Gość djepp Opublikowano 1 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2005 czesc, ktos moze wie jak wejsc w funkcje wyzszego rzedu w nowej Primerze z konca 2003 ? chodzi o kasowanie sygnalu SERVIS WYMAGANY ,widzialem jak to robil mechanik ale to bylo tak szybko ze nie dalem rady zapamietac , jednoczesnie przycisnal pare przyciskow na panelu sterowania ktory znajduje sie pod monitorem komputera pokladowego oraz kamery umieszczonej w klapie bagaznika, jeszcze do konca 2006 roku jestem zmuszony robic inspekcje ze wzgledu na gwarancje , ale po tym terminie bede robil sam przeglady , mechanik nie chce tego zdradzic , mozecie mi pomoc ? a moze ktos ma znajomego ktory potrafi ten problem rozwiazac? wielkie dzieki za pomoc i pozdrawiam wszystkich, czesc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 2 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2005 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ighlight=#42937 kolego uzywaj wyszukiwarki i nie puszczaj postow w kazdym mozliwym katalogow. jak ktos bedzie wiedzial to ci odpisze (co malo prawdopodobne bo nie widzi sie tu czesto p12....) :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość djepp Opublikowano 2 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2005 po pierwsze : nie jestem twojm kolega bo sie nie znamy, po drugie : jezeli oferujesz mi swoja pomoc to nie odpowiadaj zagadkami tylko napisz w jakiej wyszukiwarce szukac i pod jakim haslem no i po trzecie : to jest moj pierwszy post prosze czytac dokladnie kto zamieszcza posty ,nie bylem wtedy jeszcze czlonkiem fanclubu ale juz rozmawialem z paroma prawdziwymi fanami Nissana i to oni mi poradzili zebym zamiescil taki temat , moze ktos pracuje w servisie lub w salonie Nissana ? i to wlasnie od nich oczekuje pomocy a to ze po polsce nie jezdzi duzo P 12 nie odgrywa roli bo prawdziwy fan Nissana interesuje sie kazdym nowym modelem ulubionego auta, a jezeli chcesz naprawde mi pomuc to poradz cos i udowodnij ze jestes DEBESCIAK jak o sobie piszesz , nie gniewaj sie ale pomysl na drugi raz zanim napiszesz odpowiedz na prosbe o pomoc, bo to co napisales nie bylo ani mile ani pomocne , czesc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IvanH Opublikowano 2 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2005 po pierwsze : nie jestem twojm kolega bo sie nie znamy, po drugie : jezeli oferujesz mi swoja pomoc to nie odpowiadaj zagadkami tylko napisz w jakiej wyszukiwarce szukac i pod jakim haslem no i po trzecie : to jest moj pierwszy post prosze czytac dokladnie kto zamieszcza posty ,nie bylem wtedy jeszcze czlonkiem fanclubu ale juz rozmawialem z paroma prawdziwymi fanami Nissana i to oni mi poradzili zebym zamiescil taki temat , moze ktos pracuje w servisie lub w salonie Nissana ? i to wlasnie od nich oczekuje pomocy a to ze po polsce nie jezdzi duzo P 12 nie odgrywa roli bo prawdziwy fan Nissana interesuje sie kazdym nowym modelem ulubionego auta, a jezeli chcesz naprawde mi pomuc to poradz cos i udowodnij ze jestes DEBESCIAK jak o sobie piszesz , nie gniewaj sie ale pomysl na drugi raz zanim napiszesz odpowiedz na prosbe o pomoc, bo to co napisales nie bylo ani mile ani pomocne , czesc bez sensu Po pierwszy to my tu wszyscy jesteśmy kolegami. Po drugie nie trzeba używać specjalnej wyszukiwarki, tylko u góry na pasku menu jest taki obrazek lupy i podpisane "szukaj". Wystarczy kliknąć, wpisać to czego oczekujesz i jest spora szansa, że znajdziesz. Więc się na nikogo nie obrażaj, nie wytykaj. Po trzecie to greg napisał, że na forum jest mało uzytkowników P12, oprócz Ciebie to sobie nikogo nie przypominam, więc trudno będzie uzyskać informację o tym modelu. Greg nie chciał Cie strofować, tylko stwierdził fakt. Po czwarte to pytanie