dylson Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 W porownaniu do innych maxim mojej nagrzanie sie zajmuje wiecej czasu. Po nagrzaniu temp trzyma sie na polowie a moze nawet ciut nizej. Znajomy powiedzial mi ze termostat moze do konca sie nie zamykac i to moze byc problem. Jenak po zajrzeniu pod maske nie udalo mi sie go zlokalizowac. Jesli ma ktos jakis schemat albo zdjecie z zaznaczonym miejscem gdzie jest bede wdzieczny za jego zamieszczenie. A moze jeszcze cos innego moze miec wplyw na dluzsze nagrzewanie auta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 umieszczony jest zaraz na prawo od pompy wodnej. tuz nad alternatorem. wychodzi tam gruba rura do chlodnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wald Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 A to na jakim poziomie powinna byc wskazowka temperatury cieczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 4 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Co do lokalizacji termostatu to wlasnie obstaialem okolice alternatora albo gdzies pod przepustnica. Trzeba wyciagac alternator zeby sie do niego dobrac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość psubrat Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 wskazówka temperatury powinna być prawie na godzinie dziewiątej [ Dodano: Sro 04 Mar, 2009 18:42 ] hurrra! mój setny post Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert1234 Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 wskazówka temperatury powinna być prawie na godzinie dziewiątej [ Dodano: Sro 04 Mar, 2009 18:42 ] hurrra! mój setny post u mnie tyćkę poniżej 9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Co do lokalizacji termostatu to wlasnie obstaialem okolice alternatora albo gdzies pod przepustnica. Trzeba wyciagac alternator zeby sie do niego dobrac? nie nei musisz sciagac alternatora, jednakze musisz sciagnac pasek napedzajacy klime i alterek. nie zapomnij tez ze tam idzie uszcelka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 4 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Ok dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.