted February 26, 2009 ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
txm777 Posted February 27, 2009 Share Posted February 27, 2009 Pytanie: co to znaczy NORMALNE zużycie. auto ma co prawda prawie trzy lata, ale przejechane tylko 32tys km Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest notek Posted February 27, 2009 Share Posted February 27, 2009 ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dar1962 Posted March 2, 2009 Share Posted March 2, 2009 na zimnego piszy aż strach, potem jak przejadę troche ciszej i juz przestaje:( jeśli nie uda ci się wynegocjować wymiany - zażądaj po prostu naciągnięcia - w moim przypadku pomogło - czasami jak jest bardzo mokro, odezwie się zaraz po uruchomieniu ale po kilkunastu sekundach jest cicho Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest notek Posted March 2, 2009 Share Posted March 2, 2009 ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dar1962 Posted March 3, 2009 Share Posted March 3, 2009 "u mnie pomogło" bo generalnie rzecz biorąc - pomogło stosunek pisków do niepisków po uruchomieniu pozostaje na razie nadal na granicy błędu statystycznego a jeśli już się pojawiają - trwają ok 10-15 sekund więc machnąłem na ten problem (?) ręką Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest notek Posted March 3, 2009 Share Posted March 3, 2009 ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mosa Posted March 5, 2009 Share Posted March 5, 2009 U mnie pasek zaczął piszczeć przy przebiegu 50 tys km. Pasek i rolka (nie wiem która) została wymieniona bez probelmu w ramach gwarancji. Dlatego polecam pojechać do ASO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest notek Posted March 5, 2009 Share Posted March 5, 2009 ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mosa Posted March 6, 2009 Share Posted March 6, 2009 A temat jakiego dotyczy silnika? trzeba kilka razy powtarzać jaki to silnik? :diabel: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest notek Posted March 6, 2009 Share Posted March 6, 2009 ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.