o wykasowanie tego sygnału na forum pojawia się nie po raz pierwszy i nie wiem czy za każdym razem pytasz o to Ty. A tak wogóle to jeśli napisałeś, że do 2006 bedziesz robil inspekcje w ASO, a później już nie to uwierz, że powiedzą Ci jak ustawić żeby owa informacja się nie pojawiała. Zapytaj się swojego szefa serwisu, on ma obowiązek Ci to powiedzieć, a jak nie to napisz to Nissan Poland oni bywają w takich sprawach pomocni. Pozdrawiam i życzę sukcesu w rozwikłaniu problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 2 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2005 .. i udowodnij ze jestes DEBESCIAK jak o sobie piszesz ... Podpis pod nickiem jest umieszczany automatycznie i jest uzależniony od ilości napisanych postów a nie własną opinią o sobie... :wink: Peace Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość djepp Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 Czesc,uderz w stol a nozyce sie odezwa, nie spodziewalem sie ze moja odpowiedz zostanie potraktowana w ten sposob , widocznie mamy rozne zdania na pojecie kolezenstwa, dla mnie kazdy jest kolega jezeli wyraza dobra wole i stara sie byc uprzejmy i pomocny, dlaczego inni do ktorych sie zwrocilem byli uprzejmi i pomocni ? to oni mi zaproponowali przystapienie do klubu i zamieszczenie tego tematu i to sa prawdziwi koledzy , dlatego odsylam do tego postu na ktory sie ten pan powolywal, taka jest definicja kolezenstwa wsrod kierowcow ze kazdy stara sie bezinteresownie pomuc drugiemu, kazdy ma prawo do obrony czyz nie? jezeli ktos ze mnie kpi zasluguje na podobna odpowiedz, mysle ze na tym zakonczymy ten temat, wystarczylo spojzec na date mojego przystapienia do klubu i juz bylo jasne" ze nie wypisuje do wszystkich mozliwych katalogow" problem napewno maja wszyscy posiadacze P 12 , model ten jest skladany od 2002 i teraz konczy lub skonczyla sie gwarancja, moze ten problem czeka Ciebie lub Was za niedlugo ? napewno w przyszlosci bedziecie zmieniac auta na lepszy model a powiem wam szczerze ze warto , auto jest super , co do wyszukiwarki to poradz jakie haslo wpisac? szukalem pod Nissanem i znalazlem dwa fancluby jeden w polsce a drugi w niemczech i jestem juz zameldowany w nich moze akurat ktos ma juz ten problem z glowy? , co do Servisu jezeli poprosisz ich o skasowanie tego sygnalu to chca robic przy okazji inspekcje a to pociaga grube pieniadze za soba, pomysl z" Nissan Polsaka " wydaje mi sie dobry , moze akurat klapnie? koledzy ktorzy maja BMW jezdza do polski wykasowywac sygnal " inspekcja " ale bez flaszki sie tez nie obejdzie , mam nadzieje ze pracownicy Nissana tez naleza do fanklubu i na to licze ze oni sie odezwa , co do podpisu to nie wiedzialem ze jest uzalezniony od ilosci wyslanych postow, to dowodzi ze jestem naprawde zielony, mozecie mi uwierzyc ze nie obrazam sie o byle co ale z natury jestem bardzo zyczliwy dlatego tez dziekuje wszystkim co starali lub nadal siie staraja mi pomuc, mam czas do pazdziernika 2006 ale jak widzicie ten problem bedzie powracal coraz czesciej na Forum jezeli juz spotkaliscie sie z tyloma pytaniami na ten temat to swiadczy ze jest problem i mozemy go wspolnie probowac rozwiazac, prosze nie gniewajcie sie a postarajcie sie pomoc nie tylko mi ale wszystkim posiadaczom P 12 .Dzieki za wszystkie rady napewno skorzystam i bede probowal dalej sie dowiedziec jak skasowac ten nieszczesny sygnal ,jezeli sie dowiem to napewno dam znac , pozdrawiam Janusz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość djepp Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 zapomnialem dodac ze pisalem eMaile do 6 Servisow Nissana w roznych stronach polski i na zaden nie otrzymalem odpowiedzi ,czesc Janusz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bastek Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 