Guest mięcho Posted March 6, 2009 Share Posted March 6, 2009 witam chciałbym zachęcić Was do uporządkowania tematu opon i ich rozmiarów coraz lepsza pogoda zachęca do wypraw w teren, niestety 100% moich wyjazdów kończy się telefonem do kolegów i akcjami typu linki kantówki deski itp po prostu mam słabe opony wszyscy spotkani offroadowcy mówią wstaw duże koła, balony itp i teraz pytanie jakie opony wejdą bez liftów najlepiej żeby były maksymalnie wielkie szukałem na forach jak wściekły ale pojawiają się nieścisłości i nie wiem czy kupować 30X9.5 r 15 czy 31X10,5 r 15 poradźcie coś koledzy dodam jeszcze że auto służy mi bardziej do wycieczek i 70 % jazd odbywa się po NIECZARNYM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzemik Posted March 6, 2009 Share Posted March 6, 2009 Zapraszam do zapoznania się z tematem dotyczącym wszystkich samochodów terenowych. http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=29486 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mięcho Posted March 6, 2009 Share Posted March 6, 2009 pozdrawiam Cię Dzemik przeczytałem i już sobie uporządkowałem parę spraw -> dzięki pozostał tylko problem rozmiaru, upieram się przy jak największych kołach a nie chcę się bawić w lifty więc ponawiam pytanie co tam można największego włożyć? a może ktoś ma jakieś foty na dużych gumach?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanopulus Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 Oblukaj jeszcze te wątki: http://kilometr.com/naprawiam-t-3.html#opony http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=46986 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=35342 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=46296 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mięcho Posted March 21, 2009 Share Posted March 21, 2009 31x 10,5 x15 ale trzeba zderzak podciąć albo zrobić tak jak ja tzn. ja jeżdze a zderzak leży w garażu z tyłu przy maksymalnym wykrzyżu koło ociera o ramę więc trzeba zrobić lift chociaż nie chciałem zdejmę zderzaki zrobie lifta na 5cm i machnę kilka zdjęć Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanopulus Posted March 21, 2009 Share Posted March 21, 2009 31x 10,5 x15 ale trzeba zderzak podciąć albo zrobić tak jak ja tzn. ja jeżdze a zderzak leży w garażu z tyłu przy maksymalnym wykrzyżu koło ociera o ramę więc trzeba zrobić lift chociaż nie chciałem zdejmę zderzaki zrobie lifta na 5cm i machnę kilka zdjęć Mięcho: Jak dasz rade to zrób fotki w trakcie prac nad liftem. Fajnie by było zobaczyć jak się robi "to i owo" w realu :027: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kriss999 Posted April 3, 2009 Share Posted April 3, 2009 Ja mam 31x10,5x15 i nic nie obciera . Chyba ze będziesz jezdził w extemalnych warunkach . Chodzi mi o wykrzyz ,pozdrawiam . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bigi Posted April 21, 2009 Share Posted April 21, 2009 jak rozumiem 31x10,5x15 do T1 wejda bez problemu ? czy lepiej o oczko mniejsze wziazc ? ( na razie pytam na zapas bo w swietle obecnych przepisow poczekam az sie rozjasni sprawa staruszkow - zeby w rupcia nie inwestowac) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slayer17 Posted April 22, 2009 Share Posted April 22, 2009 Spokojnie wchodzą. Jak miałem takie prawie 31" i jeszcze było duużo luzu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bigi Posted April 22, 2009 Share Posted April 22, 2009 a jak z szerokoscia bo te maja w sumie 267mm - nie wystaja poza obreb ? obecnie mam 205 i wydaje mnie sie ze duzo miejsca to nie ma. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slayer17 Posted April 23, 2009 Share Posted April 23, 2009 Toż 205 to są szczudła Przy 235 jest jeszcze sporo luzu, tak, że 265 nie powinno jakoś specjalnie wystawać. Ale na seryjne fele ich już nie założysz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bigi Posted April 23, 2009 Share Posted April 23, 2009 fele juz mam - od patrola, jeszcze tylko musze za nie zaplacic i dac do gumiarza zeby sie okreslil jaka szerokosc moge na nie zalozyc. W sumie to kupilem aluminiowe bo na stalowkach mialem problem z korodowaniem od srodka i powietrze mi uciekalo - jezdzilem po blotku a pozniej auto miesiac stalo jak mnie nie bylo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gibson74 Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 Tu możesz zerknąć min jakie felgi do jakiej opony: http://www.kilometr.com/naprawiam-t-3.html#opony Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cezary Posted April 28, 2009 Share Posted April 28, 2009 zalezy jakie kolega ma tam felgi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slayer17 Posted April 28, 2009 Share Posted April 28, 2009 Patrol to chyba najmniejszy rozmiar miał 31" PS. Co do pytania czy nie będzie wystawało - w Pathfinderach na oryginalnych alufelgach 31" to był rozmiar seryjny. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bigi Posted April 29, 2009 Share Posted April 29, 2009 felgi 15 szerokosc okolo 20cm. oponki mialy byc kumho kl71 ale po rozmowie ze znajomkiem szukam bfgoodrich mt ale d*pa - nie ma w tym rozmiarze w normalnej cenie - znalazlem tylkko po 580zl a to juz dla mnie za duzo - 520 jeszcze moge dac na wiecej mnie nie stac i d*pa - szukam ambitnie. [ Dodano: Pon 11 Maj, 2009 21:44 ] Spokojnie wchodzą. Jak miałem takie prawie 31" i jeszcze było duużo luzu. no tak spokojnie to nie wlazly troszke zderzak na koncowce i chlapacze trza bylo dociac bo przy ostrym skrecaniu tarlo. No i chyba plastiki zdemontuje na przodzie bo jak z rozpedu wjezdam w dolu to trze lepiej niz mlot pneumatyczny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.