Gość sergiej Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 no jak ja wyjme to napewno zjade ;-) a potem jeszcze ambitniejsze plany ...ale nie mowie zeby nie zapeszyc ...moze na poczatku maja sie do ciebie odezwe w pewnym temacie ...ale najpierw musi dojsc do wyjecia glowy a przy okazji pare nowych rzeczy wleci do silnika ... [ Dodano: Sro 29 Kwi, 2009 18:53 ] dobra to uszczelka napewno wyje... w poniedzialek zaczne chyba wyjmowac bo w weekend czesci nie dostane ;( chociaz moze sie uda ... glowica bedzie splanowana o 1 mm tak jak coobcio zaleca tylko kurcze mialem plan zakupic wydech z gti ...no i kolektor 4-2-1 ... ale zlot dopiero w czerwcu [ Dodano: Sro 06 Maj, 2009 14:01 ] glowica wyjeta i juz do planowania dana ...tylko jeszcze pare uszczelek musze dostac bo jakis madry gosc na sylikon uszczelnial np miske olejowa i pokrywe zaworow jak sie okazalo jeszcze to gorny napinacz rozrzadu pekniety i dlatego lancuch dzwonil na szczescie juz jest nowy dzisiaj poszukam jeszcze brakujacych czesci i do roboty ...moze po weekenddzie nismo bedzie w pelni zreaktywowane [ Dodano: Pią 08 Maj, 2009 21:06 ] w sumie to jak zaczelm zakupowac czesci to caly rozrzad zakupilem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fester Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 Witam mam pytanie czy jest mozliwe zrobienie swap'a z ga14de almery 98 na silnik od almery GTI??Czy reszta podzespołów bedzie pasowac... Oraz jakie sa koszty zestawow podnoszacych moc... ?? DZieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fester Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 Witam mam pytanie czy jest mozliwe zrobienie swap'a z ga14de almery 98 na silnik od almery GTI??Czy reszta podzespołów bedzie pasowac... Oraz jakie sa koszty zestawow podnoszacych moc... ?? DZieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 Witam mam pytanie czy jest mozliwe zrobienie swap'a z ga14de almery 98 na silnik od almery GTI?? pewnie, że jest możliwe...wystarczy poszukać na Forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergiej Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 nie wiem czy wiecie ale ten nissan juz nieistnieje ;( ...przed zlotem w karpicku sie poniszczyl ... czyzby byl feniksem ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergiej Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 szukalem i szukalem i wszystko co ogladalem nie bylo godne uwagi ...poza tym troche kosztow mialem zwiazanych z pewna nie mila sprawa wiec ... za namowa pewnej pani ... wstawilem swoje n14 do warsztatu ... sie zaczyna robic i nie dlugo znow zacznie jezdzic ... z gory dziekuje wszystkim klubowiczom za nadeslane czesci i promocyjne ceny ...kolo 20 wrzesnia znow zaczne jezdzic ... a co dalej ?? silnik zdrowy ...niezamulony ... dotarty ...wiec moze cos sie bedzie dzialo ...ale wszystko pomalutku ...najpierw poszprzatamy troche pod maska i wszystkie podstawowe rzeczy jak wyciecie kata przestawienie zaplonu itd. co potem ?? wleci nowy wydech i walki z ds ...reszta zalezy juz tylko od tego czy nadal w polsce bede mieszkal ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sony Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 A czy do silnika 1,4 ze sprzęgłem 1,4 jestem w stanie wsadzić skrzynie 1,6? Rozleciała mi się moja, a mam okazję kupić z 1,6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 Ta z 1.6 pewnie ma dluzsze przelozenia i auto moze na niej sie mocno zmulic. Co do samego pytania to nie jestem pewnien ale powinno sie dac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_nx Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 co z chłodnicą, u mnie wiatrak się nie włączał przez bezpiecznik wentylatora... :-) a jak zmieniałem miske olejową to nie było uszczelek, też sylikonem specjalnym uszczelniałem, tak podobno może być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergiej Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 np do p11 ga16de nie ma uszczelki pod miske bo tez chcialem zalozyc i nie bylo ...a jesli chodzi o skrzynie ...to jesli wkladasz do ga14 skrzynie z ga16 z tego samego modelu auta to powinna pasowac ...ja do sunnego wkladalem silnik z p11 i musialem troche przerabiac ...tzn rozrusznik inaczej montowany ...poloski inne itd ...ale jesli z sunnego do sunnego to pewnie plug and play ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doc Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Dobry projekt, gratki. Od dłuższego czasu myślę o przekładce w mojej zamulonej, zagazowanej N15, zwłaszcza patrząc na ceny blosów - zamiast dolotu, może jednak swap w podobnej cenie? Tylko że czytając ten temat i podobne dostaję lekkiego kręćka - przekładka ga14de na ga16de ma być plug and play, a tu jakieś kłopoty z kołem zamachowym, sprzęgłem... stąd mam parę pytań: Wersje ga16de np z b13, n14, p10, p11, n15 mocno się różnią? Najlepszy będzie z n15, czy to nie ma znaczenia? W co się trzeba zawczasu zaopatrzyć? Może wstawić całe nowe sprzęgło od 1,6? Sorry za takie pytania, ale jeśli się zdecyduję, chcę całą operację przeprowadzić jak najsprawniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 wszystko PnP możesz zarowno zostawić sprzegło z 1,4 jak i zapodać większe o 10mm z 1,6 wraz z kołem zamachowym... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pacic Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Pdsumowując jeśli kupimy goły silnik ga16 to wszystko będzie pasowac p&p?co z komputerem? Pzekładamy silnik i już możemy jeździć i cieszyć się większą mocą? I jeżeli włozymy już te ga16 na komputerze od ga14 to jaką mocą nasze autko będzie dysponować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 (edytowane) Wczoraj wykonany swap z 1,4 na 1,6 (almera N15).Zero komplikacji,poza tym że po wyjęciu silnika okazało się że sprzęgło i docisk to złom i godzinka na poszukiwania uciekła.Według Coobcia różnica pomiędzy wynikami GA16 na oryginalnym ECU ,a GA16 na ECU od GA14 to około 2 kucy (sprawdzał na hamowni).Więc jeśli ktoś ma ECU od GA16 to można założyć ,a jeśli nie to śmiało polata na starym kompie.No i wiadomo że GA16 leży na skrzyni RS531A ,a tam rozrusznik jest pod kolektorem ssącym i koło zamachowe w GA16 ma wieniec od strony bloku.Z tego też powodu przekładamy koło z GA14 (skrzynia RS30A)i już wszystko pasuje Edytowane 11 Września 2011 przez alfabox0266 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.