Pierwsza rada: nie musisz pisać nowego postu, tylko możesz edytować poprzedni... W naszym Klubie obowiązuje zasada, że wszyscy dla wszystkich są kolegami i tak też się możemy nawzajem nazywać. Mój tata ma P12. W tym Ci akurat nie pomogę, ale w innych zagadnieniach możesz pytać! Natomiast Druga rada:w sygnaturce (tam gdzie masz napisane "jestem jeszcze zielony") wpisz też model i silnik swojego autka. A jeśli nie chcesz to napisz jaki masz silniczek... Mój tata ma 1,9 dCi. Do Grega: Wyluzuj trochę! Wiem, że było o tym pisane, ale ja pamiętam jak pierwszy raz w życiu wszedłem na jakiekolwiek forum dyskusyjne (to było to forum) i tez nie wiedziałem "z czym to się je". Dzięki życzliwym klubowiczom jakoś się nauczyłem... A swoją drogą, djepp, nie musiałeś tak impulsywnie reagować... Każdy może mieć zły dzień... Peace Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IvanH Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 Dobra znalazłem. Nie wiem czy działa. Instrukcja po angielsku, domyślam się, że nie musze tłumaczyć. SELF DIAGNOSIS and CONFIRMATION/ADJUSTMENT MODE 1. START ENGINE. 2. TURN AUDIO SYSTEM OFF. 3. WHILE PRESSING THE INFO SWITCH,TURN THE VOL CONTROL 30 CLICKS OR MORE (dosen't matter which way). When self diag and conf/adj mode is started a short "beep" will be heard. Select CONFIRM/ADJUSTMENT. Select SERVICE. You should be able to reset and make any adjustments on the screen displayed. If you need to go back a screen at any stage, use the "PREV" button. Skrzynka browara wystarczy heheheh Znalezione na www.nissanprimera.net Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość djepp Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 sluszna racja,ale widocznie jestem z tego nerwowego rocznika, co do silnika to mam 1.8 benzyna acenta, 5 drzwiowy, miedzy bogiem a prawda nie mam pojecia jak zamiescic zdjecie i opis auta, jestem jeszcze naprawde na etapie " ZIELONY" tez mam taka nadzieje ze wszystko bedzie dobrze jak do tej pory to mialem do czynienia z zyczliwymi kolegami, mysle ze tak zostanie, mam pytanie odnosnie diesla, moze we wrzesniu wymienie auto na Kombi acenta 1,9 D , wiem ze model z 2005 roku ma wyposazenie identyczne jak 5 drzwiowy benzyniak dodatkowo ma nawigacje i tempomat, czy twoj ojciec ma tez tempomat? jak funkcjonuje ? nie ma rzadnych problemow? ile pali ten diesel 1,9 D ? mialem od maja 2003 do pazdziernika 2003 Diesla kombi z 2,2 D, oddalem go bo palil mi ponad 9 litrow ropy na setke , nie mial kamery i byl slabiej wyposazony, tempomaty sa montowane na razie tylko w Dieslach 1,9 acenta, mam klopoty z kregoslupem i dretwieje mi prawa noga jak jade dluzej na przyklad do polski dlatego zalezy mi na tepomacie,wielkie dzieki za zyczliwosc i do uslyszenia, czesc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość djepp Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 Ivanti jestes wielki to sie pcha na usta , wielkie dzieki mysle ze teraz dam rade to przeskoczyc, jutro postaram sie to zlikwidowac, co do skrzynki piwa to chetnie ale ze wzgledu na dzielaca nas odleglosc to technicznie niemozliwe ale kto wie? w sierpniu jedziemy do polski na wakacje bedziemy w mielnie i gdansku, moze akurat? jak to wygrzebales? naprawde zaczynam cie podziwiac przeszukalem wszystkie niemieckie strony i oni milcza na ten temat, mozesz sie dostac do funkcji ustawienia prostych funkcji ale milcza na temat wejcia do systemu auta, jeszcze raz wielkie dzieki i zwroc uwage ze dla chcacego nic trudnego, dla mnie ten problem byl nie do przeskoczenia a ty potrzebowales paru godzin, chyle czola, w sumie jestescie super i mysle ze mi wybaczycie to ze sie unioslem, pozdrawiam i dziekuje , Janusz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IvanH Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 Ivanti jestes wielki to sie pcha na usta , wielkie dzieki mysle ze teraz dam rade to przeskoczyc, jutro postaram sie to zlikwidowac, co do skrzynki piwa to chetnie ale ze wzgledu na dzielaca nas odleglosc to technicznie niemozliwe ale kto wie? w sierpniu jedziemy do polski na wakacje bedziemy w mielnie i gdansku, moze akurat? jak to wygrzebales? naprawde zaczynam cie podziwiac przeszukalem wszystkie niemieckie strony i oni milcza na ten temat, mozesz sie dostac do funkcji ustawienia prostych funkcji ale milcza na temat wejcia do systemu auta, jeszcze raz wielkie dzieki i zwroc uwage ze dla chcacego nic trudnego, dla mnie ten problem byl nie do przeskoczenia a ty potrzebowales paru godzin, chyle czola, w sumie jestescie super i mysle ze mi wybaczycie to ze sie unioslem, pozdrawiam i dziekuje , Janusz No naprawdę czuję się wielki w takim momencie. 8) Pamiętaj, że my tu wszyscy jesteśmy żeby sobie pomagać, ja zawsze staram się wszystkim pomóc jak potrafię, a w momencie sukcesu i ja mam wielką satysfakcję. Niby instrukcja jest, mam nadzieje, że będzie śmigało. Oczywiście czekam na raport. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 Co jak co ja witam "djepp" i mam nadzieję, że będzie często na naszym forum gościł. Jak wypróbujesz metode, którą podał "IvanH" to napisz jaki był jeje rezultat. Pozdrawiam P.S. JAk ktos może to niech przetłumaczy to dla osób u których jest kiepsko z angielskim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IvanH Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 1. Włączyć silnik. 2. Wyłączyć system audio. 3. Trzymając wciśnięty guzik INFO, kręcić gałką głośności o 30 kliknięć lub więcej w dowolną stronę. 4. W momencie gdy uruchomi się system diagnostyczny powinno byc słychać "beep" :wink: 5. Później zgodnie z tym co będzie na ekranie (nie mam P12 więc nie wiem), wybrać opcję CONFIRM/ ADJUSTMENT. A później jeszcze SERVICE. 6. No i później na czuja dokonać stosownych zmian. Ktoś kto ma jakiekolwiek pojęcie o kompach powinien sobie poradzić. 7. W każdym momencie można się wycofac do poprzedniego ekranu wciskając PREV. Jak ktoś to zastosuje w praktyce to niech napisze co i jak, bo ja N-Formem się raz w życiu bawiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość djepp Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 wejde na ten adres co podales to napewno dowiem sie jeszcze innych rzeczy,teraz jak przeczytalem ta wiadomosc po angielsku to sobie przypomnialem jak ten szef Servisu likwidowal mi ten sygnalprzy pierwszejinspekcji to widzialem ze on jednoczesie przyciskal przyciski i robil cos przy potencjometrze glosu ale nie pomyslalem ze trzeba glos przestawic do oporo na stufe 30 czyli prawie full,mysle ze to klapnie, teraz nie mam juz czasu bo musze sie zbierac do pracy, jeszcze obiad i do pracy rowerem, moze jak przyjde z pracy to zrobie probe,mysle ze w Dieslu tez to zadziala czyli przyda sie to tez mojemu poprzedniemu rozmowcy a raczej jemu ojcu, sprawdzilo sie co powiedzialo mi dwoch kumpli o ktorych wam wczesniej pisalem asa fanami Nissana, ze trzeba zamiescic temat i czekac, jestem ciekawy co na to Greg? moze teraz uwierzy ze w jednosci jest sila?w sumie jestem tak zadowolony ze nie pozostaje mi nic innego ale go tez przeprosic i mu podziekowac bo to jego post spowodowal lawine i rozwiazanie problemu , jeszcze raz wielkie dzieki dla wszystkich, nie gniewajcie sie na mnie czesc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość djepp Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 z angielskim idzie mi troche gorzej niz w niemieckim ale dalem sobie rade , ale wielkie dzieki za przetlumaczenia , zawsze co dwie glowy