Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

MICRA 1.3 16v- lubryfikacja zaworów


Pawcior

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :)

 

dzis bylem u mojego gazownika umowic sie na regulacje i akurat stala tam na warsztacie Primera p12. gaz sekwencja z lubryfikacja zaworow. Interesuje mnie ta lubryfikacja. Cy w Micrze sie to sprawdzi ? autko moje ma teraz 290 k przebiegu w tym 200 na LPG. Zawory byly regulowane juz 100 tys temu, a jako ze chcialbym jeszcze troche posmigac na tym silniku ( do 500-550 tysiecy) czy warto w takie rozwiazanie inwestowac? uchroni to zawory przed wypalaniem sie ? podobno przy regulacji plytkowej to sie sprawdza , ,ale czy bedzie to wspolpracowac dobrze z instalacja II gen ( BRC JUST) . jak z jazda na benzynie wtedy ? i jak z kreceniem do obrotow wysokich ( np przy wyprzedzaniu)? tez wtedy dziala ta lubryfikacja ? ile mniej wiecej plynu schodzi na 1000 km ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lubryfikacja jest potrzebna tylko wtedy kiedy masz wtrysk bezpośredni. Tak mi sie przynajmniej wydaje, u kumpla w Yaris takie cuś założyli i olej musi do tego dokupowac.

Wynikało to z jego instalacji gazowej oraz samego silnika. Nie myślał bym o tym raczej przy instalce II generacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość johny_fellow

Lubryfikacja zaworów jest kompletnie niepotrzebna w tych silnikach.

Czytałem, że jest potrzebna przy ceramicznych gniazdach zaworów więc to Ci nie grozi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u kumpla w yaris jest tak , że zawory pracują bez żadnych uszczelnień, metal w metalu - i tutaj właściwosci smarne paliwa są istotne - a w gazie jest z nimi krucho - po to jest dodatkowe smarowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...