Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

x-trail 2.2td i nie schodzenie z obrotow jak zimny


Guest tomder
 Share

Recommended Posts

witam,

 

od jakiegos czasu jestem zadowolonym posiadaczem x-traila 2.2 td z 2003.

 

generalnie auto chodzi bez zarzutu i ma bardzo przyzwoite spalanie jak na swoj rozmiar jest jedno ale ...

 

nie wiem czy zachowywal sie tak od poczatku czy to ostation (autem jezdzi zona) ale rano na zimno po dodatniu gazu auto nie schodzi z obrotow (moze schodzi po jakims czasie ale w sumie nie czekalem zbyt dlugo). jak tylko dostanie odrobine temp to jest juz wsio wpariadki.

 

to normalne? nalezy cos robic? co?

 

nastepna sprawa to minimalne wrazenie luzu w kierownicy przy predkosci powyzej 80 km/h w sumie przy wolnej jezdzie nie czuje tego ale moze jakbym sie po dziurach ...

 

wszelkie porady i opinie mile widziane

 

z gory dziekuje.

 

tomder

Link to comment
Share on other sites

obroty takie na jakie go wkrece czyli jesli przycisne na jedynce i dojdzie do 2500 to tak zostanie

 

[ Dodano: Wto 24 Lut, 2009 22:53 ]

ale jesli przeloze na 2 i spadnie to 1200 to znowu po wcisnieciu sprzegla czy jalowego obroty tak zostana.

Link to comment
Share on other sites

nie rozumiem, jak go przyciśniesz na jedynce to oznacza że robisz to podczas jazdy więc czego się spodziewałeś że jak rozbujasz go na jedynce do 2500 i odpuścisz gaz to obroty Ci spadną natychmiast do 900?! obroty na zimnym silniku, mówimy tu oczywiście o obrotach na biegu jałowym, są wyższe a jak się silnik nagrzeje to wracają do normy. wyższe oznacza to coś w granicach właśnie 1200obrotów.

Link to comment
Share on other sites

czyli fakt ze jak silnik jest zimny i rusze z miejsca i obroty podejda do 2500 wcisne sprzeglo aby zminic bieg na 2 i obroty nie spadaja z 2500 nawet po 30 sec jest normalnym objawem?

 

to nie jest moje pierwsze auto i nie chodzi mi o normalne zachowanie zimnego silnika ktory bedzie dzialal na automatycznym ssaniu i mial wyzsze obroty.

 

przyznaje, ze nie jest latwo to opisac.

 

t

Link to comment
Share on other sites

nie, to już zdecydoanie nie jest normalne ale z twojego wcześniejszego opisu wygladało to cokolwiek inaczej.

Link to comment
Share on other sites

najlepszą metodą jest podpięcie się pod komputer który w 90% przypadkach sprawdza się jako wskaźnik błędu, nie kosztuje to dużo a daje odpowiedź bez zazwyczaj drogiego szukania metodą prób i błędów (a przyczyn może być kilka). to już nie te czasy kiedy przy pomocą młotka i śrubokrętu mogliśmy sami naprawić samochód.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...