to nie jedna, mozesz czuc sie dumny bo zauwaz ze wszyscy zwatpili i byli przekonani ze przy malej ilosci P 12 nie znajdziemy odpowiedzi na to pytaniea jednak ! jeszcze raz dzieki i czesc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bastek Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 Wybierz najlepsze zdjęcie i prześlij mi na maila, to zamieszcze go tak, żebyś miał pod nazwą użytkownika. Wpisz sobie na przykład "Primera 1,8 Acenta" tam, gdzie wpisałeś "jestem jeszcze zielony". Mój tata ma golutką Visie z alufelgami i halogenami, a więc z tempomatem niewiele Ci pomogę. Co do silnika, to powiem tak: 1,8 jest do tego autka stanowczo za słaby. Mój tata miał wcześniej Almi z tym silnikiem i tam się sprawował całkiem nieźle, ale w Primerce jest raczej wolny. Po przesiadce na 1,9 dCi, poczujesz się jak w raju! Jeśli ktoś jest przeciwny współpracy Nissana i Renault, niech się tym przejedzie. Nissan nigdy nie był prymusem w produkcji niewielkich diesli. Mieszkamy koło Zakopca, więc ma trudne warunki do oszczędnej jazdy, ale do Kraka "zakopianką" udało się osiągnąć wynik z danych technicznych - 4,8. I wcale nie była to strasznie wolna jazda! W ruchu miejskim czasem zdarza się 7,5, a na trasie przy szybkiej jeździe 6 - 6,5. Dynamika jest zachwycająca! Do "setki" zbiera się poniżej "dychy", a max udało się wyciągnąć 200 km/h. Klekot jest, ale tylko jeśli silnik jest zimny i na wolnych obrotach. Potem o dieslu pod maską przypomina Ci tylko obrotomierz, świetna elastyczność (wyprzedzanie na 5., a czasem nawet na 6. biegu nie stanowi problemu) no i rachunek na stacji benzynowej! pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 jestem ciekawy co na to Greg? moze teraz uwierzy ze w jednosci jest sila?w sumie jestem tak zadowolony ze nie pozostaje mi nic innego ale go tez przeprosic i mu podziekowac bo to jego post spowodowal lawine i rozwiazanie problemu , jeszcze raz wielkie dzieki dla wszystkich, nie gniewajcie sie na mnie czesc ciesze sie, ze mimo mojego wrodzonego sceptycyzmu problem wyglada na rozwiazany! IvanH, niegdy nie watpie w Twoj profesjonalizm, zdrowy rozsadek i opanowanie :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IvanH Opublikowano 4 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2005 djepp jeszcze nie zamieścił fotek, a wysłał je do mnie więc je zamieszczam. Tak wygląda ekran, po wejściu do menu serwisowego. Mam nadzieje, że nasz kolega opisze nam jak dokładnie tam wszystko sie ustawia. A to jego Primera: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość djepp Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 Czesc, jak widzicie to przy waszej pomocy problem jest trafiony i zatopiony ze tak powiem, w sumie bylo to dziecinnie latwe, trzeba tylko jednoczesnie nacisnac przycisk INFO i krecic potencjometrem przy wylaczonym radiu a z wlaczonym silnikiem, przy dojsciu potencjometra do 30 stopnia glosnosci otwiera sie strona na monitorze z wejsciem do systemu, odblokowane jest tylko przejscie do sygnalu SERVIS, pozostale przejscia sa nie aktywne trzeba podlaczyc laptopa z programem i wtedy mozna przejsc do dalszych funkcji, zawsze myslalem ze chipy z zapisem stalym sa tylko w Audi A6 , BMW seri 7 i Mercedesach S-klassy powyzej 240 , no ale podobno w tym modelu tez, dostalem odpowiedz z niemieckiego fanklubu, ale troche sie spoznili, podali tylko z ciekawostek to ze przy kontroli przez ubezpieczenie mozna dojsc do orginalnego stanu licznika tak ze drzyjcie nieuczciwi Handlarze, mysle ze to dobra sprawa dla nas , zawsze bedziemy wiedzieli co kupujemy, wracajac do likwidacji tego sygnalu to jak widzicie na zdjeciu wpisujecie nowy stan kilometrow i w tym czasie po dojsciu do stanu licznika wlaczy sie ten sygnal na monitorze, a jest bardzo