Gość taurus Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 Jak w temacie proszę o opinie WADY/ZALETY WASZYM ZDANIEM pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 lepiej staga3 jak brc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 ja miałem BRC chodziło bez problemu zroboilem 100.000 km na nim i dalej działał ok. Samochód poszedł do sprzedarzy po dzwonie ,c złego na seqwent nie moge [powiedzieć nic złego) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość anti2k Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 Jak kolega donn_primerra napisał, rozejrzyj się za STAG300, do tego listwa matrix HD344 i reduktor europegas EG-150. Stag ma bardzo rozbudowane możliwości ustawiania parametrów gazu, dodatkowo masz darmowy soft do niego, w razie problemów możesz sam zdiagnozować usterkę, co nie jest bez znaczenia po gwarancji. Oczywiście podstawa to sprawdzony zakład gazowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 Nie do końca można w sofcie wprowadzić blokadę mapy i gdy ja zdejmiesz i zmienisz mapę możesz stracić gwarancje jeśli gazownik się skapnie ale tak to STAG300 jak najbardziej byle by tylko zrobić regulacje podczas jazdy i dobrze zgrać mapy Pb i LPG Podobne do Staga jest nowe Diego na sofcie 3.0 i nawet ma więcej funkcji oraz poprawki do sterowania silnikami V8, V6 oraz HEMI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 Nie do końca można w sofcie wprowadzić blokadę mapy i ...... ale tylko benzynowej ..... pozatym w dzienniku jest wpisane każde odpalenie softu,,,, pozatym jak sie ma gwarancje to poco samemu grzebać ....co do tych rozbudowanych funkcji to nie ma korekt wg temp,,do ustawiania ....choć zalety to że Stag jest popularny tak jak windows są lepsze rzeczy jak linuxy ale każdy ci naprawi windowsa a tak na poważnie to Stag 300 czy ten nowy 4 .... spoko,,, S24 też opinie pozytywne zbiera a o omegasie nie słyszałem.... ale tak jak piszą to najważniejsze jest nie elektronika co poprawny montaż i odpowiednie dobranie wtryskiwaczy- reduktora- dysz (średnica) - długości wężyków itp... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 Poszperaj na http://www.lpg.info.pl/ (nie to żebym się zachwycał, ale sporo informacji tam jest). Z tego co mi "mignęło" przed oczami to raczej zachwycają się Omegasem. BRC miało jakieś wpadki ostatnio, znajomy ma w Vectrze i ciągle jakieś problemy (ale może to źle zamontowane czy co tam :-) ). Ponoć STAG najlepiej się ma w relacji jakosci do ceny, na KME flugają ale cóż...ja jeżdżę i mimo paru przygód jestem zadowolony. Gdybym jeszcze raz zakładał to skonfigurował bym sobie sam (dobrał parownik, wtryskiwacze i elektronikę) , poza tym ważniejsze kto montuje a nie co ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wald Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Ja jestem bardziej zadowolony z BRC, mialem kiedys Omegas, ale nie wiem czy jego wady wynikaly z marnego gazwonika czy z samej instalcji, bylo duzo problemow z ustawianiem (gasniecie silnika przy spadku obrotow), trafily sie ze dwie awarie, wysokie spalanie. Ale bardziej wlasnie podejzewam gazownika niz sama instalacje. A teraz z BRC jestem bardzo zadowolony, gazownika wybralem kierujac sie opiniami i tak samo ze sposobo montazu tez jestem zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Im prostszy soft i możliwości mniejszych poprawek - tym lepiej, (powiem przekornie). Układ ma się sterować pneumatycznie, niż elektronicznie, im wieksza babranina w ustawieniach , tym gorzej będzie wszystko chodzić w zmiennych warunkach jazdy. Zwłaszcza przy dużych pojemnościach i duzych mocach. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 A mnie wychodzi na to, że jak soft daje możliwości babrania to trzeba znaleźć warsztat co umie z tego korzystać. Ja znalazłem życzliwego gazownika co mi zamontował map sensor na 3 dni i sobie mogłem pośmigać. Potem drobna korekta i autko chodzi jak marzenie :-) Z tego co wiem to w BRC jest to ograniczone. Z jednej strony zaleta, bo mniejsze ryzyko że coś spitolą. Ale z drugiej strony, jak ktoś umie się bawić w ustawiania mapy to może więcej wydusić z instalki. Ale faktem jest, że do tego wyniku doszedłem po 3 latach walki z różnymi "fachmanami" :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.