wkurzajacy,drugi przeglad robilem przy 30000 czyli nastepny mam przy 45000.tyle odnosnie sygnalu, wszystkie zegary ,sa umieszczone na srodku i to daje wspaniala widocznosc w czasie jazdy , masz zawsze wszystko pod kontrola, wyswietla sie wszystko co jest mozliwe do wyswietlenia, drzwi , pasy , paliwo, hamulce, katalizator i jeszcze nie wiem co , dobrze ze nie pokazuje kiedy mam isc do KLO,sterowanie komputerem jest tez przy kierownicy tak ze nie trzeba sie gimnastykowac w czasie jazdy, mysle ze ten model jest jednym z najlepszych aut, jest drogi, ale w porownaniu z takim samym modelem Mercedesa czy Audi to jest o polowe tanszy, jak narazie to sprawia sie bez zarzutu, mialem juz 4 naprawy gwarancyjne ale to same pierdoly, wycieraczki , uszczelka w drzwiach, polka w bagaznikui glosnik do wymiany , drobnostka, zycze wam w najblizszym czasie tez tego modelu i polecam go bo jest naprawde warty polecenia czesc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KaZeLoT Opublikowano 6 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 A może by tak umieścić ten opis w "Zrób to sam"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość djepp Opublikowano 6 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 Wiesz ze jestem nowy , miedzy Bogiem a prawda to nie wiem jak to sie robi, jezeli uwazasz ze to sie komus przyda to dla czego nie? jezeli juz bylo wiecej pytan w tym temacie to chyba masz racje, pierwsze modele tego typu wyszly na poczatku 2002 roku, teraz juz minelo ok. 5 miesiecy i napewno zaczyna sie ten sygnal zapalac a to doprowadza do szalu, wszystko znika z monitora a zapala sie znak mlotka z kluczem ze tak powiem ,poradzcie co z tym fantem zrobic ? jak to zamiescic ? czy pisac osobny opis? czy tylko ten stary skrocic a reszte wyrzucic, fajny rym, narazie czesc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Scyzor Opublikowano 6 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 A może by tak umieścić ten opis w "Zrób to sam"? Zrobione. Nissan Primera P12 : Kasowanie sygnału o wymaganym serwisie. P.S. Gdyby kolega djepp przy okazji klikania coś nowego odkrył, prosimy o info, wzbogacimy opis. pzd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość djepp Opublikowano 6 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 czesc, ale cos za cos, pomoz wsadzic te zdjecie monitora z komputerem do zrob to sam,dobrze? zartuje , ale jezeli mozesz to przenies zdjecie a ja napisze kilka slow, mam dla wszystkich posiadaczy p12 i nie tylko , bardzo wazna wiadomosc, nie wiem dlaczego Nissan Polska nie chce sie przyznac do bledu fabrycznego, ale fakt jest faktem ze wszystkie modele p12 cierpia na drganie kierownicy po przekroczeniu 100/ km. , w Autohausie zrobilem awanture i okazalo sie ze klocki hamulcowe sa nie dopasowane idealnie do tarczy, sa chyba leciutko za szerokie spilowali mi je wywarzyli przednie kola i teraz nawez przy 190/km. moge poscic kierownice a ona nie drgnie i sie nie przesunie na milimetr, niekiedy trzeba sie postawic zeby cos osiagnac czyz nie ? ja nie bylem pierwszym przypadkiem i nie ostatnim, w kombi mialem to samo , oddalem do inspekcji i zniej odebralem juz bez drgan, tak ze nawet mi nie powiedzieli ze cos takiego bylo, na moja wzmianke ze po inspekcji auto lepiej funkcjonuje powiedzial ze wywazyli kola , dopiero przy drugim aucie przyznal sie do tego bledu fabrycznego ale to z tego wzgledu ze wszyscy sie zglaszali z reklamacja, czesc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 6 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 czesc, ale cos za cos, pomoz wsadzic te zdjecie monitora z komputerem do zrob to sam,dobrze? Albo mi się wydaje, albo to zdjęcie tam już jest.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.